Markety idą na wojnę z internetowymi sprzedawcami

Autor tekstu Krzysztof Bartnik
Opublikowano 16 listopada 2010
Kategoria Newsy
Czas czytania: < 1 min

W Gazecie Wyborczej pojawiła się dzisiaj wzmianka o akcji Dnia Darmowej Dostawy (hurra!). Tymczasem Dziennik Gazeta Prawna informuje o szykującej się wojnie między sklepami tradycyjnymi a internetowymi. Ktoś chyba nie zauważył, że trwa już dłuższy czas :)

Stawką jest 11 miliardów złotych, które w tym roku chcą wydać Polacy na świąteczne prezenty. + reszta artykułu

Materiał bardzo nakierowany na tradycyjne markety (zdjęcie z dopiskiem „W markecie taniej niż w internecie”, nawet sie rymuje…), jest nawet lista wszystkich działań, jakie poszczególne sieci chcą przeprowadzić żeby utrzymać klienta u siebie.

Szkoda tylko, że redaktorzy DGP nie napisali, że klienci stracą w marketach wiele cennych godzin stojąc w kolejkach, a te szumnie zapowiadane 10% czy nawet 30% taniej niż w internecie (co niekoniecznie jest prawdą) im tego nie zwróci.

Regularnie otrzymuj powiadomienia o nowych materiałach. Dołącz do grupy ponad 6500 osób, którzy prenumerują eKomercyjnie!