Mocne i słabe strony sklepów internetowych wg Money.pl

Autor tekstu Krzysztof Bartnik
Opublikowano 10 grudnia 2009
Kategoria Newsy
Czas czytania: < 1 min

koszyk_sklepy_plus_minus

Na łamach Money.pl pojawił się ciekawy artykuł opisujący mocne i słabe strony polskich sklepów internetowych. Warto przeczytać, jak rodzimych e-sprzedawców oceniają klienci i sprawdzić, które elementy sprzedaży przez internet zmieniły się w ciągu ostatniego roku.

Wśród największych pozytywów aktualnie działających sklepów internetowych wymieniono: lepszą prezentację oferty oraz większe wsparcie dla osób niezdecydowanych. Najczęściej wirtualni sprzedawcy zachęcają klientów do zakupów poprzez wyprzedaże i bonusy za większe zakupy – w przypadku pojedynczych produktów rzadko negocjują ceny.

W dalszym ciągu najchętniej wybieraną formą płatności za internetowe zamówienia jest pobranie (płatność przy odbiorze), widocznie wzrósł też udział kart kredytowych.

Niestety, klienci sklepów internetowych narzekają na gorszą niż przed rokiem jakość obsługi klienta. Ciągle zdarzają się takie e-sklepy, których pracownicy nie życzą sobie, aby klienci przeszkadzali im w pracy (sic!).

Źródło: Money.pl

Regularnie otrzymuj powiadomienia o nowych materiałach. Dołącz do grupy ponad 6500 osób, którzy prenumerują eKomercyjnie!