Motoricus.com wraz z Empathy przygotowuje nową platformę B2B

Platformy e-commerce
Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Firma Motoricus.com, wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Motoricus S.A. należącej do segmentu New Connect, zawarła umowę z firmą Empathy Internet Software House na realizację projektu wdrożenia platformy B2B – informatycznych systemów wymiany informacji. Całkowita wartość projektu, którego ukończenie planowane jest na marzec 2013 wyniesie 1.393.450 zł.

Realizacja projektu wdrożenia platformy B2B firma Motoricus.com rozpoczęła od starań o jego dofinansowanie przez PARP w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Priorytet 8 Społeczeństwo Informacyjne – zwiększenie innowacyjności gospodarki. Umowa została podpisana 30.12.2011 r., a kwota dofinansowania wyniosła 666.169,97 zł.

Istotą projektu wdrożenia platformy B2B jest automatyzacja procesów biznesowych zachodzących pomiędzy Motoricus.com, a jego partnerami biznesowymi, czyli dostawcami opon, felg, części i akcesoriów samochodowych. Usprawni także komunikację z firmą logistyczną dostarczająca produkty oraz siecią serwisów współpracującą na zasadzie umów franchisingowych. Za pomocą platformy B2B możliwe będzie przeprowadzenie całego procesu zamówienia począwszy od jego złożenia, poprzez realizację aż po rozliczenie transakcji i płatności.

Zalety wdrażanego projektu odczują bezpośrednio również klienci Motoricus.com. Będą oni mieli dostęp do jeszcze szerszego asortymentu akcesoriów samochodowych renomowanych producentów. Znacznie poprawi się także komfort i bezpieczeństwo dokonywania zakupów on-line.

Realizatorem wdrożenia i realizacji projektu będzie firma Empathy Internet Software House na podstawie umowy podpisanej z Motoricus.com.

„Platforma B2B to skomplikowany system informatyczny, który musi doskonale funkcjonować i precyzyjnie realizować wszelkie nałożone zadania. Dlatego chcieliśmy podjąć współpracę z takim podwykonawcą, który będzie posiadał wszelkie do tego kompetencje technologiczne w szczególności w zakresie integracji z systemami ERP” – Mówi Prezes Zarządu Motoricus S.A. Witold Gazda. „Odpowiednie rekomendacje, referencje oraz doświadczenie w realizacji platform B2B posiada firma Empathy i to właśnie z tym podmiotem zdecydowaliśmy się podjąć współpracę” – dodaje.

W okresie realizacji projektu Motoricus.com będzie kontynuował swój rozwój i budował pozycję lidera na rynku handlu internetowego artykułami motoryzacyjnymi. Nowym obszarem działalności będzie silniejsza współpraca z siecią franchisingową warsztatów samochodowych i punktów wymiany opon.

Źródło: Motoricus.com

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
15.01.2024

8 funkcji, których nie może zabraknąć w Twoim e-Commerce B2B

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Artykuł
04.12.2023

Polski czy zagraniczny marketplace? Sprzedaż online nie wszędzie się opłaci

Mariola Barzyk-Libura

Mariola Barzyk-Libura

Business Unit Director, Product Owner
wszystko.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę