Niemal 100 000 przesyłek w pół roku w SuperKoszyk.pl

Newsy e-commerce

Newsy e-commerce

superkoszyk_logoSuperKoszyk.pl, jedna z największych w Polsce drogerii internetowych, podsumowała pierwsze półrocze bieżącego roku. Sklep po raz kolejny odnotował znaczące wzrosty zarówno pod względem liczby przeprowadzonych transakcji, jak również przychodów ze sprzedaży. Zwiększyło się także grono zarejestrowanych i aktywnych klientów.

Drogeria internetowa SuperKoszyk.pl podsumowała pierwsze półrocze 2014 roku. W okresie od 1 stycznia do 30 czerwca 2014 roku sklep wygenerował 26% wzrost przychodów ze sprzedaży w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Rekordowy skok odnotowano głównie dzięki rosnącej liczbie transakcji (ponad 24% więcej niż przed rokiem) oraz podniesieniu średniej wartości zamówienia.

W ciągu pierwszych dwóch kwartałów tego roku pracownicy sklepu internetowego SuperKoszyk.pl zapakowali i wysłali niemal 100 000 przesyłek.

superkoszyk-sg-nowy

„Kierunek w którym konsekwentnie podążamy to ciągły rozwój – również technologiczny. Dlatego w pierwszej połowie sierpnia, oddaliśmy w ręce naszych Klientów nową, odświeżoną i uaktualnioną wersję naszej strony internetowej. Dzięki przeprowadzonym modyfikacjom zakupy na SuperKoszyk.pl są jeszcze łatwiejsze, szybsze i przyjemniejsze.” – powiedział Tomasz Grygieńć, współwłaściciel sklepu internetowego SuperKoszyk.pl

SuperKoszyk.pl zajmuje się sprzedażą kosmetyków, środków czystości i artykułów higieny, od 2006 roku. W ciągu ostatnich pięciu lat drogeria zrealizowała w sumie niemal 660 000 zamówień. Po ośmiu latach działalności, SuperKoszyk.pl zyskał liczne grono lojalnych klientów, dostawców oraz partnerów w biznesie. Zaprezentowane wyniki są nie tylko potwierdzeniem rosnącego zainteresowania zakupami w sieci, ale także ugruntowanej pozycji drogerii internetowej SuperKoszyk.pl na polskim rynku.

Źródło: informacja prasowa

Przeczytaj też: SuperKoszyk.pl konsekwentnie pnie się w górę – biznesowe podsumowanie 2013 roku »

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
15.01.2024

8 funkcji, których nie może zabraknąć w Twoim e-Commerce B2B

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę