eKomercyjnie.pl

(nie)Standardowe metody zwiększania konwersji w sklepie internetowym

Z czystym sumieniem polecam wszystkim internetowym sprzedawcom poniższą prezentację Grzegorza Ostrowskiego z AleDobre.pl / MniamMniam.pl (dużo konkretów!). Osobiście życzę sobie, żeby każdy e-sklep działał na tej zasadzie.

P.S. Grzegorz wygłosił swoją prezentację podczas spotkania zorganizowanego przez Uniwesytet Konwersji Ceneo (19 marca, Wrocław). Tutaj znajdziecie wystąpienia wszystkich prelegentów.





Autor wpisu

2 komentarzy do tekstu

  1. Ciekawa prezentacja – proste i konkretne porady.

    Odpowiedz ↓

  2. Genialna prezentacja!

    Odpowiedz ↓

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Dlaczego konkurs Bezpieczny eSklep kończy się w ten sposób?

O konkursie Bezpieczny eSklep było już kilka tekstów na eKomercyjnie.pl, w tym gorąca dyskusja tuż po ogłoszeniu wyników (czytaj tutaj). O ile nikt nie kwestionuje pomysłu na tę akcję, tak jej wykonanie woła o pomstę do nieba. Jako jeden z uczestników otrzymałem właśnie podsumowanie z listą błędów, które stwierdzono w moim sklepie. Niestety, topodsumowanie uważam za niezamawianą informację handlową (w skrócie spam), a nie jakąkolwiek pomoc.

AdvertisementReklama

Żeby było jasne, mój sklep (Tuszmarkt.pl) odpadł za: „Sprawdzając Państwa sklep internetowy stwierdziliśmy brak zabezpieczeń podczas pobierania i zapisywania danych osobowych. Na stronach Państwa sklepu, w momencie podawania danych osobowych, stwierdziliśmy brak ochrony przed zagrożeniami pochodzącymi z sieci publicznej (brak certyfikatu SSL).”

Żeby się tego dowiedzieć musiałem przebrnąć przez trzystronicowy dokument, gdzie na początku pojawia się opis organizatora, a na końcu dostaję… oferty firm, które współpracowały przy tej imprezie (w tym m.in. dostawca SSL oraz audytu i certyfikacja mojego sklepu przez Instytut Logistyki i Magazynowania). Oczywiście oferty są szumnie nazwane „nagrodami za udział” i jak skorzystam to mogę liczyć na rabaty. Dla mnie to spam.

Wklejam cały materiał, żeby każdy mógł wyrobić sobie własne zdanie:

Dla mnie sytuacja jest prosta: konkurs zorganizowano po to, żeby sprzedawać produkty i usługi określonych firm, a nie żeby faktycznie wybrać najlepsze (bezpieczne) sklepy internetowe w Polsce. Myślałem, że podsumowanie będzie merytoryczne i pozwoli na spojrzenie na organizatorów bardziej przychylnym okiem niż tuż po ogłoszeniu wyników. Po raz kolejny zawiodłem się i zdecydowanie będę omijał szerokim łukiem kolejne imprezy z tego cyklu.

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

ShopCamp 2.3 Kraków – wszystkie prezentacje w jednym miejscu

W sobotę 26 marca odbył się ósmy już ShopCamp (spotkanie właścicieli sklepów internetowych i osób zainteresowanych ecommerce). Zapraszam do przejrzenia wszystkich prezezentacji z tej imprezy.

AdvertisementReklama

Nowością wprowadzoną w formule ShopCampów był podział na prezentacje główne oraz tzw. ShopCampARENA, tj. 5-minutowe wystąpienia / szansa na zainteresowanie publiczności produktami dla ecommerce.

Poniżej wklejam tylko „programowe” materiały – jeżeli chcecie zapoznać się z usługami przedstawionymi w ramach Areny to odsyłam tutaj.

Tomek Wesołowski (Empathy) – E-commerce w bikini, Projekt Multicommerce od podszewki

Krzysztof Marzec (Deva Group) – Jedyna słuszna strategia SEM

Michał Cortez (Answear.com / iKomersiak) – E-zakupy oczami Klienta na przykładzie rozwiązań w answear.com

Łukasz Plutecki (NetArch) – 1% użytkowników kupuje w Twoim sklepie… a 99% nie!

Kuba Stróżyński (Tuszmarkt.pl) – Stowarzyszenie Sklepów Internetowych

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)