(nie)Standardowe metody zwiększania konwersji w sklepie internetowym

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Z czystym sumieniem polecam wszystkim internetowym sprzedawcom poniższą prezentację Grzegorza Ostrowskiego z AleDobre.pl / MniamMniam.pl (dużo konkretów!). Osobiście życzę sobie, żeby każdy e-sklep działał na tej zasadzie.

P.S. Grzegorz wygłosił swoją prezentację podczas spotkania zorganizowanego przez Uniwesytet Konwersji Ceneo (19 marca, Wrocław). Tutaj znajdziecie wystąpienia wszystkich prelegentów.





Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
15.01.2024

8 funkcji, których nie może zabraknąć w Twoim e-Commerce B2B

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę