Nokaut Dnia, czyli serwis z okazjami od Grupy Nokaut

Autor tekstu Informacja prasowa
Opublikowano 19 marca 2013
Kategoria Newsy
Czas czytania: 2 min

Nokaut Dnia to najnowszy projekt Grupy Nokaut – internetowy serwis zakupowy z limitowanymi ofertami w bardzo atrakcyjnych cenach. W serwisie znajdują się oferty przede wszystkim z szerokiej kategorii home & living, jednak dostępne będą również perełki z innych grup produktowych. To restart jednego ze starszych projektów Grupy z 2009 roku, o którym pisaliśmy tutaj.

– Nokaut Dnia wychodzi naprzeciw oczekiwaniom grupy naszych klientów szukających bardzo atrakcyjnych ofert – „okazji” przez duże „O” – mówi Wojciech Czernecki, Prezes Grupy Nokaut SA. – Produkty są dostępne w limitowanej ilości, w krótkim czasie, za to w bardzo atrakcyjnych cenach. Czasami trzeba dużego refleksu aby móc kupić najciekawsze produkty – dodaje.

Flash Sales (Błyskawiczne Wyprzedaże), bo do tej kategorii możemy zaliczyć Nokaut Dnia, są niezmiernie popularne w Stanach Zjednoczonych i Europie Zachodniej. Szacuje się, że nawet 40% zakupów w ecommerce stanowią zakupy spontaniczne.

Przeczytaj też: Amazon przejął Woot.com – popularny amerykański sklep z okazjami »

– Projekt Nokaut Dnia będzie doskonale uzupełniał naszą podstawową ofertę. Chcemy aby Nokaut.pl był nie tylko miejscem gdzie można porównać ceny milionów produktów z tysięcy sklepów internetowych, ale również miejscem gdzie codziennie prezentowane są specjalnie wyselekcjonowane i limitowane oferty w doskonałych cenach – dodaje Czernecki.

Zakupy są bardzo intuicyjne a transakcji można dokonać błyskawicznie, gdyż Nokaut Dnia korzysta z rozwiązań zakupowych, które niedawno zostały wdrożone w serwisie Nokaut.pl. Koszyk umożliwia klientowi zakup bezpośrednio na Nokaut.pl, a partnerom bezpieczne rozliczenia w modelu prowizyjnym. Grupa Nokaut współpracuje w ten sposób z blisko 200 sprzedawcami i liczba ta się powiększa.

Serwis Nokaut Dnia powstał we współpracy ze spółką Aston Media S.A.

Źródło: Grupa Nokaut

Regularnie otrzymuj powiadomienia o nowych materiałach. Dołącz do grupy ponad 6500 osób, którzy prenumerują eKomercyjnie!