eKomercyjnie.pl

NokautDnia, czyli „woot” w porównywarce [AKTUALIZACJA]

nokautdnia[AKTUALIZACJA] Dowiedziałem się, jakie sklepy uczestniczą w akcji i jakie są warunki współpracy w tym zakresie.

Porównywarka Nokaut.pl wystartowała z zupełnie nowym, dość unikatowym pomysłem. W akcji NokautDnia co kilka dni będzie obniżana cena wybranego produktu ze sklepów, które zgłosiły się do współpracy. Na początek poszły głośniki od RedCoon.pl.

Specjalna cena dnia (rabat) jest ważna tylko przed 24 godziny, dlatego klienci powinni często zaglądać na promocyjną witrynę (dodatkowo wyróżnioną na stronie głównej samej porównywarki). Nokaut w prawej belce nowego działu prezentuje też produkty jakie będą dostępne do kupienia w przyszłości – to pozwala potencjalnym nabywcom przyszykować portfele na ewentualny zakup.

nokautdniaview

Dzięki tej inicjatywie, sklepy współpracujące z Nokautem będą mogły spróbować pozbyć się zapasów magazynowych, a klienci zdobędą towary w atrakcyjnych cenach. Sytuacja win-win dla każdej strony i – trzeba przyznać – bardzo ciekawy miks formuły Woot.com czy KomuKomu.pl w wydaniu porównywarki.

Zapytałem jeszcze Nokaut jakie warunki musi spełnić sklep, aby móc skorzystać z możliwości NokautuDnia. Jak tylko otrzymam odpowiedź, to zaktualizuję ten post.

[AKTUALIZACJA] Odpowiedź na moje pytanie ze strony przedstawiciela Nokaut.pl – Sebastiana Głowczewskiego, za którą oczywiście dziękuję.

„Propozycja udziału w akcji NokautDnia została skierowana do tych sklepów, które mieszczą się w pierwszej 20 naszych najlepszych klientów. Takie podejście pozwala nam nagrodzić te sklepy, za aktywne promowanie swoich produktów.

Sklepy, których produkty promowane są w NokautDnia muszą spełnić jeszcze kilka innych, dodatkowych warunków, m.in cechować się wysoką jakością obsługi użytkownika, szybkim i sprawnym serwisem oraz szeroką ofertą.

Nie wykluczamy w przyszłości rozszerzenia akcji również na sklepy spoza TOP20, jednak pod warunkiem spełnienia pozostałych wymagań.”

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Zobacz kolejny artykuł

Flaker i shopping 2.0

flakerJuż niedługo mikroblogowy serwis Flaker.pl udostępni specjalne konta dla właścicieli sklepów internetowych, które pozwolą na prezentację ofert, a także zbieranie wiarygodnych opinii od użytkowników/klientów na temat sprzedawanych produktów czy samej obsługi klienta.

Pomysł na takie rozwiązanie zrodził się po tym, jak Viren Bhandari ze sklepu Skarpetkowo.pl wymyślił „Flaktesty” – dzięki swoim działaniom udało mu się zwiększyć sprzedaż o 200%. W ślad za Virenem poszli także inni właściciele sklepów (m.in. Jednakowe.pl, Kubanskie.pl, Ukladanki Happy czy KrainaHerbaty.pl).

viren

W pierwszej kolejności konta e-commerce na Flakerze trafią do użytkowników platformy IAI-Shop.com oraz programu partnerskiego PromoRing. Konta będą płatne (stała, ponoć symboliczna stawka wpłacana co miesiąc).

Wszystkich właścicieli sklepów zainteresowanych Flakerem z kontami e-commerce odsyłam na stronę http://shopping20.flaker.pl/.

Polecam również ciekawe rozwinięcie tematu procesu testowania produktów na internautach, który bardziej szczegółowo opisał Sebastian Muliński z firmy IAI-Shop na swoim blogu (część 1 i część 2).

Dodatkowe materiały dotyczące Flakera i kont e-commerce do poczytania:

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Zobacz kolejny artykuł

Nie chcę handlować poza siecią

W poście „Czy w internecie sprzedawać jest łatwiej?” Wojtek Kyciak słusznie zauważył, że uruchamianie handlu w sieci jest znacznie trudniejsze i początkowo może być dużo mniej opłacalne niż tradycyjna sprzedaż (sam pisałem o tym w notce z początku 2008 roku). Zgadzam się ze wszystkimi przytoczonymi argumentami (zwłaszcza finansowymi), lecz muszę powiedzieć jasno, że sam nie wyobrażam sobie innego rodzaju sprzedaży niż e-handel. Dlaczego?

Powodów jest sporo, a do najważniejszych z nich zaliczają się:

  • wyższe koszty prowadzenia działalności w przypadku tradycyjnej sprzedaży (dobrze umiejscowiony lokal, pracownicy, potrzeba posiadania dość sporego magazynu pod ręką, ubezpieczenia, etc.)
  • konieczność pracy w sztywnych godzinach (sklep internetowy pozwala na pewną elastyczność w tym zakresie, nie licząc oczywiście biura obsługi klienta)
  • dużo większe nakłady czasowe poświęcane początkowo na tradycyjny sklep (ktoś w końcu musi stać za ladą, a przez pierwsze dni/tygodnie w sklepie internetowym tak naprawdę nie ma zbyt dużo roboty z obsługą złożonych zamówień)

Oczywiście nie są to wszystkie argumenty, lecz aktualnie są one dla mnie kluczowe. Gdybym miał obecnie wybierać, czy wolę sprzedaż tradycyjną czy też internetową, to – pomimo dłuższego oczekiwania na zwrot z poniesionej inwestycji – wybrałbym tę drugą opcję.

I wybrałem, gdyż po niemal roku od sprzedaży swojego sklepu internetowego 4play.pl (dobry temat na dłuższy materiał) zdecydowałem się wrócić do handlu w sieci. Swoje postępy planuję opisywać (bardziej lub mniej szczegółowo) na tym blogu, oczywiście nie odchodząc od formuły newsowo-poradnikowej. Mam nadzieję, że takie informacje pomogą wszystkim, którzy dopiero planują rozpocząć swoją przygodę z e-sklepami lub chcą znacznie rozwinąć prowadzone przedsięwzięcia, a mi osobiście pozwolą na spojrzenie na swój biznes z trochę szerszej perspektywy.

O tym, jak mi idzie będę pisał w kolejnych postach. Mam nadzieję, że z pożytkiem dla obu stron oczywiście:-)

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)