Nowa jakość dla e-biznesów od imerge

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Spółka imerge wprowadza innowacyjną usługę w zakresie tworzenia i obsługi projektów e-commerce oraz m-commerce i jednocześnie bierze odpowiedzialność za każdy aspekt działania biznesu online Klienta.

Oferta imerge skierowana jest do dużych i średnich biznesów, które prowadzą lub chcą prowadzić sprzedaż online. Firma stawia na skuteczność i kompleksowość usług oraz opiera się na sprawdzonych i najlepszych rozwiązaniach oraz technologiach.

„Jesteśmy ekspertami w tworzeniu i wdrażaniu projektów oraz procesów e-commerce. Wykorzystujemy sprawdzone usługi i technologie dostępne na polskim i europejskim rynku, a dzięki strategicznej współpracy z partnerami oferujemy zupełnie nową jakość” – mówi Justyna Skorupska.

Podstawowa działalność imerge to kompleksowe rozwiązania i obsługa w zakresie prowadzenia e-biznesu. Firma oferuje m.in.: budowanie systemów i kanałów sprzedaży online oraz podnoszenie ich efektywności w takich obszarach jak: wyszukiwanie, nawigacja, optymalizacja, SEO/SEM. Wśród partnerów imerge są między innymi: Performance Media, B2BPartner, INFOR IT i FACT-Finder®.

„Wierzymy, że kompleksowe podejście do strategii, doskonała znajomość rynku oraz skupienie pod jednym dachem imerge liderów w swoich branżach, pozwoli na zaoferowanie klientom nowej jakości na polskim rynku reklamy internetowej” – powiedział Adam Oskaldowicz, partner w Performance Media.

Z firmą B2BPartner imerge będzie współpracować przede wszystkim w zakresie logistyki oraz dedykowanych projektów, których celem jest wspieranie procesu sprzedaży np. poprzez realizację programów lojalnościowych i partnerskich.

„Prowadzenie biznesu e-commerce wymaga wyspecjalizowanej oferty i sprawdzonych rozwiązań. Dlatego cieszy nas pojawienie się innowacyjnej oferty dedykowanej i możliwość współpracy z imerge” – powiedział Jarosław Kownacki, członek zarządu B2B Partner.

„Bardzo pozytywnie zapatrujemy się na współpracę z imerge – Justyna Skorupska od dwóch lat jest naszym ekspertem na polskim rynku. Wierzymy, iż rynek e-commerce w Polsce ma ogromny potencjał. Obserwujemy jak detaliści stają się coraz bardziej świadomi możliwości jakie oferuje internet w zakresie podniesienia efektywności sprzedaży ich produktów i usług” – powiedziała Katrin Jähnke, dyrektor ds. międzynarodowego rozwoju biznesu FACT-Finder®.

Więcej informacji o firmie imerge znajduje się na www.imerge.pl.

(Powyższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową firmy, której dotyczy i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji eKomercyjnie.pl)

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
15.01.2024

8 funkcji, których nie może zabraknąć w Twoim e-Commerce B2B

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę