eKomercyjnie.pl

Nowa odsłona monitoringu internetu Newspoint

Pierwszy na polskim rynku zaawansowany system monitoringu internetu Newspoint pojawia się w nowej odsłonie. Newspoint wprowadza wersję beta nowego, połączonego panelu Newspoint, w którym udostępniane są równocześnie wyniki monitoringu portali i social media oraz wiele nowych funkcjonalności. Zmiany mają na celu udostępnienie klientom w ramach jednego panelu kompleksowych możliwości zarządzania treściami, które dotyczą ich biznesu.

AdvertisementReklama

Od tej pory w ramach jednego produktu Newspoint dostępne będą połączone dane z monitoringu portali i social media, które do tej pory widoczne były w dwóch odrębnych panelach. Nowy panel ma również możliwość podłączenia wyników monitoringu prasy, radia i telewizji, które Newspoint oferuje dzięki sieci swoich partnerstw. Zmiany obejmują nowy wygląd panelu użytkownika, większe możliwości zaawansowanego wyszukiwania i zarządzania informacjami, elastyczne czasowo powiadomienia e-mail, różne typy raportów oraz odpowiadanie na posty z Facebooka i Twittera bezpośrednio przez system. Intencją zmian było uzyskanie najlepszej jakości wyników wyszukiwania oraz maksymalne wsparcie klientów podczas komunikacji w social media.

„Naszą ambicją jest, aby Newspoint wyznaczał nowe standardy w obszarze monitorowania komunikacji związanej z markami klientów i ich otoczeniem biznesowym” – mówi Artur Banach, prezes NetSprint.pl. „Kluczowym elementem nowej strategii są jakość zbieranych danych oraz kompleksowość naszych rozwiązań. Chcemy, aby nasi klienci w jednym miejscu z łatwością wyszukiwali, śledzili, analizowali i w końcu reagowali na treści, które dotyczą ich biznesu, niezależnie od miejsca publikacji. Wierzymy, że nowy panel jest ważnym krokiem w tym kierunku i będzie dobrą bazą do dalszego szybkiego rozwoju naszej usługi.”

Jedną z najważniejszych zmian jest wprowadzenie nowych możliwości wyszukiwania zaawansowanego, które pozwalają uzyskać wyniki o największej trafności – nawet jeśli dana fraza jest wieloznaczna. Nowe funkcjonalności to wyszukiwanie kontekstu i po odległości słów w kontekście, a także wyszukiwanie dokładnej frazy.

Nowa wersja Newspoint oferuje również możliwość wygodnego klasyfikowania artykułów oraz postów poprzez opisywanie ich tagami, co pomaga w późniejszym przygotowywaniu zestawień w momencie, gdy konieczne jest szybkie stworzenie raportu. Tagi, oprócz przypisywania artykułów czy postów do określonych kategorii tematycznych, mogą również służyć do oceniania wydźwięku (tag typu „ocena”).

Moduł Raporty umożliwia eksport danych w wielu formatach, w zależności od potrzeb użytkownika: HTML, xls oraz pdf.

Kolejne usprawnienie to elastyczny system powiadomień e-mail, który informuje użytkownika o znalezionych artykułach czy postach z dowolnie wybraną częstotliwością. Każdy użytkownik może dostosować porę wysyłki powiadomień do swojego planu dnia (np. z uwzględnieniem przerwy obiadowej w pracy).

W celu wsparcia klientów w ich komunikacji w mediach społecznościowych Newspoint wprowadził przycisk „Podziel się w social media”, który widnieje pod każdym znalezionym artykułem w panelu, a także możliwość odpowiadania na komentarze i posty z Facebooka i Twittera również z poziomu panelu. Dzięki temu klienci Newspoint nie muszą za każdym razem logować się do konkretnego portalu społecznościowego.

Nowy panel składa się z modułów: Monitoring, Raporty, Powiadomienia, Statystyki i kontakty. Zmiany wizualne objęły nowe logo i nowy, przejrzysty layout panelu.

Newspoint umożliwia dotarcie do aktualnych oraz archiwalnych publikacji na interesujący użytkownika temat na kilka sposobów – poprzez wygodne i intuicyjne wyszukiwanie lub gromadzenie ich pod postacią tzw. profili. Użytkownik może również ustawić sobie powiadomienia o nowych artykułach w bazie. Ponadto Newspoint daje możliwości opisywania oraz oceny wybranych artykułów. Usługi i rozwiązania Newspoint przeznaczone są dla szerokiego grona odbiorców biznesowych – działów PR i marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, badań i rozwoju oraz zasobów ludzkich. Pomagają mierzyć i oceniać efekty działań komunikacyjnych, monitorować rynek i konkurencję, szybko reagować na sytuacje kryzysowe, oceniać jakość obsługi klienta, produktu czy też wizerunek firmy jako pracodawcy.

Źródło: Newspoint

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

moonshop.pl

Krótki opis: moonshop.pl to kompleksowe rozwiązanie do prowadzenia sprzedaży online. Platforma oparta jest o autorskie oprogramowanie o szerokiej gamie funkcjonalności dedykowane dla każdego profilu działalności.

AdvertisementReklama

Oferta firmy: moonshop.pl to nie tylko platforma do prowadzenia sprzedaży online ale przede wszystkim zaawansowane oprogramowanie do prowadzenia własnego e-sklepu czy hurtowni internetowej. Nieograniczone możliwości rozbudowy, bogactwo funkcjonalności oraz prosty w obsłudze panel administracyjny pozwala na prowadzenie skutecznego sprzedaży internetowej.

Stały rozwój i indywidualne podejście do każdego projektu pozwala na pełne dostosowanie systemu do każdej branży. System nie jest zamknięty, każde nowe rozwiązania udostępniamy naszym klientom dzieląc się doświadczeniem. System posiada szereg integracji z aplikacjami finansowo-księgowymi, logistycznymi, dostawcami e-płatności oraz systemami wspierającymi sprzedaż w Internecie.

W ramach każdego zlecenia zapewniamy:

  • indywidualne podejście i pełną weryfikację potrzeb
  • wysoką jakość i estetykę wykonania bez dodatkowych opłat
  • wiedzę i doświadczenie naszych specjalistów
  • hosting i pełne wsparcie podczas uruchamiania sklepu oraz po wdrożeniu

Opłata licencyjna: w cenie pakietu GO i PRO (w przypadku rozwiązania dedykowanego wyceniana według zakresu projektu)

Opłata instalacyjna: w cenie licencji

Opłata za opracowanie grafiki sklepu: w cenie pakietu GO i PRO (w przypadku rozwiązania dedykowanego wyceniana według zakresu projektu)

Opłata za kodowanie sklepu: w cenie licencji

Opłaty abonamentowe: brak

Konieczność podpisania umowy: tak

Dostęp do kodu źródłowego sklepu: tak (licencja ogranicza modyfikacje pod rygorem utraty gwarancji)

Czas potrzebny do wykonania sklepu: uzależniony od ostatecznego zakresu projektu (od 7 do 30 dni)

Dodatkowe informacje:

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Platformy sklepowe – przegląd nowości (lipiec 2012)

Czas na nową listę najważniejszych nowości wdrażanych w ramach platform sklepowych, które działają na polskim rynku. Dzięki poniższemu zestawieniu możemy wspólnie śledzić rozwój konkretnego oprogramowania, co bez wątpienia ma duże znaczenie podczas jego wyboru dla swojej firmy. Zapraszamy wszystkich dostawców rozwiązań e-commerce do kontaktu z nami.

AdvertisementReklama

AtomStore
W lipcu zespół pracujący nad systemem AtomStore przygotował aktualizację modułu Allegro – dodano między innymi automatyczne skalowanie miniatur, wybór wariantów, mapowanie atrybutów z katalogu serwisu oraz możliwość uzupełniania wartości atrybutów podczas wystawiania pojedynczych przedmiotów. Doszła też nowa integracja z hurtownią Azymut, umożliwiającą sprzedaż e-booków. Przygotowano moduł znaków wodnych, pozwalający na zabezpieczenie zdjęć przed kopiowaniem przez konkurencję, a także moduł Autopromocji.

Selly
Wszystkie sklepy działające na platformie Selly posiadają od lipca możliwość prostego wysyłania wiadomości SMS bezpośrednio z panelu sklepu. Proces może być realizowany automatycznie przy ustalonych zmianach statusów zamówień lub na żądanie w dowolnej chwili. Ważną funkcjonalnością jest możliwość zamawiania przez kupujących płatnej usługi powiadomień SMS o zmianach statusów zamówień. Każdy sklep na platformie otrzymał możliwość bezpłatnego przetestowania nowej opcji.

IAI-Shop.com
Sklepy internetowe IAI-Shop.com otrzymały możliwość skorzystania z usług firmy kurieskiej K-EX, bez konieczności podpisywania umowy bezpośrednio z przewoźnikiem. To alternatywa lub uzupełnienie dla przesyłek DPD by IAI, które firma oferuje już od kilku miesięcy (K-EX oferuje niższe ceny za przesyłki). Do systemu BOK przeniesiono też opcję rozliczeń z IAI S.A.

Shoper
W lipcu strona domowa oprogramowania Shoper ruszyła w nowej odsłonie graficznej. Zmiany miały na celu ułatwienie nawigacji oraz aktualizację i uporządkowanie treści.

RedCart.pl
W platformie RedCart.pl wprowadzono możliwość uruchomienia komentarzy Facebook w sklepach internetowych, pozwalające na ocenianie produktów przez użytkowników posiadających konto w tym serwisie społecznościowym. Firma pochwaliła się też modułem czarnej listy klientów oraz integracją z programami WF-MAG i Subiekt GT. Dodatkowo, ulepszono działanie kodów i bonów rabatowych oraz rozbudowano API całego systemu.

i-sklep.pl
Sklepy oparte o rozwiązanie i-sklep.pl mogą zdecydować się na zakup makiety zaprojektowanej do efektywnej sprzedaży na wszystkich wielkościach ekranów (responsive web design). Dodatkowo, i-sklep.pl wzbogacono o moduł programu partnerskiego, ulepszono opcję czarej listy, a także usprawniono procesu tworzenia zamówień telefonicznych.

CS-Cart
Firma SoftSolid, autoryzowany reseller oprogramowania CS-Cart w Polsce, przygotowała moduł do drukowania paragonów na drukarce fiskalnej bezpośrednio z panelu administracyjnego sklepu , który współpracuje z kasami fiskalnymi Posnet Thermal. Ponadto, rodzina sklepów CS-Cart powiększyła się o zupełnie nową edycję – wersję Ultimate – wielofunkcyjny multishop z możliwością zarządzania dowolną liczbą sklepów z jednego panelu administracyjnego.

eCommerce24h.pl
W platformie eCommerce24h.pl wprowadzono nową opcję konfiguracyjną do mechanizmu wyszukiwania, która umożliwia zawężenie wyników do konkretnych ustawień w panelu administracyjnym (bardziej precyzyjne wyszukania). Uruchomiono również mechanizm, który pozwala na szybsze i wygodniejsze odpowiadanie na zapytania i wątpliwości wysyłane do zgłoszeń przekazywanych do administracji platformy.

Powyższy artykuł pochodzi z Magazynu eKomercyjnie #11. Zapraszamy do przeczytania całego numeru!





Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)