eKomercyjnie.pl

Nowe funkcje B2C i B2B w Comarch iSklep24 6.3

iSklep24Czasy, w których rynek handlu internetowego utożsamiany był wyłącznie z e-sklepami czy serwisem Allegro, są już dawno za nami. Internetowy kanał sprzedaży rozwija się bardzo dynamicznie. Przybywa także funkcji i możliwości oferowanych przez aplikacje obsługujące e-sprzedaż, a co za tym idzie, rosną także wymagania ich użytkowników. Właściciele platform sklepów internetowych czujnie obserwują zmieniające się trendy e-commerce i kreują swoją ofertę pod kątem zmieniających się potrzeb klientów. Comarch w najnowszej wersji Comarch iSklep24 6.3 udostępnił nowe funkcjonalności dedykowane zarówno sprzedaży B2C, jak i B2B.

„Comarch iSklep24 obecnie rozwijany jest dwutorowo – w wersjach Standard oraz Enterprise. Wersja Standard zawiera najważniejsze funkcje sklepu internetowego umożliwiające e-sprzedaż, dlatego dedykowana jest klientom działającym w modelu B2C (Business to Consumer). Natomiast wersja Enterprise rozwijana jest w kierunku platformy B2B (Business to Business) i przeznaczona dla klientów, którzy ze swoją e-ofertą chcieliby pójść o krok dalej i potrzebują zaawansowanych narzędzi e-commerce” – mówi Barbara Molga, Product Manager Comarch iSklep24.

Wśród nowych funkcji w wersji 6.3 znalazły się m.in. dostęp do e-sklepu wyłącznie dla klientów zalogowanych, sprzedaż towarów w cenach netto, poprawa mechanizmów pozycjonowania, czy też dowolna modyfikacja wyglądu poprzez edycję HTML stron sklepu (funkcjonalność BETA).

„Wielu naszych klientów oczekiwało na funkcjonalność „zamkniętego e-sklepu”, która sprawia, że klienci niezalogowani mają dostęp jedynie do strony logowania, natomiast nie widzą towarów udostępnianych przez dany e-sklep. Z kolei funkcja „sprzedaż towarów w cenach netto” otwiera furtkę do prowadzenia internetowej sprzedaży hurtowej. Ceny towarów po zalogowaniu klienta typu firma zostają automatycznie przeliczone na ceny netto we wszystkich dostępnych miejscach w sklepie. Wprowadzenie tych dwóch funkcji zostało podyktowane rozwojem działalności i oferty naszych klientów oraz ich potrzebami. Część z nich już teraz przenosi sprzedaż tradycyjną do Internetu, dlatego zależy im na możliwości stworzenia platformy umożliwiającej dokonywanie transakcji, wyłącznie dla ich kontrahentów i partnerów biznesowych” – podkreśla Barbara Molga.

Demo Comarch iSklep24 w wersji 6.3 zostało udostępnione na stronie www.demo.isklep24.pl, a pełna lista funkcji wprowadzonych w nowej wersji znajduje się tutaj.

Źródło: Comarch iSklep24

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Ruszył hybris Extend, sklep z aplikacjami uzupełniającymi do platformy hybris Commerce

HybrisFirma hybris, dostawca oprogramowania do obsługi wielokanałowej sprzedaży i komunikacji, poinformowała o udostępnieniu serwisu hybris Extend. To nowy sklep internetowy, który umożliwia klientom firmy hybris natychmiastowy dostęp do najlepszych w swojej klasie, w pełni certyfikowanych aplikacji oferowanych przez partnerów firmy, zaawansowanych usług i uzupełniających rozwiązań biznesowych zoptymalizowanych pod kątem współpracy z platformą hybris Commerce.

Dzięki nowemu repozytorium aplikacji klienci mogą lepiej dostosować posiadane rozwiązanie firmy hybris do swoich potrzeb w celu zwiększenia przychodów i podniesienia poziomu obsługi klienta. Mogą też łatwiej i bez zbędnego ryzyka czy problemów wdrożeniowych podejmować innowacyjne inicjatywy w obszarze wielokanałowego handlu i komunikacji. W sklepie hybris Extend można obecnie nabyć aplikacje analityczne, aplikacje do obsługi różnych kanałów sprzedaży, do zarządzania społecznościami i kontaktami społecznościowymi, do zarządzania treścią, zamówieniami, infrastrukturą, marketingiem i komunikacją, płatnościami i podatkami, a także aplikacje do personalizacji, wyszukiwania i nawigacji.

Korzystając z portalu dystrybucyjnego hybris Extend klienci mogą konfigurować dodatki i rozszerzenia, które najlepiej zaspokoją ich potrzeby lub dostosowane do specyfiki ich branży. Będą oni także mogli szybko dowiadywać się o nowych funkcjonalnościach oferowanych przez partnerów firmy hybris.

Komentując uruchomienie serwisu hybris Extend Ariel Luedi, dyrektor generalny firmy hybris, powiedział: „Sklep hybris Extend to rozwiązanie ważne dla naszych klientów, dla partnerów i dla nas samych. Daje on klientom wyjątkowe możliwości integracji umożliwiając bezpośredni dostęp do zintegrowanych fabrycznie rozwiązań naszych partnerów. Serwis hybris Extend daje korzyści wykraczające poza ramy naszego zwykłego programu partnerskiego dla niezależnych dostawców oprogramowania, gdyż zapewnia bezpośredni dostęp do ich rozwiązań. Wszystkie informacje są teraz dostępne w jednym miejscu, dzięki czemu nasi klienci mają pełen wgląd w dostępne dla nich opcje, mogą też wybierać dodatkowe aplikacje najlepiej dostosowane do ich potrzeb, uzyskując dodatkowe korzyści. Nowy sklep pozwoli też naszym partnerom zwiększyć atrakcyjność współpracy z firmą hybris”.

W ramach serwisu hybris Extend klienci i integratorzy mogą z listy zalecanych partnerów wyszukiwać producentów oprogramowania – czołowych graczy na swoich rynkach. Po wybraniu partnera można przejrzeć szczegółowe informacje na temat aplikacji, możliwości integracji oraz doświadczenia firmy. Pomaga to klientom i integratorom obniżyć koszty i skrócić czas realizacji projektów, a także ułatwia rozbudowanie posiadanego rozwiązania do obsługi sprzedaży o dodatkowe funkcje.

„Udostępniliśmy serwis hybris Extend w celu zaspokojenia rosnącego popytu na gotowe rozwiązania „pod klucz”, które przyspieszają osiąganie korzyści z inwestycji w produkty firmy hybris. Klienci mogą teraz rozbudować posiadaną platformę hybris lepiej dostosowując ją do swoich wymagań” ― powiedział Patrick Ferdig, dyrektor na świat ds. współpracy z niezależnymi producentami oprogramowania w firmie hybris.

Sklep hybris Extend daje klientom i integratorom gwarancję, że mają do czynienia z najlepszymi w swojej klasie aplikacjami partnerów, które przeszły rygorystyczny proces certyfikacji. W nadchodzących miesiącach katalog dostępnych aplikacji będzie nadal rozszerzany w miarę, nawiązywania współpracy z kolejnymi partnerami. Do grona niezależnych dostawców oprogramowania współpracujących z firmą hybris niedawno dołączyły takie firmy, jak Bazaarvoice, dynaTrace i Jirafe.


Informacje o firmie hybris
Firma hybris jest czołowym dostawcą kompleksowego oprogramowania następnej generacji do obsługi wielokanałowej sprzedaży, opartego na jednej platformie obejmującej między innymi usługi zarządzane i usługi hostingu. Jasna wizja firmy dotycząca potrzeby spójności, koordynacji i personalizacji informacji we wszystkich kanałach oraz we wszystkich fazach cyklu obsługi klienta zaowocowała opracowaniem zintegrowanego, elastycznego rozwiązania, które umożliwia firmom komunikowanie się i obsługę sprzedaży we wszystkich kanałach ― online i offline ― w spójny i efektywny sposób. Firma hybris posiada na całym świecie 14 oddziałów zlokalizowanych w stolicach gospodarczych Ameryki Północnej i Południowej, Europy i Azji. Firma obsługuje 380 klientów prowadzących działalność w skali globalnej. Do jej klientów należą znane marki z branży detalicznej i produkcyjnej, m.in. Bobcat, Clarks, Coca Cola Beverages, Conrad, Grundfos, Hornbach, Iomega, Kaiser+Kraft, Levi´s, Lufthansa, Migros, Nespresso, Nikon, P&G, Rexel, Timberland i Toys´R´Us.

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Wystartował nowy serwis aukcyjno-ogłoszeniowy Arena.pl

Arena.pl11 czerwca zakończono zamknięte testy beta nowego serwisu aukcyjno-ogłoszeniowego Arena.pl. Serwis jest już dostępny dla użytkowników. Do korzystania z niego internautów powinna zachęcić przewaga cenowa: bezpłatna możliwość szybkiego zamieszczania lokalnych ogłoszeń, brak opłat związanych z wystawianiem ofert aukcyjnych i brak prowizji za sprzedaż przedmiotów. Twórcy serwisu zamierzają walczyć o rynek z największymi konkurentami i zapowiadają wiele innowacyjnych rozwiązań dla kupujących i sprzedających.

Firmę Arena.pl sp. z o.o., powołaną do życia 16 marca 2012 r., tworzy prezes zarządu Janusz Siemienowicz, od 10 lat związany z sektorem IT, a także Wojciech Pieczykolan i Mariusz Muskietorz. Siemienowicz na co dzień zajmuje się tworzeniem oprogramowania związanego z ochroną prywatności, a Mariusz Muskietorz i Wojciech Pieczykolan to biznesmeni mieszkający i prowadzący własne przedsiębiorstwa w Wielkiej Brytanii. Projekt arena.pl został w całości sfinansowany z kapitału trzech przedsiębiorców.

W ramach zachęty do rejestrowania w serwisie, każdy nowy użytkownik otrzymuje kupon, tzw. kredyty, o wartości 10 zł na promocję ogłoszeń i aukcji. „Mamy nadzieję do końca roku pozyskać około 100 000 zarejestrowanych i aktywnych użytkowników” – deklaruje Janusz Siemienowicz. „Aby dodatkowo zachęcić do rejestrowania się na platformie, przygotowaliśmy program partnerski nagradzający użytkowników za polecanie serwisu. Każda osoba, która zarekomenduje platformę znajomym, może otrzymać dodatkowe środki na promocje aukcji, a dla najbardziej aktywnych polecających ufundowaliśmy wartościowe nagrody takie jak nowy iPad czy smartfon Samsung Galaxy S3” – mówi.

Warto przypomnieć, że arena.pl to adres rozpoznawalny i ważny dla historii polskiego Internetu. W 1999 r. powstała spółka Arena.pl założona przez amerykańską firmę CentralEuropa.Com LLC oraz Rafała Pluteckiego, Wojciecha Pluteckiego, Marcina Słomkowskiego i Leszka Bogdanowicza. Ogólnotematyczny portal Arena.pl funkcjonował od kwietnia 2000 r. do sierpnia 2001 r. Kłopoty portalu zbiegły się w czasie z momentem pęknięcia polskiej bańki internetowej. W wyniku nieudanej próby emisji akcji na Giełdzie Papierów Wartościowych, firmie nie udało się zdobyć finansowania i rada nadzorcza zadecydowała o zakończeniu działalności portalu.

Janusz Siemienowicz wierzy jednak, że domena arena.pl okaże się szczęśliwa dla jego projektu. „Rozpoznawalna domena na tym rynku jest niezwykle ważna, my zaś jesteśmy świadomi tego, że przyjazny i czytelny serwis oraz odpowiednia promocja to 90% sukcesu takiego przedsięwzięcia. Śledząc rozmowy internautów, zwłaszcza tych, dla których handel w sieci jest istotnym źródłem zarobku, nietrudno zauważyć, że wielu z nich szuka możliwości obcinania kosztów działalności i ograniczania ryzyka związanego z płaceniem za wystawianie ofert. Sądzę, że era drogich aukcji i płatnych ogłoszeń musi się zakończyć jak niegdyś zakończyła się era drogich rozmów telefonicznych. Rynek handlu w Internecie będzie się w Polsce rozwijał i sądzimy, że jest w nim miejsce dla naszego serwisu” – mówi.

Polski rynek e-commerce jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków w Europie. Z badań eCommerce Index 2011 przeprowadzonych na grupie kilkuset sklepów internetowych przez CubeRoot wynika, że rynek e-handlu w naszym kraju wzrósł w 2011 roku o ponad 32%, a jego wartość to prawie 18 mld zł. W badaniach Forrester Research „Centre for Retail Research” Polska zajęła pierwsze miejsce w Europie pod względem szybkości wzrostu rynku e-commerce. Z kolei z analizy CBRE wynika, że Polska zajmuje 11. miejsce na świecie w kategorii najlepiej rozwiniętych rynków e-commerce.

Według zapowiedzi twórców arena.pl będzie miejscem bezpiecznym dla sprzedających i kupujących, a przede wszystkim przyjaznym dla internautów. „Będziemy starali się stopniowo wprowadzać rozwiązania ułatwiające korzystanie z serwisu także dla tych grup, które dotąd z dużą ostrożnością podchodziły do zakupów w Internecie czy w ogóle do Internetu” – mówi Siemienowicz. „Na razie też nie planujemy pobierania opłat za wystawianie ofert, ani prowizji za sprzedaż. Chcemy zarabiać na usługach dodatkowych związanych z promocją, reklamach, a także na innych ciekawych narzędziach, nad którymi obecnie pracujemy”.

Źródło: Arena.pl

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)