Nowy rekord sprzedaży w zakupach grupowych – 1,5 milionów kuponów na kawę ze Starbucksa

Autor tekstu Informacja prasowa
Opublikowano 8 października 2012
Kategoria Newsy
Czas czytania: 2 min

Kilka dni temu ustanowiono nowy, światowy rekord w zakupach grupowych. Popularna sieć kawiarni Starbucks ze swoim kuponem (5 USD zamiast 10 USD za kartę podarunkową do wykorzystania w kawiarniach sieci) pobiła dotychczasowy rekord Amazona.

Najlepiej sprzedającym się kuponem na świecie okazała się zniżka do Starbucks (http://tiny.cc/StarbucksLivingSocial), która rozeszła się w liczbie 1,5 miliona (!) egzemplarzy i pobiła tym samym poprzedni rekord należący do vouchera Amazona (10$ zamiast 20$ za kartę podarunkową do wykorzystania w sklepie Amazon) – 1 157 141 sprzedanych kuponów.

Z tej okazji, serwis gromadzący lokalne kupony rabatowe i promocje GoDealla.pl postanowił sprawdzić, jaki deal cieszył się do tej pory w Polsce największą popularnością.

W Polsce absolutnym hitem była oferta Groupona – bilet do wesołego miasteczka w Chorzowie w cenie 25 zł zamiast 50 zł – 30 000 kupionych ofert. Na drugim miejscu również Groupon i jego zniżka na kosmetyki z ponad 10 tysiącami sprzedanych kuponów. Kolejne miejsca należą do Citeamu (7000 kuponów na bilet do kina 5D) oraz Gruper (voucherem na godzinę jazdy doszkalającej na prawo jazdy kat. B – 3350 sprzedanych kuponów).

Co ciekawe, w USA rekord sprzedanych kuponów ustanowił nie lider zakupów grupowych Groupon, ale serwis LivingSocial. W Polsce rekord należy jednak do lidera branży.

Poniżej wizualizacja podanych danych:

Źródło: GoDealla

Regularnie otrzymuj powiadomienia o nowych materiałach. Dołącz do grupy ponad 6500 osób, którzy prenumerują eKomercyjnie!