fbpx

eKomercyjnie.pl

PełnaSiata.pl – oferty z e-delikatesów w jednym miejscu

Właśnie ruszył nowy serwis na rynku e-commerce w zakresie dokonywania zakupów ogólnospożywczych w delikatesach internetowych – PelnaSiata.pl.

„Startujemy z wersją beta serwisu i ofertą 6 e-delikatesów, ale to dopiero początek. Zapraszamy do współpracy wszystkie e-markety z całej Polski. Zależy nam, aby konsument miał jeszcze większy komfort i wybór oraz wiedział, że zawsze zrobi codzienne zakupy przez internet bez żmudnego poszukiwania e-delikatesów w sieci”– powiedziała Beata Sitkowska odpowiedzialna za marketing, pr i relacje biznesowe w Hatetepe.

PełnaSiata.pl oferuje m.in. orientacyjną możliwość porównania wartości koszyka i warunków dostawy (kosztu i terminu) oraz przechodzenie z zakupami „w koszyku” między e-marketami. Produkty są prezentowane na półkach tematycznych np.: sok pomarańczowy, sok jabłkowy, sok wieloowocowy. Wszystkie półki dla wybranej podkategorii są umieszczone na jednej stronie, aby łatwiej było wybierać rodukty do koszyka, szczególnie tym osobom, które nie korzystają z okna wyszukiwarki produktów. Układ półek można grupować według typu produktów lub marek.

Dodatkowo serwis prezentuje produkty takie jak woda, soki, piwo z zachowaniem ich rzeczywistych proporcji. Obie funkcjonalności upraszczają i ułatwiają proces zakupowy.

„Zależało nam, aby zakupy produktów ogólnospożywczych przez internet były prostsze i przypominały klasyczny model robienia codziennych zakupów. Dużą uwagę skupiliśmy także na intuicyjnej nawigacji i funkcjonalnym drzewie kategorii” – powiedział Robert Dyczkowski, prezes zarządu firmy Hatetepe.

Serwis prezentuje oferty następujących e-delikatesów: www.wygodny-market.pl, www.papu24.pl, www.e-szop.szczecin.pl, www.krystek24.pl, www.e-jutrzenka.pl, www.dodomciu.pl, które działają lokalnie między innymi na terenie: Warszawy, Zielonej
Góry, Szczecina, Bielsko-Białej, Śląska.

Wkrótce Pełna Siata powiększy się o ofertę e-marketu www.dodomku.pl, którego oferta dotyczy Trójmiasta. Część e-marketów oferuje dodatkowo wysyłkę zakupów na terenie całej Polski. Listę e-marketów, które mogą zrealizować zakupy w wybranej lokalizacji można sprawdzić wpisując kod pocztowy po wejściu do serwisu na www.pelnasiata.pl.

Projekt jest finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013; Działanie 8.1 „Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej”.

Źródło: Hatetepe / PelnaSiata.pl

(Powyższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową firmy, której dotyczy
i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji eKomercyjnie.pl)

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

E-nnovation chwali się drugim konkursem dla startupów, a co się dzieje z ubiegłorocznymi finalistami?

Już tylko dwa tygodnie zostały na wzięcie udziału w konkursie dla startupów organizowanym w ramach konferencji e-nnovation, gdzie do wygrania jest 10 tys. EUR na rozwój własnego projektu. To zatem dobry moment na przypomnienie, jakie pomysły dotarły do finału konkursu w poprzednim roku i sprawdzenie, co się z nimi teraz dzieje.

AdvertisementReklama

Rok temu w rywalizacji zwyciężyły dwa pomysły: Zubibu.com (nagroda publiczności) oraz Squeeqly.com (nagroda jury), dlatego od nich najlepiej zacząć przegląd. Tutaj znajdziecie zaś wrażenia z konkursu, które spisał wówczas Norbert Trudziński.

Jest bardzo dobrze – Zubibu.com

Zubibu.com to rozwiązanie, które umożliwia szybki start ze sprzedażą na urządzeniach mobilnych (telefony, telewizory, tablety). Firma ciągle działa, reklamuje swoje usługi (nawet u mnie na blogu), ostatnio ostrzej atakuje zachód (strona przerobiona na j. angielski) i… wschód (Azja). Z tego, co mówił mi Robert Janeczek (szef Zubibu.com) wynika, że dzięki wyjściu poza granice kraju jego firma powinna solidnie rozwinąć skrzydła.

Smutny koniec – Squeeqly.com

Squeeqly miał w założeniach ułatwiać podejmowanie decyzji zakupowych i efektywnie wykorzystywać Facebooka i Twittera. Licznik na oficjalnej stronie projektu zatrzymał się na 2117 kupujących i 39 sprzedawcach. Na firmowym blogu post sprzed miesiąca mówi jasno i wyraźnie „to koniec”. Pomysłodawcy piszą, że nie dostarczyli sklepom tego, co obiecywali i ich projekt się nie skalował. Smutny koniec…

Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie

  • AllePack miał zapewniać outsourcing magazynu i dystrybucji towarów. Google nie wie nic na ich temat.
  • Taskker miał być wtyczką do Outlooka. Na stronie widać tylko logo i zdanie „Currently solving conf tasks into the cloud.”
  • Sponsia miała integrować sponsorów i organizatorów wydarzeń. Google nie wie, co to.
  • Cyfrowy alfabet (Digital Alphabet) – projekt zaprezentowany przez dwóch Bułgarów. Nawet nie szukałem, bo nie postrzegałem tego w kategoriach „poważne” i „startup”.

Czy w tym roku będzie lepiej?

Jak widzicie, za zwycięzcę ubiegłorocznego konkursu dla startupów można uznać jedynie rodzime Zubibu.com. Projekt działa i się rozwija. Cztery pomysły bardzo szybko zniknęły z horyzontu, a w przypadku Squeeqly nie udało się zamienić fajnego pomysłu na produkt (niestety). W zeszłym roku do konkursu zgłoszono 150 projektów, w finale wystąpiło 6, dzisiaj słychać tylko o jednym (i to nie wyróżnionym nagrodą finansową). Oby tegoroczni finaliści nie podzielili losu większości pomysłodawców z pierwszego e-nnovation…

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Przegląd prasy ecommerce 17 sierpnia 2011

W dzisiejszym przeglądzie prasy ecommerce: Aaaby sprzedać. Social commerce w natarciu – Power Price uruchamia nową finalną wersję platformy – Okazje.info: Polacy remontują domy dzięki internetowi – Monnari rusza ze swoim e-sklepem – Internetowy sklep Tesco będzie bardziej przypominał Amazona – Weltbild.pl – nowa strona internetowa sklepu kdc.pl – Co zrobić, gdy pojawi się fałszywy fan-page naszej firmy?.

AdvertisementReklama

Aaaby sprzedać. Social commerce w natarciu »
Temat zakładania sklepu na Facebooku ciągle jest aktualny. Na samym początku tekstu przytoczono wyniki z ankiety serwisu NaFejsie.pl (blisko 300 osób stwierdziło, że nigdy nie kupiło niczego przez sklep na tym serwisie społecznościowym). A może zamiast zakładki „sklep” lepiej budować fajny fan-page i kierować ruch do sklepu?

Power Price uruchamia nową finalną wersję platformy »
Platforma Power Price, o której niezbyt przychylnie napisałem tutaj, zmodyfikowała swój wygląd. Teraz jest znacznie lepiej chociaż dalej porównanie cen może wypadać niekorzystnie, a tagline „taniej być nie może…” przecież zobowiązuje.

Okazje.info: Polacy remontują domy dzięki internetowi »
Z przygotowanego przez Okazje.info raportu wynika, że w wakacje znaczna część Polaków zamiast na urlop decyduje się wydać swoje pieniądze na remonty i/lub prace budowlane. Wniosek pojawił się po znacznym przyroście oglądalności w tych kategoriach.

Monnari rusza ze swoim e-sklepem »
11 sierpnia ruszył sklep internetowy Monnari i nawet pomimo „cichego” startu notuje już sprzedaż. To się nazywa siła marki offline, która wchodzi do online. Sam sklep też przyjemnie wykonany przez duet Ideacto i Divante.

Internetowy sklep Tesco będzie bardziej przypominał Amazona »
Krótka notka na temat rozwoju Tesco Direct. Dzięki zmianom dla użytkowników pojawi się m.in. lista rekomendacji oraz lista prezentów. Wszystko w celu optymalizacji sprzedaży i zadowolenia użytkownika oczywiście :)

Weltbild.pl – nowa strona internetowa sklepu kdc.pl »
Znany sklep KDC.pl zakończył zmianę swojego brandu na Weltbild.pl. „Nowa nazwa nie wywołuje żadnych negatywnych skojarzeń” mówi przedstawiciel firmy.

Co zrobić, gdy pojawi się fałszywy fan-page naszej firmy? »
Na zakończenie bardzo dobry tekst o tym, co powinien zrobić przedsiębiorca, gdy ktoś zacznie się pod niego podszywać na Facebooku. Okazuje się, że stworzenie fałszywego fan-page może być kwalifikowane jako kilka rodzajów naruszeń prawa, w zależności od tego co umieszczono na takiej stronie.

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)