Platformy sklepowe – przegląd nowości (lipiec 2012)

Autor tekstu Krzysztof Bartnik
Opublikowano 8 sierpnia 2012
Kategoria Newsy
Czas czytania: 2 min

Czas na nową listę najważniejszych nowości wdrażanych w ramach platform sklepowych, które działają na polskim rynku. Dzięki poniższemu zestawieniu możemy wspólnie śledzić rozwój konkretnego oprogramowania, co bez wątpienia ma duże znaczenie podczas jego wyboru dla swojej firmy. Zapraszamy wszystkich dostawców rozwiązań e-commerce do kontaktu z nami.

AtomStore
W lipcu zespół pracujący nad systemem AtomStore przygotował aktualizację modułu Allegro – dodano między innymi automatyczne skalowanie miniatur, wybór wariantów, mapowanie atrybutów z katalogu serwisu oraz możliwość uzupełniania wartości atrybutów podczas wystawiania pojedynczych przedmiotów. Doszła też nowa integracja z hurtownią Azymut, umożliwiającą sprzedaż e-booków. Przygotowano moduł znaków wodnych, pozwalający na zabezpieczenie zdjęć przed kopiowaniem przez konkurencję, a także moduł Autopromocji.

Selly
Wszystkie sklepy działające na platformie Selly posiadają od lipca możliwość prostego wysyłania wiadomości SMS bezpośrednio z panelu sklepu. Proces może być realizowany automatycznie przy ustalonych zmianach statusów zamówień lub na żądanie w dowolnej chwili. Ważną funkcjonalnością jest możliwość zamawiania przez kupujących płatnej usługi powiadomień SMS o zmianach statusów zamówień. Każdy sklep na platformie otrzymał możliwość bezpłatnego przetestowania nowej opcji.

IAI-Shop.com
Sklepy internetowe IAI-Shop.com otrzymały możliwość skorzystania z usług firmy kurieskiej K-EX, bez konieczności podpisywania umowy bezpośrednio z przewoźnikiem. To alternatywa lub uzupełnienie dla przesyłek DPD by IAI, które firma oferuje już od kilku miesięcy (K-EX oferuje niższe ceny za przesyłki). Do systemu BOK przeniesiono też opcję rozliczeń z IAI S.A.

Shoper
W lipcu strona domowa oprogramowania Shoper ruszyła w nowej odsłonie graficznej. Zmiany miały na celu ułatwienie nawigacji oraz aktualizację i uporządkowanie treści.

RedCart.pl
W platformie RedCart.pl wprowadzono możliwość uruchomienia komentarzy Facebook w sklepach internetowych, pozwalające na ocenianie produktów przez użytkowników posiadających konto w tym serwisie społecznościowym. Firma pochwaliła się też modułem czarnej listy klientów oraz integracją z programami WF-MAG i Subiekt GT. Dodatkowo, ulepszono działanie kodów i bonów rabatowych oraz rozbudowano API całego systemu.

i-sklep.pl
Sklepy oparte o rozwiązanie i-sklep.pl mogą zdecydować się na zakup makiety zaprojektowanej do efektywnej sprzedaży na wszystkich wielkościach ekranów (responsive web design). Dodatkowo, i-sklep.pl wzbogacono o moduł programu partnerskiego, ulepszono opcję czarej listy, a także usprawniono procesu tworzenia zamówień telefonicznych.

CS-Cart
Firma SoftSolid, autoryzowany reseller oprogramowania CS-Cart w Polsce, przygotowała moduł do drukowania paragonów na drukarce fiskalnej bezpośrednio z panelu administracyjnego sklepu , który współpracuje z kasami fiskalnymi Posnet Thermal. Ponadto, rodzina sklepów CS-Cart powiększyła się o zupełnie nową edycję – wersję Ultimate – wielofunkcyjny multishop z możliwością zarządzania dowolną liczbą sklepów z jednego panelu administracyjnego.

eCommerce24h.pl
W platformie eCommerce24h.pl wprowadzono nową opcję konfiguracyjną do mechanizmu wyszukiwania, która umożliwia zawężenie wyników do konkretnych ustawień w panelu administracyjnym (bardziej precyzyjne wyszukania). Uruchomiono również mechanizm, który pozwala na szybsze i wygodniejsze odpowiadanie na zapytania i wątpliwości wysyłane do zgłoszeń przekazywanych do administracji platformy.

Powyższy artykuł pochodzi z Magazynu eKomercyjnie #11. Zapraszamy do przeczytania całego numeru!





Regularnie otrzymuj powiadomienia o nowych materiałach. Dołącz do grupy ponad 6500 osób, którzy prenumerują eKomercyjnie!