Pomysły na świąteczne kampanie email marketingowe – poradnik ekspertów GetResponse

Marketing w e-commerce
Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Wiedza, pomysły, gotowe do użycia grafiki i życzenia świąteczne dla dwunastu najpopularniejszych branż – to wszystko można znaleźć w darmowym poradniku “17 pomysłów na świąteczne kampanie email marketingowe” przygotowanym przez ekspertów email marketingu z GetResponse.

Eksperci z GetResponse, największego dostawcy usług email marketingowych, przygotowali darmowy poradnik “17 pomysłów na świąteczne kampanie email marketingowe”. Jest to kompendium wiedzy, inspiracji, dobrych praktyk i kreatywnych pomysłów dla marketerów i przedsiębiorców, którzy planują w najbliższych tygodniach świąteczne kampanie email marketingowe.

Z poradnika można dowiedzieć się m.in. jak przygotować plan i kalendarz działań, zaplanować skuteczny mailing świąteczny, poznać rodzaje świątecznych wiadomości oraz techniki efektywnych kampanii.

Ponadto, specjalnie na potrzeby poradnika eksperci przeanalizowali i opisali najlepsze przykłady newsletterów z tego i ubiegłego roku. W ten sposób czytelnik będzie mógł od razu sprawdzić jak opisywana teoria wygląda w praktyce i przenieść najlepsze praktyki do planowanych kampanii.

Dodatkiem do poradnika są dwa elementy, które można od razu wykorzystać w świątecznej kampanii. Są to oryginalne i niesztampowe życzenia napisane dla dwunastu najpopularniejszych branż oraz grafiki, które zostały stworzone specjalnie z myślą o czytelnikach poradnika. Można je swobodnie i bezpłatnie wykorzystywać w świątecznych mailingach i nie tylko.

“Chcemy, aby marketerzy w pełni wykorzystywali potencjał email marketingu – szczególnie w okresie intensywnych kampanii świątecznych. Liczymy na to, że nasz poradnik nie tylko pozwoli poszerzyć ich wiedzę, ale również będzie dobrym źródłem inspiracji i nowych pomysłów. Pokazujemy w nim m.in., że promocja świąteczna nie musi opierać się wyłącznie na newsletterach ze zniżką. Nowością na polskim rynku są elementy stricte praktyczne jak gotowe do użycia grafiki lub życzenia, z których marketerzy mogą korzystać wedle uznania” – mówi Piotr Krupa, Koordynator ds. PR w GetResponse.

Darmowy poradnik świąteczny można pobrać klikając: https://multimedia.getresponse.com/13/79013/documents/512322.pdf

Źródło: GetResponse

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.12.2023

Jak niebanalnie prezentować produkty e-commerce w social mediach?

Maciej Sowa

Maciej Sowa

Specjalista ds. marketingu
agencjakuznia.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę