eKomercyjnie.pl

Prasówka e-commerce #12: Amazon kupuje Whole Foods za 13,7 mld dolarów


Jak co poniedziałek, do kawy polecamy dwunastą już prasówkę e-commerce, a w niej newsy ze świata e-handlu, w tym o największych zakupach Amazon w historii firmy, tj. przejęciu Whole Foods. Zebraliśmy kilka różnych materiałów na ten temat i podajemy je w jednym miejscu. Miłej lektury! 

Nasz cykl jest także na bieżąco przekazywany do wszystkich subskrybentów newslettera – spodziewajcie się wiadomości od eKomercyjnie.pl co tydzień w swojej mailowej skrzynce odbiorczej. Jeżeli jeszcze nie jesteś prenumeratorem newslettera, to możesz zapisać się tutaj.

Amazon kupuje Whole Foods Market za 13,7 mld dolarów

Whole Foods Market to amerykańska sieć z żywnością organiczną. W piątek rynek obiegła informacja o przejęciu tej firmy przez Amazon. Jak poinformowano w oficjalnym komunikacje, Amazon za akcję spółki zapłacił 42 dolary, co dało łączną kwotę transakcji na poziomie 13,7 mld dolarów i to za gotówkę. Informacja ta poruszyła branżę tradycyjnego handlu, gdyż Amazon i sieć Whole Foods nie byli postrzegani jako naturalni partnerzy. W informacji prasowej można przeczytać, że „Miliony klientów kochają sieć Whole Foods Market za jej najlepsze, organiczne produkty.” Warto dodać, że obecnie sieć liczy 465 sklepów w USA, Kanadzie, a także w Wielkiej Brytanii. Przychody ze sprzedaży w 2016 r. wyniosły 15,7 mld dol.

Należy zauważyć, że jest to największa do tej pory transakcja kupna, jaką przeprowadził Amazon. Wśród wcześniejszych zakupów były między innymi Twitch, który został nabyty w 2014 roku za 970 milionów dolarów, a także Zappos kupiony w 2009 roku za cenę 850 milionów dolarów. Jakby tego było mało, na przejęcie Whole Foods Amazon zdecydował się wydać aż 65% całej posiadanej gotówki!

Eksperci branżowi są zachwyceni ruchem firmy Jeffa Bezosa, wzrósł też kurs giełdowy Amazona. Według różnych głosów, to znakomity krok ku temu by Amazon stał się szybciej nowym Walmartem, niż sam Walmart odnajdzie się w cyfrowej rzeczywistości i stanie się nowym Amazonem…

Walmart informuje o nabyciu Bobobs za 310 milionów dolarów

Odpowiedzią na piątkowe „zakupy” Amazona jest oświadczenie sieci Walmart, że firma zakupiła markę Bonobos, znaną ze sprzedaży męskich ubrań i akcesoriów. Bonobos zostało założone w 2010 roku w Nowym Jorku. W 2017 roku przewidywalny przychód sieci, który wzrasta rok do roku o 30%, ma wynieść 150 milionów dolarów. Według informacji podanej do wiadomości publicznej transakcja opiewa na 310 milionów dolarów.

Dodatkowo CEO Andy Dunn otrzyma 20 milionów ekstra, jeśli pozostanie z firmą jeszcze przez najbliższe 4 lata. Nie wiadomo jeszcze, jakie plany co do Bonobos ma w tej chwili Walmart, a spekulacji na rynku jest wiele i trzeba po prostu poczekać na oficjalne informacje.

Przeczytaj też: Historia Bonobos.com, czyli jak sklep internetowy zmienił się przez 8 lat (i dzięki pozyskaniu 128 milionów dolarów) »

Best Buy wprowadza rozwiązanie „wypróbuj zanim kupisz”

Idea „wypożyczenia” produktu w celu jego przetestowania sprawdziła się w przypadku branży fashion. W ten sposób działa wiele największych sklepów z ubraniami na świecie. Podobne rozwiązanie wprowadził Warby Parker, brand sprzedający okulary. Idea ta pozwala kupować online i czuć się klientom bezpieczniej, gdyż w chwili, gdy produkt nie spełnia ich oczekiwań, mogą go po prostu zwrócić. Na podobny pomysł wpadł Best Buy, który w ten sposób chce walczyć z Amazonem. Na pomoc przyjdzie startup z San Francisco o nazwie Lumoid.

Zasada jest dość prosta: produkt może być testowany przez okres 7 dni. Jeśli klient go zakupi, to otrzyma 20% wartości w formie zwrotu na konto w Lumoid. Te „pieniądze” mogą być wykorzystane na kolejne zakupy. Pomysł ten ma pomóc Best Buy w walce z konkurencją, którą jest Amazon. Trzeba przyznać, że kolejne wdrożenia i rozwiązania, jakie firma wprowadziła, pozwoliły jej utrzymać się na rynku, a w ciągu dwóch lat zwiększyć wartość akcji o 67%.

Sky-Shop.pl współpracuje z InPost

Współpraca partnerska na rynku e-commerce dwóch prężnie rozwijających się firm, to zdecydowane news warty uwagi. Marki InPost i Sky-Shop.pl wspólnie przygotowały dedykowaną ofertę dla klientów. Propozycja InPost E-Service Powered by Sky-Shop umożliwia założenie gotowego sklepu internetowego na abonament w okazyjnej cenie oraz skorzystanie z promocyjnego pakietu kurierskiego.

Dedykowana oferta firm z branży e-commerce składa się z dwóch części. Klient zakłada sklep internetowy na abonament na platformie sklepowej Sky-Shop.pl, dzięki czemu w intuicyjny i funkcjonalny sposób może zarządzać swoim e-biznesem. Ma również dostęp do wielu bezpłatnych integracji e-sklepu, np. z Allegro. Witryna działa na serwerach usługodawcy, dlatego specjaliści ze Sky-Shop.pl zajmują się hostingiem, bezpieczeństwem i rozwojem oprogramowania. E-przedsiębiorca może również liczyć na wsparcie profesjonalnej Obsługi Klienta Sky-Shop.pl.

Natomiast usługi InPost objęte są specjalną ofertą cenową. Klient, zakładający sklep internetowy, może otrzymać do 15 darmowych paczek kurierskich i do 15 paczek E-commerce InPost, które zostaną wysłane przez InPost. Pełna oferta dostępna jest na stronie PakietInpost.pl.

Produkty IKEA dostępne w Amazon

Dosłownie tydzień temu wspominaliśmy, że IKEA zastanawia się nad sprzedażą swoich produktów, w tym mebli, przez zewnętrzne sklepy internetowe (szczególnie na tych rynkach, gdzie nie ma jeszcze wsparcia online bezpośrednio od marki). Już mamy pierwsze informacje na ten temat. Od początku zastanawiano się, z kim brand nawiąże współpracę, obstawiano Amazon oraz Alibabę. Okazuje się, że trafiło w Amazon, ponieważ właśnie tam pojawiły się produkty oferowane przez tę firmę.

Konsumenci z Wielkiej Brytanii chcą wiedzieć, jaki jest kraj pochodzenia produktu

Jak wynika z badań National Farmers Union, czterech na pięciu brytyjskich konsumentów uważa, że w sklepach internetowych powinno podawać się takie same informacje przy produktach, jak w placówkach stacjonarnych. Między innymi przy towarze powinna widnieć informacja o kraju lub regionie, z którego pochodzi. Dzieje się tak dlatego, że Brytyjczycy chcą kupować „własne marki”. 64% klientów uważa, że dobrze, gdy mogą wybierać krajowe produkty, a 40% przyznaje się, że robi to okazjonalnie. Już w marcu 2017 w wielu sklepach online pojawił się przycisk „Buy British”, który ma ułatwić zakupy towarów produkowanych przez firmy z UK.

Click & Collect sprawia, że klienci wydają więcej

Z raportu Knight Frank wynika, że polskie marki nie wykorzystują potencjału Click & Collect w 100%, chociaż usługa ta ma wpływ na wielkość koszyka klientów. Jak podaje International Council of Shopping Centres, ponad 20% osób, które wybierają tę opcję, kupuje więcej produktów. Może to być spowodowane aspektem psychologicznym, jaki sprawia, że wydaje się nam, że oszczędzamy dzięki temu na koszcie dostawy i przez to decydujemy się wrzucić do koszyka jeszcze jedną, czy też dwie rzeczy. Jak podaje Knight Frank, tylko 40% polskich sklepów online pozwala na odbiór zakupów w punktach stacjonarnych, a 36% pozwala na zwrot towaru zakupionego online w sklepach fizycznych.

Zapraszamy na konferencję eDelivery2017


Konferencja eDelivery 2017 to wydarzenie, które przyciąga nie tylko logistyków, ale też osoby mocno związane z e-handlem. Zeszłoroczna edycja zgromadziła około 200 właścicieli sklepów, managerów i dyrektorów odpowiadających za e-commerce oraz logistykę. W tym roku organizatorzy zapowiadają, że frekwencja będzie jeszcze większa, ponieważ oprócz logistyki pojawią się także inne zagadnienia związane z komunikacją skierowaną do klientów, płatnościami oraz sprzedażą poza granice Polski.

W tej chwili w agendzie znajduje się już kilku prelegentów, m.in. Szymon Bujalski z Empiku, Joanna Torres z TOYSRUS France i Grzegorz Sałdoń z Shopera. Będą mówić o znaczeniu jakości obsługi klientów oraz o omnichannelu. Kolejni mówcy będą ogłaszani w najbliższym czasie. Relację z poprzedniej edycji możecie przeczytać TUTAJ.

Prasówka e-commerce powstaje dzięki:

GetResponse.pl GetResponse.pl – to kompleksowe narzędzie do online marketingu. Oferuje rozwiązania niezbędne do prowadzenia efektywnych kampanii z wykorzystaniem marketing automation, m.in. newslettery, autorespondery, wideo emaile, integracje z social media, landing pages oraz webinary. Platforma GetResponse jest dostępna w 22 językach i obecnie korzysta z niej ponad 350 000 klientów na całym świecie.


Sky-Shop.pl

Sky-Shop.pl
– intuicyjna i funkcjonalna platforma sklepowa, umożliwiająca otworzenie gotowego sklepu internetowego na abonament. Do tej pory klienci założyli na oprogramowaniu ponad 6 000 e-sklepów. Platforma Sky-Shop.pl została laureatem konkursu Ekomersy 2016.


Furgonetka.pl

Furgonetka.pl 
– to dostawca usług logistycznych dla e-commerce oraz organizator konferencji eDelivery – spotkania dla praktyków branżowych.

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Blue Apron idzie na giełdę, czyli poznaj wyniki jednego z najszybciej rozwijających się e-commerce w Stanach Zjednocznych

Kiedy po raz pierwszy pisaliśmy o Blue Apron – firmie sprzedającej świeże składniki i przepisy na gotowe dania – ten żywnościowy e-commerce był wyceniany na 2 mld USD i to w zaledwie trzy lata od startu swojej działalności. Dzisiaj firma chce wejść na giełdę, a dzięki szczegółowemu prospektowi emisyjnemu możemy bliżej przyjrzeć się liczbom stojącym za tym przedsięwzięciem, w tym szybko rosnącym przychodom i generowaną co roku… stratą.

Czym zajmuje się Blue Apron?

Koncept był prosty: daj ludziom coś wyjątkowego. Pozwól im zrobić obiad czy kolację według sprawdzonego przepisu, w oparciu o najlepsze produkty, które do tego są idealnie odmierzone. Rekomendacje od najlepszych chefów, ich sztuczki i pomysły. Z wszystkimi niezbędnymi składnikami. Spakuj to i wyślij. Dostarcz do 24 godzin. Proste? Proste!

Dlaczego? Chcemy jeść dobrze, używając dobrych składników. Chcemy poznawać nowe smaki, nowe produkty. Chcemy się uczyć. Niestety, eksperymentowanie w kuchni bywa i drogie, i czasochłonne. Pomysł, przepis, zakupy, a potem dopiero przygotowanie. Mamy na to czas? I właśnie tę lukę wykorzystała ekipa z Blue Apron.

Więcej o początkach firmy i pierwszych wynikach możecie przeczytać w artykule: Blue Apron, czyli jak stworzyć żywnościowy ecommerce wart 2 mld USD po trzech latach od startu »

Liczba dostarczonych posiłków przez Blue Apron jest rekordowa

Jak wynika z przytoczonego powyżej dokumentu S-1, Blue Apron może pochwalić się rewelacyjnymi wskaźnikami pokazującymi wzrost. Przede wszystkim kluczowa jest liczba posiłków i zamówień złożonych przez klientów. Otóż od momentu startu projektu do 31 marca tego roku, firma dostarczyła do odbiorców zawrotną liczbę 159 miliona posiłków, które wynikały z 25 milionów zamówień. Tylko w pierwszym kwartale 2017, Blue Apron zrealizował 4,3 miliona zamówień do około 1 mln 36 tysięcy klientów.

Przychody Blue Apron i tempo rozwoju

Tak duża liczba zleceń przekłada się też na przychody firmy. W 2014 roku firma wygenerowała 77,8 mln USD przychodów, rok później było to już 340,8 mln USD, a cały 2016 rok zakończono… 795,4 mln USD przychodów! W procentach te wyniki wyglądają jeszcze bardziej imponująco – 338% z 2014 na 2015 rok i 133% z 2015 na 2016 r.

Tak wyglądają przychody Blue Apron w mln dolarów za ostatnie dziewięć kwartałów. Tempo jest naprawdę wyśmienite:

Wzrost napędzany olbrzymimi wydatkami marketingowymi

Aby dotrzeć do tego etapu przychodów, Blue Apron musiał rozwiązać wiele problemów logistycznych (dostawcy, realizacja zleceń), ale także stale napędzać pozyskiwanie nowych klientów. Widać to bardzo dobrze w stale rosnących wydatkach marketingowych firmy. Tylko w ostatnim kwartale (Q1 2017) na akwizycję wydano zawrotną kwotę 60,60 mln USD. Dla porównania dwa lata wcześniej wydano „jedynie” 8,37 mln USD.

Wydatki marketingowe podzielone są na trzy główne obszary: system rekomendacji / poleceń dla obecnych klientów, wydatki na media online i wydatki na offline. Najszybciej w skali rocznej rośnie budżet przeznaczany na tę ostatnią sekcję, tak by wychodzić poza odbiorców typowo internetowych.

Strata i przychody generowane na jednego klienta

Tak zawrotne tempo wzrostu niesie za sobą niestety kilka rys na opisywanym, żywnościowym e-commerce. Otóż Blue Apron niemal regularnie notuje stratę. Tylko w ciągu 2 z 9 ostatnich kwartałów firma zanotowała niewielki zysk, a w pozostałych strata sięgała od -7,26 mln USD do nawet -52 mln USD.

Co ciekawe, na stałym poziomie prezentuje się też liczba dolarów wydawanych przez dotychczasowych konsumentów. W ostatnich kwartałach waha się pomiędzy 222 a 272 USD. Średnia wartość zamówienia delikatnie wzrosła – z 57,12 USD w 2015 do 59,40 USD w 2016 roku. Z kolei liczba zleceń na pojedynczego klienta wzrosła w tym okresie z 3,9 do 4,6.

Jak widać, Blue Apron ma już świetnie rozwiązane pozyskiwanie nowych klientów. Tym, co musi poprawić jest zwiększanie przychodów z już istniejącej bazy, ale nie wierzę, że założyciele firmy powiedzieli swoje ostatnie słowo w tym zakresie.

Polski Blue Apron? Warto przyglądać się Just Chopped

Jak to zwykle bywa, kiedy na Zachodzie pojawia się taki projekt jak Blue Apron z tak imponującymi wynikami, w Polsce pojawia się jego odpowiednik. W Poznaniu od początku 2016 roku działa JustChopped. Jego twórcy pozyskali finansowanie od SpeedUp Venture Capital Group. Dzięki temu firma zaczęła dostarczać pierwsze regularne zamówienia mieszkańcom Poznania i Warszawy.

W tej chwili zespół jest w trakcie kampani crowdfundingowej realizowanej za pośrednictwem platformy Beesfund. Poza zebraniem rundy finansowania w wysokości 420 tysięcy złotych, celem akcji jest stworzenie społeczności ambasadorów JustChopped i jednocześnie jej klientów, oraz poszerzenie świadomości marki. Zebrane środki zostaną przeznaczone na dalszy rozwój platformy e-commerce, działania komunikacyjne i sprzedażowe, uruchomienie systemu poleceń dla klientów, budowę aplikacji mobilnej do zamówień oraz dalszy rozwój firmy w kolejnych miastach. Wszystkie informacje na temat akcji można znaleźć na stronie https://akcja.justchopped.pl.

Oczywiście będziemy dalej przyglądać się rozwojowi tych firm.

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Prasówka e-commerce #11

Jak co poniedziałek, zapraszamy do lektury jedenastej prasówki e-commerce, z której dowiecie się między innymi, jak zmienia się eBay oraz jak klienci e-sklepów oceniają swoje doświadczenia podczas zakupów. Nasz cykl jest także na bieżąco przekazywany do wszystkich subskrybentów newslettera – spodziewajcie się wiadomości od eKomercyjnie.pl co tydzień w swojej e-mailowej skrzynce odbiorczej. Jeżeli jeszcze nie jesteś prenumeratorem newslettera, to możesz zapisać się tutaj.

Alibaba najcenniejszą firmą w Azji


Dzięki ostatniej zwyżce akcji na nowojorskiej giełdzie chiński koncern Alibaba stał się najwyżej wycenianą firmą w Azji, a jej wartość szacowana jest na ponad 360 mld dolarów. Oznacza, to że brand przegonił lidera, koncern Tencent. Warto zwrócić uwagę na to, że Alibaba notowany jest na giełdzie od połowy września 2014 i od razu zapisał się w historii jako jeden z największych debiutów. Cena emisyjna akcji firmy wyniosła 68 USD, osiągnięto wtedy cenę 92,70 USD za akcję, o 36% więcej niż wynosiła cena akcji w IPO. Koncern nie zwalnia i inwestuje w coraz to nowsze rozwiązania oraz platformy. W wielu ruchach Alibaby widać pomysły, które wcześniej pojawiły się u konkurencji, czyli u Amazona.

Sky-Shop.pl poszukuje Resellerów


W ostatnim czasie platforma sklepowa Sky-Shop.pl postawiła na intensywny rozwój. Dlatego marka poszukuje Resellerów do współpracy partnerskiej. Sky-Shop.pl proponuje pracę na intuicyjnym i funkcjonalnym oprogramowaniu oraz korzystne warunki współpracy.

Platforma sklepowa przygotowała korzystny Pakiet Resellerski. Dzięki niemu partner będzie mógł otrzymywać wysokie prowizje za sprzedaż sklepów internetowych i hurtowni B2B, działających na Sky-Shop.pl. Warunki współpracy są przejrzyste. Partner Sky-Shop.pl otrzyma również dostęp do specjalnego panelu resellerskiego, gdzie będzie mógł obserwować zgromadzone przez siebie prowizje. Będzie miał możliwość wypłacenia środków lub przeznaczenia ich na opłacenie dodatkowych usług na platformie. Ponadto marka oferuje dostęp do Pomocy & FAQ oraz wsparcie merytoryczne na każdym etapie pracy. Specjaliści przygotują również materiały promocyjne Sky-Shop.pl, które Reseller będzie mógł pokazywać swoim klientom.

Kogo poszukuje Sky-Shop.pl? Agencji interaktywnych, freelancerów, software house’ów, agencji marketingowych oraz social media, firm IT, firm z branży ecommerce, szkoleniowców e-commerce i innych osób związanych z tą branżą.

Więcej informacji o partnerstwie można uzyskać na info@sky-shop.pl lub pod numerem 12 386 01 30.

eBay zmienia taktykę i wykorzystuje AI, by lepiej trafiać do klientów

Z badań przeprowadzonych przez eBay w USA wynika, że 9 na 10 klientów oczekuje od zakupów personalizacji, a dokładniej – chce produktów, które będą odzwierciedlać ich osobowość lub też pasować do ich „prawdziwego ja”. Dlatego brand postanowił zmienić wygląd strony głównej oraz wykorzystać w personalizacji zakupów sztuczną inteligencję oraz uczenie maszynowe. To, jakie mają być nowe zakupy, pokazuje poniższy spot.

Zapraszamy na konferencję eDelivery2017


Konferencja eDelivery 2017 to wydarzenie, które przyciąga nie tylko logistyków, ale też osoby mocno związane z e-handlem. Zeszłoroczna edycja zgromadziła około 200 właścicieli sklepów, managerów i dyrektorów odpowiadających za e-commerce oraz logistykę. W tym roku organizatorzy zapowiadają, że frekwencja będzie jeszcze większa, ponieważ oprócz logistyki pojawią się także inne zagadnienia związane z komunikacją skierowaną do klientów, płatnościami oraz sprzedażą poza granice Polski.

W tej chwili w agendzie znajduje się już kilku prelegentów, m.in. Szymon Bujalski z Empiku, Joanna Torres z TOYSRUS France i Grzegorz Sałdoń z Shopera. Będą mówić o znaczeniu jakości obsługi klientów oraz o omnichannelu. Kolejni mówcy będą ogłaszani w najbliższym czasie. Relację z poprzedniej edycji możecie przeczytać TUTAJ.

IAI S.A chwali się rekordowymi zyskami


IAI dostarcza rozwiązania dla ecommerce, które rozliczane są w modelu SaaS. Spółka notowana na NewConnect zapowiedziała właśnie, że wpłaci inwestorom 12 groszy na każdą akcję, a jak można przeczytać w informacji prasowej, jej przychody nieprzerwanie rosną od 2001 roku i osiągnęły najwyższy w jej historii poziom 18,6 miliona złotych. W komunikacie znajdują się też plany na najbliższą przyszłość, między innymi zwiększenie zatrudnienia oraz wdrożenia rozwiązań nie tylko dla ecommerce.

Prawie 1/5 klientów ma złe doświadczenia z e-sklepami


Według badania przeprowadzonego przez Trusted Shops nie wszystkie zakupy dokonane w sklepach internetowych są dla konsumentów przyjemnymi doznaniami. 17% ankietowanych uważa, że na towar czekało zbyt długo, 15% otrzymało produkt inny niż zamówiony, a 12% miało problemy z kontaktem ze sprzedawcą. 11% ankietowanych przyznało, że towar, jaki do nich dotarł, był uszkodzony, 7% zaś nigdy go nie otrzymało, a pieniędzy, które wpłacili na poczet zakupu, nigdy nie udało się odzyskać. 4% badanych miało problem ze zwrotem i odzyskaniem pieniędzy. Badanie „Podstawy zakupowe online Polaków” zostało przeprowadzone przez ośrodek Kantar Public w okresie od 21 do 26 kwietnia 2017 roku.

Zakupy FMCG w UK


Już prawie 28% brytyjskich domostw chociaż raz zakupiło produkty FMCG online. To najwyższy wynik wśród europejskich krajów. Pod tym względem UK wyprzedza Francję (26,2%), Hiszpanię (24,7%) oraz Portugalię (6,5%). Średnia wartość brytyjskiego koszyka FMCG wynosi 74,09 euro. Klienci spędzają na zakupy tego typu 4,5 razy więcej czasu online niż offline. Warto wspomnieć, że Internet to już 35% całej globalnej sprzedaży produktów FMCG.

morele.net wśród klientów GetResponse

morele.net – jeden z największych sklepów online w Polsce rozpoczyna współpracę z dostawcą usług online marketingowych GetResponse. Sklep zdecydował się powiększyć grono partnerów i powierzył swoje działania digitalowe GetResponse, platformie oferującej kompleksowe narzędzia do online marketingu i marketing automation.

Według raportu E-commerce Polska 2016, już połowa polskich internautów kupuje online, a większość z nich przy wyborze e-sklepu kieruje się opiniami wystawionymi przez dotychczasowych klientów. Sklep morele.net, obecny na rynku od 2004 roku, jest jednym z najbardziej zaufanych serwisów e-commerce – to najczęściej i najlepiej oceniany duży sklep internetowy w Polsce, który każdego dnia realizuje ponad 4 tysiące zamówień, a jego stronę odwiedza około 1,8 miliona osób miesięcznie.

Wśród marek, które obecnie korzystają z usług GetResponse są m.in. Avon, Carrefour czy Polkomtel.

Tesco Now z dostawą przy pomocy robotów


Tesco w Wielkiej Brytanii cały czas poszukuje nowych sposobów dostawy produktów. Tym razem testy przeszły autonomiczne roboty, które mogą dostarczyć produkty w promieniu 5 km od marketu. Są one zabezpieczone przed kradzieżą, w razie problemów mogą nad nimi przejąć kontrolę osoby z Tesco, a klienci mogą śledzić dostawę przy pomocy specjalnej aplikacji. Tesco Now gwarantuje dostarczenie w czasie 1 godziny od momentu złożenia zamówienia. Jednorazowo klienci mogą zamówić maksymalnie 20 produktów z ponad 3 tysięcy dostępnych w tej opcji artykułów, m.in. świeżych warzyw i owoców, mięsa, mrożonek, pieczywa, czy też nabiału. Partnerem Tesco jest start-up kurierski Quiqup, który obsługuje również Whole Foods i Burger Kinga.

Goodman przekroczył 1 mln m2 powierzchni logistycznej dostarczonej w Polsce


Grupa Goodman, deweloper i zarządca nieruchomości logistycznych, dostarczyła w Polsce ponad 1 mln m2 wysokiej jakości powierzchni logistycznej dla polskich i międzynarodowych firm, w tym liderów rynku e-commerce, branż spożywczej, handlowej, logistycznej oraz motoryzacyjnej. Goodman zarządza dziś siedemnastoma centrami logistycznymi w najważniejszych lokalizacjach na magazynowej mapie kraju: Wielkopolsce, Dolnym i Górnym Śląsku, Krakowie, aglomeracjach łódzkiej i warszawskiej oraz na Pomorzu, a także zaznacza swoją obecność na perspektywicznych rynkach, jak np. w Polsce Wschodniej. Wśród klientów firmy znaleźli się między innymi: Amazon Intermarché – Grupa Muszkieterów, Eurocash, Mila S.A., ILS, Gestamp, Valeo, DHL, Kuehne+Nagel i wiele innych.

Prasówka e-commerce powstaje dzięki:

GetResponse.pl GetResponse.pl – to kompleksowe narzędzie do online marketingu. Oferuje rozwiązania niezbędne do prowadzenia efektywnych kampanii z wykorzystaniem marketing automation, m.in. newslettery, autorespondery, wideo emaile, integracje z social media, landing pages oraz webinary. Platforma GetResponse jest dostępna w 22 językach i obecnie korzysta z niej ponad 350 000 klientów na całym świecie.


Sky-Shop.pl

Sky-Shop.pl
– intuicyjna i funkcjonalna platforma sklepowa, umożliwiająca otworzenie gotowego sklepu internetowego na abonament. Do tej pory klienci założyli na oprogramowaniu ponad 6 000 e-sklepów. Platforma Sky-Shop.pl została laureatem konkursu Ekomersy 2016.


Furgonetka.pl

Furgonetka.pl 
– to dostawca usług logistycznych dla e-commerce oraz organizator konferencji eDelivery – spotkania dla praktyków branżowych.

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)