eKomercyjnie.pl

Prasówka e-commerce #33

Zapraszamy do lektury trzydziestej trzeciej pasówki e-commerce, w której znajdziecie między innymi informacje o nowej edycji Dnia Darmowej Dostawy oraz analizę zachowań klientów wybierających opcję click and collect w e-sklepach. Dodatkowo napisaliśmy o wynikach Zalando za 3 kwartał 2017 roku, a także o tym, jak e-sklepy działają na rynku europejskim.

Prenumeruj nasz newsletter!

Nasz cykl jest także na bieżąco przekazywany do wszystkich subskrybentów newslettera – spodziewajcie się wiadomości od eKomercyjnie.pl co tydzień w swojej mailowej skrzynce odbiorczej. Jeżeli jeszcze nie jesteś prenumeratorem newslettera, to możesz zapisać się tutaj.

Amazon z usługą Prime w Belgii i Holandii

To, że amerykański gigant nie ma uruchomionej holenderskiej wersji swojego sklepu, nie powstrzymuje go przed wprowadzaniem usług, które mają przekonać nowych klientów do skorzystania z platformy. Dlatego też Amazon Prime jest już dostępny dla Belgów i Holendrów. Klienci korzystający z subskrypcji mogą bezpłatnie odbierać zamówienia w domu i uzyskują dostęp do Prime Video. Abonament wynosi 3,99 euro miesięcznie lub 49 euro rocznie. Od kwietnia 2018 r. wzrośnie do 5,99 euro miesięcznie. Co ciekawe, ta sama usługa skierowana do Niemców jest droższa – muszą oni zapłacić 7,99 euro miesięcznie. Nie byłoby to dziwne, gdyby nie fakt, że Holendrzy korzystają z oferty niemieckiej wersji sklepu.

Raport – E-commerce w Europie

Ekipa ShopAlike przeprowadziła ankietę wśród 100 sklepów partnerskich z całej Europy. Pytania dotyczyły rynku e-commerce, między innymi szans i zagrożeń, jakie na nim występują. Przebadane sklepy sprzedawały różne kategorie produktów. Połowa z nich zaliczała się do branży modowej, 26% to sklepy wnętrzarskie, pozostałe zaś w swoim asortymencie posiadały kosmetyki, zabawki, sprzęt sportowy oraz turystyczny. Wśród wymienianych przez właścicieli barier utrudniających biznesy znalazły się:

  • obecność na rynku dużych, międzynarodowych graczy;
  • otoczenie prawne i podatkowe,
  • ograniczenia technologiczne.

Główne czynniki, które nadal powstrzymują konsumentów przed zakupami online są:

  • bezpieczeństwo płatności online;
  • brak kontaktu z produktem, przed jego zakupem;
  • brak odpowiedniej komunikacji ze sprzedającym.

Aby trafic do współczesnego klienta sklepy podejmują następujące działania promocyjne:

  • 86% działa aktywnie w social mediach;
  • 70% stawia na content marketing;
  • 62% współpracuje z influencerami;
  • 48% korzysta z video marketingu.

Nadal najpopularniejszym kanałem social media jest Facebook – 90% sklepów posiada tam profil, Instagram znalazł się na drugiej pozycji z 76%, Twitter – 41%, Snapchat tylko 15%

Zalando z 22,2 milionami klientów

Zalando chwali się swoimi wynikami z III kwartału tego roku. Firma zanotowała wzrost o 28,7% do 1074,7 mln euro. W trzecim kwartale 2016 było to 834,8 mln euro. W 2017 roku wzrosła też liczba e-klientów marki, których jest 22,2 miliona. Ciekawostką jest, że średnio każdy robi 3,8 zakupu w Zalando na przestrzeni 12 miesięcy. Kolejne inwestycje, w tym w infrastrukturę logistyczną, mają na celu zwiększenie jakości i tak już wysokiego poziomu obsługi, a także poprawienie działań na ostatniej mili. W Polsce marka wysłała pierwsze paczki z centrum logistycznego znajdującego się w Gryfinie koło Szczecina, drugie centrum ma powstać w Głuchowie koło Łodzi. Początek prac budowlanych jest zaplanowany na listopad 2017 roku.

Poczta wprowadza możliwość płatności kartą u swoich kurierów

3,5 tysiąca kurierów Poczty Polskiej zostało wyposażonych w terminale płatnicze, dzięki którym odbiorcy mogą zapłacić kartą za paczki pobraniowe. Transakcja może odbywać się także przy pomocy płatności BLIK. Poczta nie wprowadziła żadnych ograniczeń odnośnie nadawcy przesyłki przy tego typu płatnościach. Te same zasady dotyczą zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Jest to bardzo dobre posunięcie, biorąc pod uwagę, że w 2016 roku około 30% paczek nadanych za pośrednictwem Poczty Polskiej było opłaconych gotówką za pobraniem, a średnia wartość takiej transakcji wynosiła 200 zł. Od października kartami za przesyłki można też zapłacić przy odbiorze paczek w każdej placówce pocztowej.

Kupujemy więcej w sklepach, które mają opcję click & collect

Raport Customer Pulse 2017 pokazuje, że lubimy robić zakupy w systemie click & collect. 42% e-klientów z Francji, Niemiec, Wielkiej Brytanii oraz Szwecji w ciągu ostatnich 12 miesięcy dokonało zakupów z tą właśnie opcją. Przeprowadzone na ponad 8 tysiącach klientów badania pokazują, że kupujący decydują się na tę opcję między innymi po to, by uniknąć opłat związanych z dostawą przesyłki. Pojawiły się jednak też niepokojące informacje – aż 56% klientów zadeklarowało, że napotkało problemy podczas odbioru przesyłek. Do najczęstszych zaliczane są: problem z odnalezieniem przesyłki przez personel w punkcie odbioru, długi czas oczekiwania na jej dostarczenie, brak wydzielonego segmentu w sklepie, w którym można odebrać zakupy. Widać, że click & collect jest popularne, ale sklepy muszą jeszcze popracować nad wdrożeniami i przeszkoleniem personelu, aby usługa dawała jeszcze większą satysfakcję kupującym.

Dzień Darmowej Dostawy 2017 już 5 grudnia


Rozpoczęły się oficjalne zapisy do Dnia Darmowej Dostawy 2017. eKomercyjnie po raz koleiny organizuje akcję, która ma zachęcić Polaków do robienia zakupów w sieci oraz pokazać, że nasza branża potrafi skutecznie działać razem.

Celem Dnia Darmowej Dostawy jest zachęcenie jak największej liczby klientów do zrobienia zakupów w sieci. Darmowa dostawa ma przekonać klientów, którzy do tej pory nie zamawiali w sieci, ale także dotrzeć do tych, którzy kupują często i szukają promocji i okazji.

Warto wspomnieć, że zapisanie sklepu do akcji jest zupełnie darmowe. To nasz pomysł na to, żeby rynek e-handlu rósł w szybszym tempie. Na prośby sklepów możliwość odpłatnego wyróżnienia sklepu na stronie głównej i liście kategorii, w której się znajduje (tylko dla zainteresowanych – to opcja dodatkowa, płatna i nie jest konieczna, aby wziąć udział w akcji).

Sklepy można zapisywać tutaj

Zapraszamy do współpracy wszystkie firmy zainteresowane dołączeniem do grona partnerów Dnia Darmowej Dostawy 2017. Wszystkie pytania prosimy kierować na adres dawid.marut@ekomercyjnie.pl

Prasówka e-commerce powstaje dzięki:

DPD PolskaDPD Polska jest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie. Jest wiodącą firmą na polskim rynku. Z DPD kooperuje ponad 5000 kurierów doręczających rocznie ponad 100 mln paczek. Grupa kapitałowa DPD Polska obejmuje firmę kurierską DPD wraz ze spółką DPD Strefa Paczki, której oferta DPD Pickup przeznaczona jest dla klientów indywidualnych oraz firmę spedycyjną ACP GF.

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Rozwiązania dla branży elektronicznej. O czym warto pamiętać?

 

Świat e-commerce wkroczył w sektor przemysłu i z powodzeniem wykorzystywany jest przez przedsiębiorstwa działające w branży elektronicznej. Klienci tej branży należą do do grupy profesjonalnych i wymagających nabywców biznesowych. Chcąc sprostać ich wymaganiom i wzmocnić przewagę rynkową przedsiębiorstwa, warto wdrożyć funkcjonalny system e-commerce, ściśle dopasowany do potrzeb branży elektronicznej.

Rozwiązania dla branży elektronicznej zapewniają kompleksową integrację z systemami magazynowo-księgowymi. Gwarantują również sprawną i automatyczną obsługę procesów transakcji hurtowych, logistycznych i windykacyjnych. System dla branży elektronicznej dysponuje również rozwiązaniami sprzedażowymi, odpowiadającymi potrzebom dystrybutorów, producentów i hurtowników oraz potrafi sprostać specyficznym wymaganiom klientów biznesowych z sektora elektroniki. Poniżej przedstawiamy najważniejsze elementy systemu e-commerce, dopasowane do szczególnych potrzeb branży elektronicznej.

Integracja z systemami ERP

Integracja systemu e-commerce z systemami magazynowo-księgowymi, wykorzystywanymi w przedsiębiorstwie, pozwala kontrolować cały proces sprzedaży w jednym miejscu i umożliwia sprawne zarządzanie zasobami firmy. Klienci branży elektronicznej oczekują pełnych informacji o rzeczywistych stanach magazynowych, produktach i ich cenach. Udostępnienie tych informacji klientom w czasie rzeczywistym jest możliwe dzięki synchronizacji systemu sprzedaży online z systemem klasy ERP.

Minimum logistyczne

Przedsiębiorstwa działające w branży elektronicznej oferują wiele niewielkich elementów, których cena jednostkowa jest bardzo niska, przez co nieopłacalna staje się sprzedaż pojedynczych części. Istotne jest zatem wdrożenie funkcjonalności umożliwiającej wprowadzenie minimum logistycznego. Podczas składania zamówienia narzędzie to sprawdza jaka powinna być najmniejsza wartość zamówienia, zarówno dla jednego produktu, jak i dla całej transakcji. Funkcjonalność posiada wbudowany system automatycznych alertów, który informuje klienta, w przypadku niespełnienia warunku zamówienia minimum produktów. Dzięki wprowadzeniu minimum logistycznego, zredukowane zostają koszty obsługi pojedynczych zamówień oraz wyeliminowane zostają zamówienia nierentowne dla przedsiębiorstwa.

Multikoszyk

Firmy z branży elektronicznej najczęściej współpracują z licznymi partnerami biznesowymi. Warto zatem, aby system sprzedaży online dla branży elektronicznej dysponował narzędziem multikoszyka, które w znaczący sposób usprawni proces zamówień hurtowych i zwiększy możliwości zakupowe klientów. Funkcjonalność umożliwia kontrahentowi zdefiniowanie listy swoich klientów docelowych oraz pozwala na równoległe komponowanie dla nich kilku zamówień jednocześnie. Multikoszyk uwzględnia również indywidualne warunki handlowe i automatycznie przelicza rabaty cenowe. Klient ma możliwość płynnego przejścia pomiędzy docelowymi koszykami. Dzięki temu, ma przejrzysty dostęp do informacji o kompletowanym zamówieniu i jego wartości po uwzględnieniu rabatów. Każdy ze zdefiniowanych przez klienta koszyków może zostać opatrzony przez niego spersonalizowaną nazwą. Rozwiązanie to ułatwia identyfikację konkretnego koszyka i skraca czas kompletowania zamówienia.

Rozbudowana karta produktu

Kolejnym dedykowanym rozwiązaniem dla branży elektronicznej jest rozbudowana karta produktu ze szczegółowym opisem. Klienci B2B oczekują, że system udostępni im pełną nazwę, kod oraz szczegółową specyfikację produktu i nazwę producenta. Nabywcy z branży elektronicznej oczekują także licznych zdjęć produktowych o wysokiej jakości, materiałów video, załączników ze schematami elementów oraz opinii o danym towarze. Istotna jest także przejrzystość, czytelność i użyteczność strony. Dzięki zastosowaniu szczegółowych opisów, system dla branży elektronicznej pozwala budować zaufanie  swoich klientów i odciąża dział obsługi klienta w licznych, codziennych obowiązkach.

Dedykowany panel klienta B2B

Odpowiednio skonstruowany system dla branży elektronicznej powinien także oferować rozwiązania, które umożliwią klientom B2B dostęp do szczegółowych informacji na temat swoich zamówień i dokonanych transakcji. Rozbudowany panel klienta powinien zapewniać dostęp do: zestawienia faktur, szczegółowej historii wygenerowanych zamówień, statusu przesyłek, a także stanu limitu kupieckiego. System z zastosowaną funkcjonalnością daje również możliwość indywidualnego edytowania profili użytkowników oraz zarządzania ich uprawnieniami.

Indywidualne ceny produktów i negocjacje cenowe

Klienci branży elektronicznej należą głównie do sektora nabywców B2B i oczekują specjalnych rozwiązań sprzedażowych. Są to najczęściej indywidualne ceny produktów i możliwość ich negocjacji. Oferta cenowa dla klientów hurtowych nie jest zunifikowana i może zmieniać się w zależności od kontrahenta, jego lokalizacji, wynegocjowanych warunków czy historii poprzednich transakcji. Dedykowane rozwiązania dla branży elektronicznej, umożliwiają tworzenie spersonalizowanych ofert cenowych dla konkretnych klientów. Nabywca może również rozpocząć negocjacje cenowe. Składając zamówienie w systemie, ma on możliwość przedstawienia swojej oferty cenowej na dany produkt wraz z ewentualnym podaniem informacji o cenie firmy konkurencyjnej. Zastosowane rozwiązanie w systemach online dla branży elektronicznej sprzyja wzrostowi sprzedaży poprzez indywidualne podejście do kontrahenta i wpływa na proces budowania długofalowej relacji z klientem.

Podatek międzynarodowy

Wiele przedsiębiorstw branży elektronicznej obsługuje także klientów spoza granic Polski. Dopasowany system e-commerce do sektora elektroniki powinien realizować sprzedaż transgraniczną do wielu krajów Unii Europejskiej oraz poza nią. W tym celu należy zastosować rozwiązanie umożliwiające sprawne zarządzanie stawkami podatku od towarów i usług w zależności od kraju dostawy. Rozwiązanie to umożliwia przypisanie polskiej stawce VAT odpowiednika stawki VAT danego kraju i zwolnienie z podatku od towarów i usług dla firm spoza Unii Europejskiej. Dzięki zastosowanej funkcjonalności, przejrzysty układ cen figuruje w systemie, niezależnie od kraju dostawy, a także ułatwiona zostaje praca działów księgowych.

Podczas wdrażania systemu e-commerce istotne jest dostosowanie rozwiązań sprzedażowych do specyfiki branży oraz sektora w którym działa przedsiębiorstwo. Opisane rozwiązania dla branży elektronicznej są dostosowane do specyficznych wymagań jej klientów biznesowych i zapewniają prawidłowe działanie takich obszarów jak: gospodarka magazynowa, logistyka, sprzedaż, w tym transgraniczna, a także relacje z kontrahentami. System sprzedaży dla produkcji i dystrybucji podzespołów elektronicznych dedykowany jest głównie przedsiębiorstwom działającym w modelu B2B. Nowoczesne rozwiązania dla branży elektronicznej pozwalają na usprawnienie kluczowych procesów zachodzących w przedsiębiorstwie i wpływają na przewagę konkurencyjną firmy, która podąża za współczesnymi trendami w świecie e-commerce.

Justyna Szreter

PR & Marketing Specialist w i-systems

Firma i-systems tworzy dedykowane oprogramowanie e-commerce dla handlu i dystrybucji. Dostarcza najwyższej jakości rozwiązania sprzedażowe, dopasowane do potrzeb danej branży tak, by mogły być optymalnie wykorzystane w codziennej działalności różnych przedsiębiorstw. Zajmuje się całościowo projektami, włączając rozwiązania omnichannel retailing, cloud hosting czy systemy rozwijające sprzedaż B2B. Wśród klientów firmy znajdują się takie marki, jak Vistula, W.KRUK, Wólczanka, FASHION HOUSE Group, 5.10.15., Golden Rose, Hendi, Maritex, SCA, Monnari, KARE Design, New Balance Poland, R-GOL, RunColors czy SFMeble.

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Prasówka e-commerce #32

Zapraszamy do lektury trzydziestej drugiej pasówki e-commerce, w której znajdziecie między innymi informacje na temat współpracy Allegro oraz Przelewy24 oraz Marketplace od Carrefour. Dodatkowo wspomnimy o tym, że przy pomocy PayU zapłacimy na AliExpress, a także o tym jak wygląda Black Friday w Hiszpanii.

Prenumeruj nasz newsletter!

Nasz cykl jest także na bieżąco przekazywany do wszystkich subskrybentów newslettera – spodziewajcie się wiadomości od eKomercyjnie.pl co tydzień w swojej mailowej skrzynce odbiorczej. Jeżeli jeszcze nie jesteś prenumeratorem newslettera, to możesz zapisać się tutaj.

Przelewy24 i Allegro łączą siły

Operator Przelewy24 oraz Allegro.pl nawiązali współpracę. Cel? Między innymi umożliwienie klientom Allegro korzystania z nowatorskiej formy szybkich płatności BLIK OneClick.

Serwis Przelewy24 oferuje największy wybór płatności, jest też najbardziej ceniony wśród klientów sklepów internetowych. Dotyczy to również szybkich i wygodnych płatności. Dzięki temu usługa BLIK OneClick, która pozwala na zakupy jednym kliknięciem, bez zbędnego wpisywania dodatkowych danych i kodu BLIK, zostanie niebawem wdrożona na Allegro.

Klienci zyskają nową, szybką i komfortową metodę płatności, czyli poprawę form płacenia za zakupy na tej platformie.

Carrefour rusza z platformą Marketplace

Carrefour wdraża koncept Marketplace, do którego dołączają zewnętrzni dostawcy. Dzięki temu marka rozbudowuje swój asortyment produktów, a klienci mają szeroki wybór towarów w atrakcyjnych cenach.

Koncept Marketplace, wprowadzany na stronie carrefour.pl ma w dniu premiery 70 dostawców zewnętrznych, którzy oferują ponad 70 tysięcy produktów. Produkty te podzielone są na 5 kategorii: Elektronika, Dom i Ogród, Zdrowie i Higiena, Uroda, Zabawki i Gry. Marka zapewnia, że oferta ta ciągle będzie rozbudowywana o kolejne kategorie.

Zweryfikowani sprzedawcy, którzy współpracują z Carrefour, oferują towary, które były do tej pory niedostępne w stacjonarnych sklepach siedzi. Klienci natomiast, mogą je kupić, a następnie wybrać dostawę kurierską lub odbiór osobisty w sklepie Carrefour, w ramach usługi click&collect.

Dyrektor ds. E-commerce marki dodaje, że zabieg ten, to wygrana dla wszystkich. Klient robi wygodne zakupy w jednym miejscu, w atrakcyjnych cenach. Dostawca może ograniczyć koszty związane z technologią i marketingiem, a dzięki sile marki – dociera do szerokiego grona odbiorców. Sam Carrefour korzysta na docieraniu do nowych grup klientów, którzy zainteresowani są produktami dotychczas niedostępnymi w sieci.

Carrefour bardzo innowacyjnie podchodzi do sprzedaży, w tym także do e-commerce. W 2015 roku wprowadzono usługę „SąSiadki”, która opiera się na ekonomii współpracy (o rozwoju tego projektu w dalszej części tekstu). Wprowadzono także niedostępne do tej pory produkty przemysłowe, które teraz są częścią Marketplace. Wszystko to w ramach strategii omnikanałowej przyjętej przez Carrefour na ten rok.

Na AliExpress zapłacimy za pomocą płatności PayU

Ależ to będzie połączenie! PayU rozpoczyna współpracę z platformą handlową AliExpress, która jest częścią chińskiej Alibaba Group. Celem jest udostępnienie polskim kupującym lokalnych metod płatności podczas płacenia za zakupy na aliexpress.com.

Trudno się dziwić, że podjęto takie kroki. Handel transgraniczny to ogromny potencjał. Rozwój podmiotów, które działają w tym obszarze, dla lokalnych klientów, będzie dużo bardziej sprzyjający.

Polska jest centrym rozwojowym dla PayU w Europie Środkowo-Wschodniej, a AliExpress jest tu wiodącym portalem e-commerce pod względem liczby odwiedzających. Trudno się więc dziwić, że to właśnie na Polskę postawiono, realizując wdrożenie tego rozwiązania.

Zakupy sąsiedzkie w całej Warszawie – Carrefour rozwija usługę SąSiadki

Carrefour rozwija zasięg usługi SąSiadki o kolejne sklepy. Usługa, opierająca się na mechanizmie ekonomii współpracy. Zakupy zlecone będą mogły być komplementowane we wszystkich super- i hipermarketach w Warszawie, a także w hipermarkecie w Wołominie.

Klient, który chce skorzystać z usługi, rozpoczyna swoje działania bezpośrednio ze strony sasiadki.pl lub z ecarrefour.pl. Tam wybiera produkty, umieszcza je w e-koszyku, do którego zostaje automatycznie doliczony tzw. shopper bon o wartości 10 zł. To kwota, którą otrzyma dostawca zakupów w formie kuponu zniżkowego po zrealizowaniu usługi. Klient e-mailem otrzyma bon o wartości 5 zł na kolejne zakupy. Po zatwierdzeniu koszyka w ciagu maksymalnie 120 minut powinien pojawić się dostawca z zamówionymi produktami (w zależności od dostępności dostawcy).

Dostawca w sklepie korzysta z aplikacji mobilnej Mój Carrefour, dzięki której zarządza swoim profilem, określa godziny swojej dostępności, maksymalną kwotę zakupów czy wagę produktów. W aplikacji także śledzi i akceptuje aktualne zlecenia.

Dostawca po przyjęciu listy zakupów, przechodzi do jej realizacji. Skanuje towary za pomocą aplikacji w telefonie. Następnie opłaca zakupy w kasie, dostarcza zakupy pod wskazany adres, a klient zwraca pełną kwotę przy pomocy gotówki lub aplikacją mobilną BLIK lub PeoPay.

Blisko 50 procent hiszpańskich sklepów internetowych bierze udział w Black Friday!

Czarny Piątek – ukochane święto osób związanych z e-commerce: zarówno tych, którzy kupują, jak i tych, którzy sprzedają. Zyski czerpią także firmy zajmujące się dostarczaniem usługo dla e-handlu: usługi transportowe, bankowe, firmy produkujące opakowania, a nawet ubezpieczyciele. Dlaczego? Bo tego dnia ogarnia nas szał zakupów!

Nadal najlepszym rynkiem dla Black Friday są Stany Zjednoczone, ale – jak potwierdzają badania, 47,5 procent hiszpańskich sklepów internetowych bierze udział w tej akcji. Czarny Piątek w tym roku odbędzie się 24 listopada.

W zeszłym roku sprzedaż w Hiszpanii w Czarny Piątek wzrosła o 20 procent w porównaniu z rokiem 2015. Prognozy na ten rok są równie obiecujące.

Black Friday głównie obejmuje swoim zasięgiem sklepy internetowe, które oferują modę, sport lub elektronikę użytkową.

Prasówka e-commerce powstaje dzięki:

DPD PolskaDPD Polska jest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie. Jest wiodącą firmą na polskim rynku. Z DPD kooperuje ponad 5000 kurierów doręczających rocznie ponad 100 mln paczek. Grupa kapitałowa DPD Polska obejmuje firmę kurierską DPD wraz ze spółką DPD Strefa Paczki, której oferta DPD Pickup przeznaczona jest dla klientów indywidualnych oraz firmę spedycyjną ACP GF.

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)