Przegląd prasy ecommerce 28 lipca 2011

Autor tekstu Krzysztof Bartnik
Opublikowano 28 lipca 2011
Kategoria Newsy
Czas czytania: < 1 min

W dzisiejszym przeglądzie prasy ecommerce: PZPN uruchamia e-sklep – Axel Springer prezentuje KlubOkazji.pl – WaszeOkazje.pl (nowy sklep internetowy Edipresse Polska) – If Amazon Out-Walmarts Walmart, Can Anyone Out-Amazon Amazon? – Jak dzięki darmowej dostawie zwiększyć liczbę zamówień o ponad 400%? (flashback).

PZPN uruchamia e-sklep »
Euro 2012 zbliża się wielkimi krokami (gorzej z drogami…), dlatego PZPN liczy (słusznie zresztą) na solidną sprzedaż gadżetów czy pamiątek. Docelowo, w ofercie świeżo uruchomionego sklepu znajdą się też bilety na mecze. Projekt zrealizowały wspólnie: Revolver (revolver.pl), IAI S.A. (IAI-Shop.com), Beyond (beyond.pl) oraz Galdomedia (galdomedia.pl).

Zróbcie miejsce dla kolejnych zakupów grupowych. Axel Springer prezentuje KlubOkazji.pl »
Kolejny serwis zakupów grupowych, tym razem od dużego wydawnictwa.

WaszeOkazje.pl – nowy sklep internetowy Edipresse Polska »
Kolejny serwis zakupów grupowych, tym razem od dużego wydawnictwa. Nie, to nie deja vu.

If Amazon Out-Walmarts Walmart, Can Anyone Out-Amazon Amazon? »
Bardzo dobry, artykuł przekrojowy o tym czy ktokolwiek kiedykolwiek pokona Amazon.com (całość po angielsku). Najbardziej podoba mi się fragment o tym, że Amazon nauczył się tego, co najlepsze zarówno od Walmartu jak i Apple (logistyka, sprzedaż detaliczna, technologie, media).

Case study: Jak dzięki darmowej dostawie zwiększyć liczbę zamówień o ponad 400%? (na przykładzie AleDobre.pl) »
[eKomercyjnie flashback] Jeden z moich ulubionych case study, które są dostępne na eKomercyjnie.pl. Grzegorz Ostrowski opisuje jak weekendowa akcja darmowej dostawy wpłynęła na liczbę zamówień w jego sklepie AleDobre.pl.

Regularnie otrzymuj powiadomienia o nowych materiałach. Dołącz do grupy ponad 6500 osób, którzy prenumerują eKomercyjnie!