eKomercyjnie.pl

Przyjdź na konferencję E-commerce w Praktyce i zdobądź nagrody

14 maja (przyszły poniedziałek) rusza drugie roadshow Akademii Empathy – E-commerce w Praktyce. Kompleksowa i praktyczna wiedza na temat tego, jak wejść i utrzymać się na e-rynku to nie jedyne, co czekać będzie na uczestników bezpłatnych konferencji. Sprawdź, jakie bonusy i nagrody przewidzieli organizatorzy dla gości wydarzenia.

Czego można się spodziewać? Po pierwsze, w każdym z miast na trasie Akademii Empathy, goście konferencji będą mieli szansę wygrania audytu dla swojego sklepu internetowego, który przeprowadzą eksperci Empathy Internet Software House. Dla siedmiu szczęśliwych e-sprzedawców oznacza to darmową analizę biznesową działalności ich firmy – od rozpoznania branży i otoczenia konkurencyjnego po zweryfikowanie funkcjonalności sklepów i ocenę ich efektywności. Wynikiem audytów będzie podsumowanie, które pomoże znaleźć słabe strony konkretnego biznesu i znaleźć najlepsze ścieżki rozwoju analizowanych firm.

To jeszcze nie wszystkie zaplanowane bonusy na roadshow Akademii Empathy. Partner wydarzenia – iStore.pl, rozda każdemu z uczestników konferencji kupon rabatowy o wartości 100 zł na założenie sklepu internetowego. Ci spośród przybyłych, który nie są jeszcze klientem firmy FreshMail, będą mogli skorzystać z darmowego, miesięcznego testowania systemu. Ponadto, każdy sklep i serwis internetowy, który do końca trwania roadshow (22 maja 2012) zarejestruje konto partnera w serwisie Dontpay i wystawi tam do sprzedaży co najmniej 5 produktów lub usług, otrzyma dodatkowy, bezpłatny pakiet promocyjny. Co więcej, od 1 czerwca do 30 sierpnia reklamy produktów i usług sklepów – uczestników wydarzenia, będą emitowane na stronie głównej katalogu ofert oraz w sekcji Polecamy platformy Dontpay.pl za darmo.

Ciekawą propozycję przygotowała dla gości seminariów także firma ORBITVU. Na spotkaniach będzie można zapoznać się z pierwszym na świecie kompaktowym studiem fotograficznym z automatycznym wycinaniem tła – ALPHASHOT. To świetna okazja, by przyjrzeć się z bliska korzyściom zastosowania tego rozwiązania w e-commerce. Szczegóły wszystkich promocji podane zostaną w czasie konferencji.

Roadshow w pigułce

Od 14 do 22 maja Akademiia Empathy odwiedzi wraz z ekspertami branży aż 7 miast w tym Wrocław, Poznań, Szczecin, Gdańsk, Warszawę, Kraków oraz Katowice. Warunkiem wzięcia udziału w konferencjach jest bezpłatna rejestracja przez formularz na stronie www.akademiaempathy.pl, tam też znajdują się najświeższe informacje dotyczące lokalizacji i agendy spotkań. Trzeba się pospieszyć, liczba miejsc ograniczona.

Partnerem medialnym wydarzenia jest eKomercyjnie.pl.

Źródło: Empathy

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

OleOle.pl ułatwia pozbywanie się starego sprzętu AGD/RTV przy zakupie nowego

Niejednokrotnie dopiero po zakupie nowego telewizora, pralki lub lodówki kupujący zastanawia się, co zrobić ze starym urządzeniem. Wyjścia do tej pory były dwa. Można oddać niefunkcjonalne wyposażenie do punktu gromadzenia zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego lub udać się do sklepu, w którym zakupiony został nowy produkt. Sklep internetowy OleOle.pl daje trzecią alternatywę. Przy zakupach w e-sklepie dostawcy zabiorą starą lodówkę na korzystnych warunkach.

Na mocy z ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym konsument nie może wyrzucać np.: pralki, telewizora, czy suszarki łącznie z innymi odpadami. Artykuły oznaczone symbolem przekreślonego kosza, czyli te zawierające szkodliwe substancje jak rtęć, brom, kadm, czy freon, powinny być utylizowane w specjalnych punktach. W wyniku unijnych rozporządzeń obowiązkiem, każdego sprzedawcy jest nieodpłatnie przyjęcie od swojego klienta zużytego towaru, jednak wcześniej trzeba go do sklepu dostarczyć, a to może sprawić konsumentom spory kłopot.

Rozwiązanie problemu mogą stanowić oferowane przez internetowych sprzedawców udogodnienia. – Podczas składania zamówienia klient może wybrać opcje przewiezienia na przykład zużytej pralki, czy telewizora. Usługę tę świadczymy na terenie całego kraju i wiąże się ona z wydatkiem około 50 zł. Jednak w przypadku lodówki wprowadziliśmy możliwość transportu starego sprzętu za opłatą 1 złotego – komentuje Tomasz Żelazny z OleOle.pl, jednego z większych sklepów internetowych specjalizujących się w sprzedaży RTV, AGD i elektroniki.

Jak pozbyć się wielkogabarytowych śmieci?

Detaliczny i hurtowy sprzedawca ustawowo jest zobligowany do przyjęcia od nas starego urządzania, w momencie gdy kupimy nowe. Działa tu zasada pralka za pralkę, lodówka za lodówkę, czy telewizor za telewizor.

Do sklepu sprzęt trzeba jednak dostarczyć osobiście. Problem pojawia się, w momencie kiedy nie dysponujemy odpowiednim środkiem transportu przystosowanym do przewozu wielkogabarytowych przedmiotów, a najbliższa data zbiórki elektorśmieci zaplanowana w okolicy wybiega daleko w przyszłość.

Większość klientów korzysta z opcji przewiezienia zużytego sprzętu. To prosty, wygodny i w tym przypadku jeden z najtańszych sposobów pozbycia się niepotrzebnych już przedmiotów – komentuje Tomasz Żelazny.

Nowy artykuł wnoszony jest do domu klienta, a następnie zabierany jest ten stary. – To unikatowa usługa w branży. Jeśli pojawia się u konkurencji, w większości wypadków funkcjonuje tylko lokalnie – dodaje.

***

O obowiązku konsumenta należy pozbycie się niesprawnego sprzętu elektrycznego i elektronicznego w sposób zgodny z prawem i niezagrażający środowisku. Warto o tym pamiętać również z uwagi na fakt, iż za pozostawienie urządzeń elektrycznych i elektronicznych w miejscu do tego nie przeznaczonym np. wyrzucenie do śmietnika, wystawienie przed blok czy porzucenie w lesie grozi kara grzywny do 5000 zł.

Źródło: OleOle.pl

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Agora uruchamia Publio.pl – księgarnię z e-bookami i audiobookami

Kilka tysięcy e-booków i audiobooków do czytania i słuchania proponuje użytkownikom serwis Publio.pl, za którym stoi Agora. Jego zaletą, poza różnorodnością tytułów najlepszych polskich wydawców, jest bogata funkcjonalność oraz możliwość pobrania książek w formatach pozwalających na ich odczyt na różnych urządzeniach elektronicznych, m.in. na Kindle. Serwis posiada również lekką stronę umożliwiającą korzystanie z niego na smartfonach.

Publio.pl oferuje w atrakcyjnych cenach kilka tysięcy tytułów takich wydawców, jak Świat Książki, Czarna Owca, Prószyński Media, Nasza Księgarnia, Agora, Czarne, Zysk i S-ka, Biblioteka Akustyczna i Story Box. Niektóre z nowości będą dostępne wyłącznie na Publio.pl, a użytkownicy serwisu będą mogli korzystać w wielu promocji cenowych. Serwis pozwala też na kupowania części wybranych publikacji – rozdziałów książek.

Strona została zaprojektowana z myślą o wygodzie kupujących. Oferta jest podzielona na kategorie tematyczne, a wyszukanie konkretnego tytułu ułatwiają narzędzia pozwalające na przegląd wydawnictw według różnych kryteriów, np. autora, tytułu, współtwórców czy nagrody literackiej. Decyzję o wyborze ułatwiają rzetelne informacje i opisy treści i autorów książek.

Użytkownicy mogą dokonać zakupu bez rejestracji w serwisie, a nabyte tytuły dostępne są w najpopularniejszych formatach – ePUB, PDF, MOBI. Mp3.

Jako jedyna księgarnia internetowa w Polsce Publio.pl oferuje rozbudowaną strefę prezentów umożliwiającą planowanie okazji, dobór książek i wysyłkę upominków dla znajomych.

Wkrótce zostaną udostępnione użytkownikom aplikacje Publio.pl na IOS i Android. Serwis powstał w dziale Projektów Specjalnych Agory. Jego start promowany jest w „Gazecie Wyborczej” i jej magazynach – „Dużym Formacie” i „Wysokich Obcasach”, w piśmie „Książki. Magazyn do czytania” i w serwisach grupy Gazeta.pl.

Źródło: informacja prasowa

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)