Rekord w mobile commerce: aplikację JackThreads.com pobrano 65 tysięcy razy w tydzień po premierze

UX w sklepie internetowym
Ekomercyjnie

eKomercyjnie.pl

JackThreads.com to sklep internetowy z Ohio, zajmujący się sprzedażą ubrań wyłącznie dla mężczyzn. Tydzień temu sklep uruchomił dla swoich klientów nową aplikację m-commerce na iPhone’a i Androida. Już w pierwszym tygodniu po premierze, aplikacja została pobrana aż 65 tysięcy razy, wytworzyła ponad 1.5 mln odsłon, a sprzedaż za jej pośrednictwem wyniosła 20% całkowitej wartości sprzedaży.

Sukces sklepu w tak krótkim czasie polega przede wszystkim na dobrze przeprowadzonej kampanii marketingowej w mediach społecznościowych. Zanim wypuszczono aplikację na rynek, skoncentrowano wysiłki na zainteresowaniu i wzbudzeniu ciekawości wśród jak największej liczby konsumentów. Było o niej głośno m.in. na Twitterze, Facebooku, na siostrzanej stronie Thrillist.com, a także na InternetRetailer.com

„Nasz sukces zawdzięczamy temu, że czekaliśmy z uruchomieniem aplikacji na odpowiednią chwilę, a gdy już to zrobiliśmy, mieliśmy ponad 1.6 miliona podekscytowanych użytkowników, którzy byli gotowi ją wypróbować.” – mówi Jason Ross, założyciel i CEO JackThreads.com

Sukces nie pozwolił jednak twórcom osiąść na laurach. Teraz największym wyzwaniem JackThreads.com jest wyróżnienie swojej aplikacji spośród prawie pół miliona innych dostępnych aplikacji na liście Apple’s App Store – tak, aby była łatwo osiągalna dla nowych potencjalnych klientów.

Źródło: JackThreads.com / InternetRetailer.com

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
25.09.2023

Nagrania wizyt. Jak czytać dane o zachowaniach?

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

Head of marketing
cux.io

Artykuł
24.07.2023

Błędy pogarszające komunikację marek. Jak ich unikać?

Marcin Cichocki

Marcin Cichocki

CEO
agencjakuznia.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę