eKomercyjnie.pl

Zalando miało 4200 transakcji na minutę w Black Friday (statystyki)

Wielomiesięczne przygotowania rozpoczęte zaraz po zeszłorocznym Black Friday opłaciły się. Zalando zakończyło jeden z najważniejszych eventów handlowych z rekordowymi wynikami około 2 000 000 zamówień.

W godzinach szczytu firma odnotowała ponad 4 200 transakcji na minutę, pobijając tym samym zeszłoroczny rekord 2 000 zamówień na minutę.

W sam tylko Black Friday Zalando pozyskało ponad 220 000 nowych klientów, co oznacza ponad dwukrotnie większą liczbę w porównaniu z rokiem 2017. Tegorocznym bestsellerem na platformie były czarne trampki.

  • Około 2 milionów zamówień podczas Black Friday 2018 – niemal dwukrotnie więcej niż w roku ubiegłym
  • Ponad 4 200 zamówień na minutę w godzinach szczytu
  • 220.000 nowych klientów w porównaniu do ponad 100.000 w Black Friday 2017

Odnotowując świetne wyniki na wszystkich naszych rynkach, odnieśliśmy wielki sukces podczas Black Friday i całego Cyber Week 2018. Od wypracowania strategii, poprzez zapewnienie obsługi technicznej, sprawnej logistyki – ciężko pracowaliśmy, aby zagwarantować naszym klientom doświadczenie zakupowe na najwyższym poziomie. Jestem dumny z tego, co osiągnęliśmy jako zespół i będziemy w przyszłości czerpać z tego doświadczenia – mówi Moritz Hahn,  Senior Vice President of Commercial Business w Zalando Fashion Store.

Więcej informacji na temat wyników Black Friday 2018 w Zalando w poniższej infografice:

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Zobacz kolejny artykuł

Magazyn eKomercyjnie Wydanie Specjalne – Dzień Darmowej Dostawy 2017 (podsumowanie i zaproszenie do tegorocznej akcji)

Dzień Darmowej Dostawy 2017 jest już dawno za nami. Sklepy przygotowują się do nowej edycji. Lista sprzedawców się powiększa i każdego dnia na naszej stronie Dzień Darmowej Dostawy pojawiają się nowie sklepy, które dołączają do akcji.

Postanowiliśmy wraz z partnerami poprzedniej edycji stworzyć poradnik na temat tego, jak przygotować e-sklep na DDD2018. To prawie 150 stron czystej wiedzy. Przygotowane treści mają charakter edukacyjny, zawierają porady, dane liczbowe, analizy. Cały pdf liczy sobie 160 tysięcy znaków.

W środku poruszane są takie zagadnienia, jak: infrastruktura serwerowa, obsługa klienta, logistyka, opakowania, polityka cenowa, działania marketingowe, pozycjonowanie, automatyzacja procesów, doświadczenia klienta, płatności online i wiele, wiele innych.

Poniżej przedstawiamy listę artykułów oraz ich autorów:

  • Ponad 5 MLN produktów z darmową dostawą” – Krzysztof Bartnik
  • Dzień Darmowej Dostawy, sklepy pełne zamówień” – Karolina Bartnik-Kura, Shoper.pl
  • Delivery Automation – prostsza i tańsza logistyka” – Piotr Szymczak, Furgonetka.pl
  • Szybko dostarczona paczki a pozytywny customer experience. Jak odpowiednie przygotowanie paczek wspiera realizację celów biznesowych” – Lucyna Kozioł, GlobKurier.pl
  • Co każdy menedżer e-commerce powinien wiedzieć o chmurze w okresie spodziewanego wzrostu sprzedaży?” – Maciej Kuźniar, Oktawave
  • Płatności za pobraniem vs. płatności online” – Iga Mrowińska, Przelewy24.pl
  • 10 najważniejszych typów opakowań dla branży e-commerce w 2019 roku” – Łukasz Fryda, Rajapack Polska
  • Rozwój e-commerce w Polsce napędza rozwój usług logistycznych” – Łukasz Jankowski, Paczka w RUCHu
  • Przepis na sukces w e-commerce” – Karolina Bartnik-Kura, Shoper.pl
  • W jaki sposób zwiększyć liczbę transakcji w sklepie internetowym podczas gorących okresów sprzedażowych?” Aleksandra Batko, Sky-Shop.pl
  • Jak SMS wspiera e-commerce” – Andrzej Ogonowski, SMSAPI
  • 10 kroków do optymalizacji Twojego sklepu w Google” – zespół TOPONLINE
  • Oszczędzaj, mądrze dobierając narzędzia” – Marcin Woźniak, Unified Factory
  • Black Friday i inne „święta niskich cen”, a rzeczywistość. Jak je celebrować, żeby zarobić?” – Marta Komar, Dealavo
  • 7 Sprawdzonych sposobów na bezpieczne transakcje internetowe” – Andrzej Chechliński, Bank BGŻ BNP Paribas
  • Jak kupić, zaoszczędzić i nie zwariować” – Paulina Wawrzyczek

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Zobacz kolejny artykuł

Prasówka e-commerce #85

Zapraszamy do lektury 85 prasówki e-commerce. Znajdziecie w niej między innymi informacje o fuzji morele.net oraz pigu.lt, o Sky-Shop Day, oraz planach Alibaba związanych z Europą. Dodatkowo będzie o wartości rynku e-commerce w Rosji oraz o markecie Migros i jego nowym rozwiązaniu.

Prenumeruj nasz newsletter!

Nasz cykl jest także na bieżąco przekazywany do wszystkich subskrybentów newslettera – spodziewajcie się wiadomości od eKomercyjnie.pl co tydzień w swojej mailowej skrzynce odbiorczej. Jeżeli jeszcze nie jesteś prenumeratorem newslettera, to możesz zapisać się tutaj.

Sky-Shop Day już 28 listopada w Krakowie!

28 listopada (środa) na krakowskiej Barce odbędzie się wyjątkowe wydarzenie dla wszystkich właścicieli sklepów internetowych oraz tych, którzy dopiero zamierzają rozpocząć sprzedawać w sieci – Sky-Shop Day #1 | Rozkręć swoją sprzedaż w Internecie!

Event będzie podzielony na dwie części. Prelekcje specjalistów ze Sky-Shop.pl dostarczą uczestnikom kompleksowej wiedzy z zakresu otwierania, budowania i promocji sklepu internetowego oraz sprzedaży wielokanałowej przez portale aukcyjne i marketplace’y. Uczestnicy dowiedzą się także o unikalnych funkcjach oprogramowania, a także o planach na przyszłość platformy sklepów internetowych Sky-Shop.pl. Druga część spotkania poświęcona będzie w całości na rozmowy z uczestnikami i indywidualne konsultacje.

Zapisy na wydarzenie trwają: www.sky-shop-day.evenea.pl

Miejsce: ul. Podgórska 16 (Barka), Kraków. Zapraszamy!

Rozpoczynamy zapisy do Dnia Darmowej Dostawy 2018

Rozpoczęły się oficjalne zapisy do Dnia Darmowej Dostawy 2018. eKomercyjnie po raz koleiny organizuje akcję, która ma zachęcić Polaków do robienia zakupów w sieci oraz pokazać, że nasza branża potrafi skutecznie działać razem.
Celem Dnia Darmowej Dostawy jest zachęcenie jak największej liczby klientów do zrobienia zakupów w sieci. Darmowa dostawa ma przekonać klientów, którzy do tej pory nie zamawiali w sieci, ale także dotrzeć do tych, którzy kupują często i szukają promocji i okazji.

Warto wspomnieć, że zapisanie sklepu do akcji jest zupełnie darmowe. To nasz pomysł na to, żeby rynek e-handlu rósł w szybszym tempie. Na prośby sklepów możliwość odpłatnego wyróżnienia sklepu na stronie głównej i liście kategorii, w której się znajduje (tylko dla zainteresowanych – to opcja dodatkowa, płatna i nie jest konieczna, aby wziąć udział w akcji).

Sklepy można zapisywać tutaj

Zapraszamy do współpracy wszystkie firmy zainteresowane dołączeniem do grona partnerów Dnia Darmowej Dostawy 2017. Wszystkie pytania prosimy kierować na adres dawid.marut@ekomercyjnie.pl

Fuzja morele.net i Pigu.lt

Morele.net czyli jeden z bardziej rozpoznawalnych sklepów online, który oferuje elektronikę użytkową łączy się z Pigu.lt największym graczem online w krajach bałtyckich. Wynikiem ma być stworzenie największej grupy e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej. Nowa strategia i cele mają między innymi w ciągu najbliższych 5 lat doprowadzić do 4 miliardów rocznego obrotu. Powstałym holdingiem ma kierować nowy zarząd składający się z managerów morele.net i Pigu.lt. Jeszcze w tym roku, istotnie wzmocni ma wzmocnić się oferta sklepów amfora.pl, meblujesz.pl oraz hulahop.pl, których kategorie są szeroko dostępne w Pigu.

TaniaKsiazka.pl otwiera pierwszy punkt odbioru zamówień

Księgarnia TaniaKsiazka.pl na przełomie października i listopada uruchomiła pierwszy w punkt odbioru zamówień, mieści się on w Warszawie przy J. Dąbrowskiego 20. Łukasz Kierus założyciel księgarni mówi: „Zainteresowanie przekroczyło nasze wstępne szacunki i przewidywania. Zaledwie w ciągu kilku pierwszych dni listopada z odbioru osobistego skorzystało ponad 1000 osób. To najlepszy dowód na to, że działanie takich miejsc ma głęboki sens i warto je rozwijać w przyszłości”. Dotychczas punkty odbioru znajdowały się w Białymstoku, Ełku, Suwałkach i Grajewie.

Black Friday w Polsce? Co czwarty Polak będzie chciał „złapać” okazję

W tym roku Czarny Piątek przypada na 23 listopada. Z badania Santander Consumer Banku wynika, że o ile rok temu z promocji w Black Friday skorzystało 18 proc. Polaków, o tyle w tym roku takie plany ma już co czwarty badany. Przede wszystkim szukamy po okazyjnych cenach rzeczy markowych, które często są drogie, a które możemy kupić z rabatami 20-30%, czasem i 50%. Trzeba pamiętać, że niektóre sklepy zaczynają wyprzedażowe promocje już kilka dni wcześniej.

Alibaba stawia na Europę?

W Belgii ma powstać centrum dystrybucyjne giganta Alibaba. Ma być to hub na Europę, gdzie mieszka bardzo duża liczba klientów platformy. Magazyn, który powstanie w Liege, ma mieć powierzchnię 380 tys. metrów kwadratowych. Jest on umiejscowiony w pobliżu lotniska, co znacznie ułatwi procesy logistyczne. Alibaba zapowiedziała wcześniej, że zainwestuje 13 miliardów USD w globalną sieć logistyczną.

E-commerce w Rosji miało wartość 14,2 miliarda euro

Według raportu Russia Ecommerce Report 2018 wynika, że w 2017 roku rosyjski rynek e-commerce miał wartość 14,2 miliarda euro, co jest skokiem o 13% względem roku 2016. Jeśli wzrost ten się utrzyma, to w 2018 roku wyniesie on 15,9 miliarda euro. Na liczby te mają wpływ klienci, których jest obecnie 50 milionów, co daje 47% Rosjan. 14% kupujących robi zakupy w zagranicznych e-sklepach, 30% tylko w rosyjskich, a 56% wybiera i rodzime, i zagraniczne sklepy. Najpopularniejsze kategorie zakupów to: elektronika, wyposażenie domów, ubrania, obuwie, części komputerowe.

Migros uruchamia Miacar

Migros to największy supermarket w Szwajcarii, który zasłyną z własnych „autobusów sprzedażowych. Ich historia jest bardzo długa, a ostatnie zniknęły z rynku w 2007 roku. Teraz sieć postanowiła pójść trochę w innym kierunku. Pozwala zamówić towary online przy pomocy aplikacji, a te zostaną dostarczone do klienta od 20 min maksymalnie do godziny czasy. Wszystko z wykorzystaniem samochodów elektrycznych. Na razie usługa testowana jest w okolicach Berna. Warto dodać, że jeśli wartość zamówienia przekroczy 25 franków (prawie 22 euro), produkty zostaną dostarczone do domu klienta bez opłat za wysyłkę.

Ciekawą historię samochodów sprzedażowych firmy można obejrzeć na poniższych filmach.

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)