ResellerInfo – nowe narzędzie dla sprzedawców sprzętu IT

Autor tekstu Informacja prasowa
Opublikowano 9 maja 2012
Kategoria Newsy
Czas czytania: 3 min

W Polsce działają tysiące sklepów z elektroniką i sprzętem IT. W tej branży klienci końcowi oczekują jednocześnie niskiej ceny, wysokiej jakości oraz szybkiej realizacji. W chwili, gdy ważny jest czas, gdy chcemy, aby przesyłka znalazła się u klienta w ciągu 48 godzin, trzeba działać szybko i skutecznie. Ale jak to zrobić, kiedy towar sprowadzamy od kilkunastu różnych dostawców i żeby wybrać najlepszą ofertę musimy porównać ceny i stany magazynowe u wszystkich? Zanim zdążymy to zrobić, klient może już kupić produkt u konkurencji…

W takich momentach na pomoc przychodzi oprogramowanie ResellerInfo, stworzone przez firmę Future Home. Jest to produkt, który powstał z myślą o wszystkich firmach kupujących sprzęt IT bezpośrednio u dystrybutorów – sklepach komputerowych, integratorach systemów informatycznych, działach IT w dużych firmach. Z aplikacji mogą korzystać nawet osoby nie posiadające umowy z dystrybutorem, mogą wówczas porównać ceny standardowe.

Dzięki porównywarce cen, unikamy żmudnego logowania się do kilkunastu paneli w celu sprawdzenia ceny jednego produktu, nie musimy się martwić o monitorowanie dostępności i rezerwację towarów, a nasze zamówienia sprowadzać się będą jedynie do kilku prostych czynności, które znacznie przyśpieszają pracę handlowca. Założeniem aplikacji było maksymalne uproszczenie procesów zachodzących pomiędzy sprzedającym a dystrybutorem.

“Żadnemu sprzedawcy nie trzeba chyba wyjaśniać, jak uciążliwe bywa korzystanie z systemów www na stronach dystrybutorów: każdy wymaga logowania osobnym loginem i hasłem, każdą ofertę cenową trzeba porównać, a następnie sprawdzić dostępność produktu. Z oprogramowaniem ResellerInfo można zrobić to wszystko za pomocą jednego kliknięcia. Dzięki temu, możliwe jest bardzo szybkie wybranie najlepszej oferty – na przykład w trakcie rozmowy telefonicznej, kiedy klient dzwoni do sklepu i pyta o cenę wybranego towaru. Korzystanie z porównywarki znacznie ułatwia pracę handlowca i podnosi efektywność obsługi klienta, a co za tym idzie – skutecznie zwiększa sprzedaż” – wyjaśniają twórcy aplikacji.

W aplikacji postawiono na prostotę i funkcjonalność. Mamy 9 dostawców? W ciągu minuty możemy sprawdzić dostępność interesujących nas produktów u wszystkich dziewięciu Jak to zrobić? Nic prostszego. W okienko wyszukiwarki wpisujemy szukaną frazę. Może to być nazwa produktu, marka, model czy partnumber np.: FD4100WMGUSBX (wówczas przeważnie otrzymujemy jeden wynik wyszukiwania). Wyniki wyszukiwania przedstawione są w postaci prostej tabeli, w której znajdziemy numer katalogowy produktu, dostępność produktu, pełną nazwę, cenę minimalną, jak i maksymalną oraz możliwość dodania produktu do przechowalni (jest to miejsce, w którym najczęściej zamawiane przez nas produkty będą miały automatycznie aktualizowaną cenę Przechowalnia tez może służyć do skompletowania części dla jednego dużego klienta – można tez dostać się do niej z Excela i przygotować ładne zestawienie.

Jeśli mamy podpisaną umowę z dostawcą, kliknięcie w odpowiedni link przy produkcie przenosi nas do panelu sklepu, gdzie sfinalizujemy nasz zakup. ResellerInfo porównuje wyłącznie te ceny, które gwarantuje nam indywidualna umowa z dystrybutorem (czyli tzw. “nasze ceny”). Firmy nie mające podpisanej umowy z danym dostawcą mogą złożyć zamówienie bezpośrednio przez formularz w aplikacji (wiąże się to z dodatkową opłatą w wysokości 30 zł). Gdy już zdecydujemy się na zamówienie produktu, wystarczy nacisnąć przycisk “Kup” i zamówienie automatycznie generuje się u dostawcy. Pozwala to klientom detalicznym na robienie zakupów w cenach hurtowych.

ResellerInfo to szereg korzyści dla każdego sprzedawcy sprzętu komputerowego. Umożliwia bardzo szybkie porównywanie cen i dostępności interesujących nas produktów u prawie wszystkich dostawców w branży IT. Ponadto, pozwala zamówić towary przy pomocy kilku kliknięć, a aktualne ceny zawsze można „zaciągnąć” przy pomocy makr do arkuszy Excela, co znacznie ułatwia pracę, na przykład przy przygotowywaniu ofert dla kontrahentów. Dzięki aplikacji będziemy lepiej i szybciej obsługiwać klientów, co pozwoli nam zbudować znaczącą przewagę konkurencyjną. To wszystko bez dodatkowych haseł, bez zbędnych telefonów, bez straty czasu i pieniędzy.

Źródło: ResellerInfo.eu

Regularnie otrzymuj powiadomienia o nowych materiałach. Dołącz do grupy ponad 6500 osób, którzy prenumerują eKomercyjnie!