eKomercyjnie.pl

Responsywne sklepy internetowe Shoper

shoper_logoNajnowsza wersja oprogramowania Shoper (5.5.4) wprowadza responsywną skórkę graficzną sklepu – tym samym Shoper jest kolejnym na polskim rynku oprogramowaniem do prowadzenia sklepu internetowego, które w tak intensywnym stopniu wykorzystuje technologię Responsive Web Design. 

Badania rynkowe TNS Polska informują o tym, że niemal połowa Polaków posiada smarftony, a 64% spośród badanych wykorzystuje je do przeglądania Internetu – oznacza to, że coraz więcej zachowań konsumenckich zmierza w kierunku wykorzystania najnowszych technologii w codziennych procesach – w tym też zakupowych. Dlaczego więc nie zapewnić konsumentom komfortu dokonywania zakupów z wykorzystaniem urządzeń typu tablet czy smarfton?

Technologia RWD ujednolica wizerunek sklepu internetowego. Elastyczność rozwiązania sprawia, że wyświetlanie się sklepu automatycznie dostosowuje się do urządzenia aktualnie wykorzystywanego przez użytkownika. Przy okazji tworzenia sklepu w technologii RWD zoptymalizowaliśmy kod, co zaowocowało przyspieszeniem jego działania. Ponadto poprawiliśmy usability. Wdrożenie zrealizowaliśmy w odpowiedzi na potrzeby klientów. Zastosowanie RWD pozwoliło nam również przygotować grunt pod tegoroczne innowacje w platformie Shoper – mówi Krzysztof Krawczyk, Prezes DreamCommerce S.A.

Oprogramowanie Shoper zostało zaudytowane pod kątem SEO przez trzech branżowych ekspertów: Krzysztof Marzec, Artur Strzelecki oraz Paweł Gontarek (AKA Zgred.pl). EDISONDA wykonała audyt użyteczności.

shoper-rwd-front

Jakie znaczenie dla e-sklepu ma zastosowanie technologii RWD?

  1. Atrakcyjność wyglądu sklepu – niezależnie od urządzenia, na którym wyświetlany jest sklep nawigacja jest przyjemna i wygodna dla użytkownika.
  2. Wygoda – nie ma potrzeby różnicować treści i tworzyć oddzielnych stron mobilnych pod różne urządzenia.
  3. Nowoczesne zastosowanie technologii – co z punktu widzenia najaktywniejszej grupy w sieci jest bardzo istotne.

Wygląd sklepu ma znaczenie – atrakcyjność wizualna jest czynnikiem wpływającym na decyzje zakupowe konsumentów. Nowy moduł zarządzania wyglądem pozwala optymalizować koszty związane z wizerunkiem sklepu. Wraz z wprowadzeniem front-endu sklepu w technologii RWD, dodane zostały także rozwiązania, dzięki którym właściciel e-sklepu może samodzielnie zarządzać poszczególnymi elementami graficznymi takimi, jak: tło, wielkość, kolor i rodzaj zastosowanej czcionki.

Ponadto najnowsza wersja Shoper wprowadza szereg usprawnień przygotowanych na podstawie zgłoszeń Klientów Shoper.

Oprogramowanie Shoper to kompleksowe narzędzie do prowadzenia sklepu internetowego, z którego korzysta już ponad 10 000 firm. Dostawcą rozwiązania jest DreamCommerce SA.

Źródło: informacja prasowa





Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

MDX Marketing

Krótki opis: MDX Marketing to agencja reklamowa z ponad 8 letnim doświadczeniem na rynku międzynarodowym. Agencja świadczy usługi z zakresu doradztwa marketingowego i strategicznego, a także wielopoziomowe zarządzanie marką.

AdvertisementReklama

Długi opis: Trafność, twórczość i strategia – to właśnie te słowa określają MDX Marketing. Działamy wielopoziomowo, a w swojej ofercie posiadamy między innymi:

  • Marketing 360°
  • Online marketing
  • Kampanie social media
  • Marketing nieruchomości
  • Realizacja eventów
  • Identyfikacja wizualna
  • Realizacja stoisk targowych

Dodajmy do tego wsparcie jednej z największych grup marketingowych – MDX, a otrzymamy zupełnie nowe i optymalne podejście do marketingu.

Dodatkowe informacje:

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Pokaż Swój Sklep [PSS]: Monika Zamorska, bossy.com.pl

bossy.com.plBranża erotyczna nie musi być wstydliwa. Ważna jest odpowiednia edukacja i podejście do klienta. Sklep erotyczny to nie tylko gadżety, ale i książki, które mają pomóc rozwiać tabu związane z seksualnością. Dziś w cyklu Pokaż Swój Sklep o swoim „różowym” biznesie opowiada Monika Zamorska ze sklepu Bossy.com.pl.

AdvertisementReklama

W wywiadach z serii Pokaż Swój Sklep (PSS) staramy się regularnie promować sklepy internetowe z różnych branż, zaś odpowiedzi naszych rozmówców przy okazji pomagają też osobom, które dopiero rozważają start w e-handlu.

Paulina Wawrzyczek(eKomercyjnie.pl): Dlaczego zdecydowałeś/aś się uruchomić sklep internetowy?

Monika Zamorska(bossy.com.pl): Dzięki posiadaniu sklepu internetowemu dajemy możliwość zakupu wyspecjalizowanych gadżetów erotycznych, osobom spoza Poznania, czy innych dużych miast. Dodatkowo jest to idealne rozwiązanie dla osób bardziej wstydliwych, chcących zapoznać się z tematyką gadżetów, a następnie świadomie, czytając opisy produktów, podjąć decyzję o zakupie.

Czym zajmowałaś się przed uruchomieniem sklepu?

Pracowałam wcześniej i nadal pracuje w bankowości – jesteśmy na takim etapie, że wolę inwestować w firmę, czy nowe produkty dla klientów.

bossy1

Ile trwało uruchomienie sklepu?

Proces był dosyć długi, ze względu na dużą ilość asortymentu, oraz kwestie opisów produktów – zależało nam aby były rzetelne, zawierające jak najwięcej przydatnych informacji, a przy tym interesujące. Zresztą był inny sklep internetowy – zupełnie nową odsłonę połączyliśmy z otwarciem butiku w Poznaniu.

Dlaczego wybrałaś właśnie tę branżę?

Wybór tej branży wydaje się dziwny, ale głównym powodem decyzji jest edukacja – zależy nam aby nie tylko sprzedawać gadżety erotyczne, ale jednocześnie dawać dostęp do edukacji seksualnej. W naszej ofercie jest szeroki zakres książek – zarówno dla dorosłych, młodzieży, czy nawet dzieci. Istotami seksualnymi jesteśmy od samego początku, należy o tym pamiętać i edukować w mądry sposób od najmłodszych lat. Warto również wspomnieć o kwestii zdrowia seksualnego – jest ono strasznie ważne, na przykład kulki gejszy wzmacniają mięśnie dna miednicy, masażery prostaty pomagają uniknąć raka gruczołu prostaty. Chcemy również przełamać pewne tabu o seksie oraz seksualności, nie zachęcamy każdego do używania wibratora w sypialni, bardziej zależy nam aby pokazać różne opcje na urozmaicenie życia seksualnego – chociażby dzięki masażowi pleców partnera/partnerki. Klienci sami podejmują decyzję na jaki produkt się decydują.

Jakim budżetem dysponowałaś na początku e-handlowej działalności?

Sklep inetrentowy oraz stacjonarny są połączone, dlatego ciężko rozbić te kwestie, ale zdecydowanie łatwiej jest otworzyć sklep online.

Czy zdecydowałaś się na gotową platformę sklepową czy stworzyłeś własną?

Wykupiliśmy silnik, jednak cały sklep został dostosowany do naszych potrzeb i wciąż go lekko modyfikujemy, za chwilę będziemy uruchamiać bloga, chcemy skupić się na artykułach w formie poradników, nie tylko dla naszych klientów, ale ludzi zainteresowanych danym tematem.

Ile zamówień pojawiło się w Twoim sklepie w pierwszym dniu/tygodniu po starcie?

W pierwszym tygodniu mieliśmy 5 zamówień, udało nam się wystartować w grudniu, chociaż pracę zaczęliśmy o wiele wcześniej.

Dlaczego zdecydowałaś się na tak specyficzny asortyment?

Chcemy pokazać, że każdy znajdzie coś dla siebie, a produkty erotyczne mogą być estetyczne, ciekawe i co najważniejsze, wcale nie muszą być wulgarne.

Jakie działania marketingowe są najbardziej skuteczne w Twoim sklepie/w przypadku tego asortymentu?

Social media, jesteśmy obecni na Facebooku, Google +, czy Instagramie, prowadzimy kampanie internetowe, ale co ciekawe dużą skuteczność odnosimy organizując lokalne akcje w Poznaniu – są to wykłady prowadzone przez seksuologów. Staramy też pojawiać się na wydarzeniach związanych z kobiecością oraz samą seksualnością, na przykład byliśmy podczas premiery filmu Nimfomanka w poznańskim Kinie Muza, gdzie rozdawaliśmy prezenty – tatuaże w kształcie serc, olejki do masażu, czy świecące w ciemności prezerwatywy.

Gdybyś miał teraz robić swój e-sklep, to co zrobiłbyś inaczej?

Zrobiłabym go szybciej! ;) Tak już bardziej serio, to należy dokładnie zastanowić się jakie funkcjonalności chcemy udostępnić klientom, nie tylko na samym początku, ale też i później. Czasem niektórych udogodnień nie będziemy mogli wprowadzić na starcie sklepu, chociażby ze względu na budżet, czy nawet „moce przerobowe”, ale jak najszybciej powinny być skonkretyzowane cele oraz dobrane do nich odpowiednie narzędzia.

Jak wygląda proces składania zamówień (jeśli jest jakaś niekonwencjonalna oferta – np. produkty robione na zamówienie)

Zamówienia składane są standardowo, ale bardzo zależało mi na tzw. przechowalni – klient może dodać produkty do koszyka, szukać informacji o produkcie, czytać fora, dopiero po jakimś czasie wrócić do nas i podejmuje decyzję o zakupie.

Jaki odsetek zamówień pochodzi od klientów z zagranicy? (jeśli sklep oferuje taką opcję i ma np. różne wersje językowe)

Jeszcze nie mamy takiej opcji.

Monika Zamorska – zorganizowała przyjazne przejęcie marki Bossy Bedroom Equipment od swojego życiowego partnera, stawia sobie za cel stworzenie nie tylko sklepu, ale miejsca gdzie edukacja seksualna jest dostępna dla każdego. Prywatnie dużo czyta, interesuje się sztuką, podróżami, kocha psy i koty.

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)