Spółka IAI SA kupiła 49% udziałów w Traffic Trends

Autor tekstu eKomercyjnie.pl
Opublikowano 18 września 2013
Kategoria Newsy
Czas czytania: 2 min

iaishopcom-logoWczoraj spółka IAI S.A. – dostawca platformy sklepowej IAI-Shop.com – zawarł umowę nabycia 33 udziały o wartości nominalnej 3 300 zł każdy w Traffic Trends spółce z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (prowadzi marketing sklepów internetowych). Kupione udziały stanowią 49% w kapitale zakładowym nabywanej spółki oraz głosów na zgromadzeniu wspólników.

traffic-trends-logo

Jak możemy przeczytać w oficjalnym komunikacie w tej sprawie:

Nabycie udziałów w całości finansowane jest z środków własnych IAI S.A.. Wszystkie udziały są wolne od wad prawnych. Pozostałe postanowienia umowy nabycia nie odbiegają od warunków powszechnie stosowanych dla danego typu umów.

Traffic Trends sp. z o.o. zajmuje się obsługą sklepów oraz serwisów internetowych z zakresu SEO i SEM (przede wszystkim pozycjonowanie, pomoc w osiąganiu wysokich wyników w wyszukiwarkach oraz reklama AdWords), a także marketingiem prowadzonym w sieciach społecznościowych, inbound marketingiem oraz optymalizacją konwersji w sklepach marketingowych.

Traffic Trends zamknął poprzedni rok obrachunkowy pozytywnym wynikiem finansowym.

Zarząd IAI S.A. ocenił inwestycję jako bezpieczną i korzystną dla akcjonariuszy na podstawie współpracy i obserwacji rozwoju usług Traffic Trends sp. z o.o. od 2011 roku.

Traffic Trends sp. z o.o. jest partnerem IAI S.A. i obsługuje jego klientów w zakresie pozycjonowania oraz marketingu internetowego, ponadto ma doświadczenie z obsługi sklepów internetowych na rynku niemieckim i brytyjskim. IAI S.A. nie planuje prowadzenia takich działań w ramach marek IAI‑Shop.com lub IdoSell, ponieważ ta usługa z założenia jest ogólnodostępna dla wszystkich, nawet konkurujących ze sobą sklepów. Jednak oferowanie takich usług pod inną marką, jednak w ramach grupy spółek IAI S.A., pozwoli na sprzedaż szerszego niż obecnie asortymentu, a przez to zwiększenie przychodów z obsługi obecnych klientów i pozyskanie nowych.

Obie spółki będą prowadziły wspólnie prace rozwojowe, które zaowocują rozszerzeniem zakresu obsługi klientów o nowe produkty i usługi. Zakup udziałów w Traffic Trends sp. z o.o. wpisuje się w strategię IAI S.A. zwiększania udziału w polskim rynku e-handlu. Poprzez oferowanie usług Traffic Trends sp. z o.o. na rynku niemieckim oraz brytyjskim także wpisuje się w ekspansję zagraniczną IAI S.A.

Gratulujemy obu firmom decyzji o wspólnym działaniu i trzymamy kciuki za ich dalszy rozwój.

Źródło: informacja prasowa

Regularnie otrzymuj powiadomienia o nowych materiałach. Dołącz do grupy ponad 6500 osób, którzy prenumerują eKomercyjnie!