eKomercyjnie.pl

Sprzedajesz w Internecie? PlusIT pomoże Ci zaoszczędzić czas i pieniądze

cs-logo PlusIT jest platformą, której zadaniem jest ułatwianie zarządzania sprzedażą online. Dzięki szeregowi zaawansowanych funkcji umożliwia usprawnienie procesów związanych z prowadzeniem sklepu w Internecie. Dzięki PlusIT możliwe jest kontrolowanie sprzedaży i zamówień z jednego miejsca efektywniej, taniej i szybciej.

Wiemy jak uciążliwy jest proces pobierania listy produktów od dystrybutorów i jak dużo czasu należy poświęcić by przygotować jednolitą ofertę. PlusIT integruje się z  dystrybutorami takimi jak: AB, ABCData, Action, Incom i automatycznie łączy pozycje w Twojej ofercie. PlusIT pozwala w łatwy sposób importować listę produktów, faktur i kontrahentów, a także eksportować zamówienia.

Wszystkie zamówienia w jednym miejscu. PlusIT pozwala zarządzać zamówieniami ze wszystkich kanałów sprzedaży, zmieniać ich stany i być cały czas na bieżąco. Zamówienia mogą być zintegrowane między innymi ze sklepem i Allegro.
PlusIT oferuje możliwość automatycznego generowania faktur dla zamówień, ponadto jest w pełni zintegrowany z Subiektem GT Sfera skąd faktury mogą zostać zaimportowane.

Generowanie listów przewozowych, pełna integracja z UPS to tylko niektóre możliwości jakie oferuje PlusIT w zakresie zarządzania wysyłką. Ergonomiczny i funkcjonalny interfejs pozwala na szybkie i efektywne obsłużenie procesu wysyłania zamówień klientów.

W prosty sposób z poziomu panelu zarządzania produktami można wystawiać aukcje i zarządzać nimi. Plus IT pozwala również na publikowanie aukcji na Allegro.

Kontroluj swoją sprzedaż za pomocą raportów i analiz. dowiedz się jak zamawiają Twoi klienci, jaka jest średnia wartość zamówień w poszczególnych miesiącach, które kanały sprzedaży przynoszą lepszy zysk w określonym czasie. Przeprowadź analizę wartości sprzedaży i ilości zamówień.

Plus IT dostępny jest w czterech pakietach cenowych rozpoczynających się od 49 zł w skali miesiąca. Bardziej wymagający użytkownicy mogą otrzymać pakiet Custom, w którym maja możliwość korzystania ze wszystkich funkcjonalności, jakie oferuje platforma PlusIT. Pakiety cenowe zapewniają uzytkownikom elastyczność i dopasowanie usługi do własnych potrzeb.

Nie czekaj i sprawdź PlusIT na www.plusit.pl

 

footerue_1

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Zobacz kolejny artykuł

Startuje Akademia Ecommerce – darmowe centrum wiedzy o ehandlu

shoplo-logoKilka dni wystartowała Akademia Ecommerce Shoplo – miejsce, w którym każdy e-sprzedawca za darmo uzyskuje dostęp do materiałów od największych specjalistów sprzedaży internetowej. Tylko teraz, w jednym miejscu, e-przedsiębiorcy znajdą setki artykułów nt. marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, aspektów prawnych i wszelkich innych praktycznych porad nt. prowadzenia sklepu online. Ponadto, w ramach Akademii dostępne będą także liczne ebooki, whitepapery i video-porady oraz będzie możliwość zapisania się na darmowe kursy i webinary nt. esprzedaży.

Więcej niż blog

Akademia Ecommerce to więcej niż blog czy portal o tematyce sprzedaży online – tylko tutaj e-sprzedawca znajdzie całą bazę materiałów, poczynając od artykułów i whitepaperów, przez case studies, kończąc na ebookach czy video-poradnikach. Wszystkie materiały przygotowane są przez najlepszych ekspertów w swojej dziedzinie – wliczając w to prezentacje Google, PayPala czy GetResponse, dostępne dla e-przedsiębiorców zupełnie za darmo. Co więcej, treści opracowywane są pod kątem rożnego stopnia zaawansowania, dzięki czemu każdy znajdzie tam wskazówki dla siebie – niezależnie, czy dopiero zaczyna w ecommerce, czy jest doświadczonym sprzedawcą.

Poza możliwością dostępu do gotowych materiałów, w ramach Akademii każdy może posłuchać i porozmawiać z największymi specjalistami ecommerce dzięki bezpłatnym webinarom. Pierwszy z nich odbędzie się już 20.11 i będzie dotyczył zmian w prawie ecommerce. Oprócz webinarów, prowadzone będą także darmowe mailowe kursy edukacyjne, podczas których uczestnicy będą cyklicznie otrzymywać kolejne lekcje na dany temat, bezpośrednio na swoją skrzynkę e-mail (premiera pierwszego kursu nt. Google Analytics już w grudniu!).

To, co wyróżnia Akademię Shoplo to również dostęp do wiedzy wprost od praktyków ecommerce – a więc osób posiadających własne sklepy, które skutecznie sprzedają. W ramach serii wywiadów uczestnicy Akademii dowiedzą się, jaki jest ich przepis na sukces oraz co mogą zrobić, aby go powtórzyć. Poznają także wskazówki od innych przedsiębiorców związanych z ebiznesem, którzy zdradzą, jak rozwijać własną działalność gospodarczą.

Akademia została przygotowana w technologii RWD, dzięki czemu edukacja jest możliwa z poziomu każdego urządzenia, 24h na dobę, gdziekolwiek jesteś. akademia.shoplo.com

akademia-shoplo

Wszystko, aby sprzedawać więcej

Skąd wziął się pomysł na Akademię? Jak mówi Agnieszka Lekszycka, Marketing Manager Shoplo.com, Mając na co dzień kontakt z właścicielami e-sklepów, zauważyliśmy, że największym problemem w rozkręceniu biznesu jest dla nich brak wiedzy. E-przedsiębiorcy nie wiedzą, jak przyciągnąć ruch do sklepu czy jak powinien wyglądać jego regulamin Postanowiliśmy więc dostarczyć im niezbędnej wiedzy, aby mogli skutecznie sprzedawać w sieci. Tak też się stało – w ramach Akademii sprzedawcy internetowi znajdą materiały dotyczące wszystkich aspektów związanych z ecommercem – od prawa i logistyki, przez marketing, generowanie sprzedaży i promowanie sklepu, po aspekty prawne, UX i analitykę.

Otwarcie Akademii Ecommerce idealnie wpisuje się w nową strategię Shoplo.com jako kompleksowego narzędzia do e-sprzedaży. Platforma, poza możliwością otworzenia własnego sklepu, swoim klientom oferuje także inne, komplementarne usługi jak: fulfillment, wsparcie sprzedaży dzięki promocji w Shoplo Market oraz narzędzia do multichannel’u. Teraz, do tego pakietu dołączy kolejny element – edukacja – aby każdy, nawet zupełnie początkujący, mógł od zaraz zacząć sprzedawać w sieci.

Zapisz się do Akademii: akademia.shoplo.com

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Zobacz kolejny artykuł

Dlaczego warto zainwestować w unikalne opisy produktów?

opiszemyWaga unikalnych opisów produktów czy jakichkolwiek treści na stronie www nie jest dziś tajemnicą. Każdy, kto jeszcze o tym nie wie znalazł się w dobrym miejscu, w którym postaram się Państwu przybliżyć jak ważne dla właściciela sklepu internetowego powinny być wszystkie treści zamieszczane na stronie.

Google skutecznie walczy z tzw. duplicate content, czyli inaczej ze zduplikowaną treścią. Pokazało to niejednokrotnie, np. 21 maja 2014 czy ok 26. Września 2014, kiedy to wprowadzono kolejną aktualizację algorytmu Panda 4.0 i z pewnością na tym się nie zakończy, ponieważ walka ze SPAM’em rozpoczęła się już dawno na dobre. Pierwsza aktualizacja w zamyśle miała ukarać strony z niewielką ilością treści (lub jej brakiem), jak i ze zduplikowanymi tekstami czy automatycznie wygenerowanymi przez robota. Duże strony www, które wydawać by się mogło są na takie coś przygotowane, straciły nawet do 70 %. Natomiast druga aktualizacja „doceniła” strony, które w międzyczasie zaczęły pracować nad zmianą treści na unikalną.

Obserwując to, co dzieje się w „Google Zoo” można wywnioskować, że walka o unikalne treści wysokiej jakości będzie trwała w najlepsze.

Strony internetowe, które zawierają skopiowane opisy produktów wg. Google są bezwartościowe i nie ma sensu pokazywać ich internautom. Przez to mogą być skutecznie pomijane w wynikach wyszukiwania lub być daleko, na końcu kolejki.

Dlaczego warto?

Przede wszystkim ze względu na obniżenie kosztów związanych z pozycjonowaniem strony w przyszłości. Zadbanie o unikalne opisy produktów już na początku naszej działalności sprawi, że nasz budżet nie zostanie nadszarpnięty w przyszłości, a nasz sklep www będzie dobrze przygotowany od pierwszych miesięcy. Strony z unikalnymi treściami są lepiej traktowane przez Google, co przekłada się na wyszukiwanie organiczne i większą liczbę zamówień.

Drugim argumentem jest fakt, że internauci przed dokonaniem zakupu szukają informacji na temat danego produktu, chcą go porównać i podjąć decyzję. Skopiowane opisy np. od producenta mogą być krótkie, napisane nieprzystępnym językiem i jednym słowem niewystarczające. Pisząc własne opisy lub zlecając je wykwalifikowanym copywriterom możemy opisy wzbogacić i napisać je językiem dopasowanym do odbiorcy.

Ponadto unikalny opis, którego klient nie znajdzie nigdzie indziej, posiadający wartościową i rzeczową charakterystykę skutecznie przekona go do skorzystania właśnie z naszej oferty, a nie z oferty konkurencji.

Zlecić czy pisać samodzielnie?

Przede wszystkim warto zastanowić się, czy mamy na to czas i czy potrafimy pisać. Niejednokrotnie spotkałam się z sytuacją, gdy klient mający szeroką wiedzą na temat swoich produktów niestety nie potrafił pisać krótkich form reklamowych. Przez co opisy wyglądały komicznie i raczej niczego by nie sprzedały.

Dlatego warto pomyśleć nad zleceniem opisów doświadczonym copywriterom, co pozwoli zaoszczędzić nasz czas i m.in. pieniądze. Ponadto zawsze wychodzę z założenia, że lepiej zająć się czymś, na czym się znamy, a to czego nie potrafimy zlecamy profesjonalistom.

Czym powinny charakteryzować się dobre opisy produktów:

  • Rzetelność – opisy powinny opisywać prawdziwe cechy i właściwości produktu. Nie mogą wprowadzać klientów w błąd, ponieważ może doprowadzić to do problemów prawnych i jednocześnie do utraty klientów.
  • Emocje – zwykle kupujemy pod wpływem chwili i emocji, rzadziej nasze zakupy są przemyślane i zaplanowane. Dlatego treść opisów powinna odwoływać się do naszych emocji i pragnień.
  • Zwięzłość – opisy powinny mieć odpowiednią długość, ani za krótkie, ani zbyt długie. Jeśli będą zbyt krótkie może wpłynąć to zarówno na widoczność naszej strony w Google, jak i na porzucenie strony przez klienta. Zbyt długie nie będą czytane przez klientów. Profesjonalny copywriter wie, jakiej długości powinien być opis produktu, który rzeczowo wyczerpuje temat.
  • Język – każda branża w e-commerce różni się od siebie na wielu płaszczyznach, również na tej, dotyczącej języka używanego w opisach produktów. Inaczej pisze się opisy dla sklepu z odzieżą dla kibiców, a zupełnie inaczej będą wyglądały opisy w sklepie dla mam. Jest to istotne, ponieważ podkreśla znajomość klientów i sprawia, że czują się oni traktowani indywidualnie. Oczywiście poprawność stylistyczna i gramatyczna jest tak oczywista, że uznałam iż nie trzeba o niej zbyt wiele mówić.
  • Słowa kluczowe – tworząc unikalną treść dla swojego sklepu nie można zapomnieć o słowach kluczowych. Tutaj problem może pojawić się w ich naturalnym wprowadzeniu do całej treści. Nie jest to proste dla kogoś, kto na co dzień się tym nie zajmuje, lecz doświadczony copywriter nie powinien mieć z tym problemu.
  • Pożądanie – nie jest tajemnicą, że kupujemy różnego rodzaju towary, bo po prostu ich pożądamy. Kupno dostarcza klientowi nie tylko satysfakcji, ale również i adrenaliny. Sam proces kupna nie daje klientowi konkretnego dobra materialnego, ale spełnia jego marzenia (np. kupno drogiego szamponu zwiększającego objętość, nie daje czystych włosów, lecz spełnia kobiece marzenie o pięknych włosach, niczym aktorka z reklamy).Dlatego dobry opis powinien uwzględnić potrzeby konsumentów i na nie odpowiedzieć.
  • Korzyści – ten element powiązany jest z pożądaniem. W dobrym, unikalnym opisie należy podkreślić, jakie korzyści i profity z kupna i posiadania danego produktu będzie miał nasz klient. Nie jest to łatwe zadanie, ponieważ należy wówczas wejść w skórę klienta.
  • Akcja – twórcy opisów bardzo często zapominają o jednym z podstawowych elementów, który powinien znaleźć się w każdym opisie – jest nim wezwanie do akcji (ang. Call-to-action). Bardzo często prosty zwrot przekonuje klienta do skorzystania z oferty i dokonania zakupu lub do skontaktowania się ze sprzedawcą, co dodatkowo zwiększa szansę sprzedaży.

Innymi słowy brak unikalnych opisów czy pozostawienie pustych miejsc na stronie może być przysłowiowym „strzałem w stopę”. Wszystkie unikalne treści wpływają na moc naszej strony oraz jej jakość. Jeśli chcemy, aby była wysoka nie możemy zlekceważyć tego elementu, który składa się na całość poprawnego działania naszego sklepu. W przeciwnym razie pozycjonowanie może nas słono kosztować, a nie będzie przynosiło efektów.

Autor: Aleksandra Żyłkowska – Opiszemy-produkty.pl – od kilku lat zawodowo zajmuje się dostarczaniem unikalnego kontentu głównie dla sklepów internetowych – opisów produktów/tekstów blogowych/tekstów wysokiej jakości.

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)