Szablony RWD e-maili do komunikacji z klientami oraz bannery z okazji Dnia Dziecka

Marketing w e-commerce
Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Po bardzo dobrym przyjęciu naszych gotowych do wykorzystania szablonów bannerów z okazji Dnia Matki, postanowiliśmy pójść za ciosem i znacznie rozszerzyć w naszym sklepie sekcję „Szablony graficzne i html”. Tym razem przygotowaliśmy dla Was dwa unikalne szablony e-mail (wersje RWD!) do dowolnej edycji oraz bannery z okazji Dnia Dziecka.

Wykorzystanie gotowych plików jest znacznie tańsze i szybsze, niż tworzenie ich od początku – możesz uruchomić promocję w swoim sklepie już w ciągu kilku minut od zakupu szablonu!

Oto lista naszych najnowszych szablonów:

E-maile promocyjne i informacyjne dla sklepu internetowego – szablon #1

Gotowy do wykorzystania, w pełni responsywny (RWD) i przetestowany wzór HTML e-maili do wykorzystania przez sklep internetowy. Wystarczy, że skopiujesz kod szablonu, umieścisz go w dowolnym programie do wysyłki i wprowadzisz swoje treści (oferta, ceny, linki, etc.). Idealny do wykorzystania w przypadku sprzedaży internetowej!

  

 

sprawdz

E-maile promocyjne i informacyjne dla sklepu internetowego – szablon #2

Gotowy do wykorzystania, w pełni responsywny (RWD) i przetestowany wzór HTML e-maili do wykorzystania przez sklep internetowy. Wystarczy, że skopiujesz kod szablonu, umieścisz go w dowolnym programie do wysyłki i wprowadzisz swoje treści (oferta, ceny, linki, etc.). Idealny do wykorzystania w przypadku sprzedaży internetowej!

  

 

sprawdz

Bannery z okazji Dnia Dziecka

Zwiększ sprzedaż w swoim sklepie – przygotuj specjalną promocję dla Klientów z okazji Dnia Dziecka! To już 1 czerwca. Dzięki szablonom graficznym od eKomercyjnie.pl szybko zmienisz wygląd swojego sklepu i będziesz mógł przeprowadzić efektywną kampanię reklamową m.in. w Google, na Facebooku, czy poprzez e-mail.

PODGLĄD WSZYSTKICH PLIKÓW:

'' ''

'' ''

'' 

sprawdz



LICENCJA:

Zakupione szablony objęte są podstawową licencją użytkowania.

To oznacza, że możesz:

  • 1) umieścić dowolny z plików na każdej ze stron internetowych, których właścicielem jest kupujący dany plik (osoba lub firma)
  • 2) dowolnie modyfikować otrzymane pliki na potrzeby stron internetowych, których właścicielem jest kupujący dany plik (osoba lub firma)

NIE MOŻESZ JEDNAK:

  • 1) sprzedawać naszego produktu w dowolnej formie do kolejnych odbiorców
  • 2) sprzedawać zmodyfikowanych plików w formie szablonu, nowego produktu wraz z dołączaniem źródła
  • 3) nie możesz używać szablonu czy dowolnego z jego elementów jako swojego logo czy znaku towarowego.

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.12.2023

Jak niebanalnie prezentować produkty e-commerce w social mediach?

Maciej Sowa

Maciej Sowa

Specjalista ds. marketingu
agencjakuznia.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę