Szesnasty numer magazynu eKomercyjnie.pl, poświęcony DDD 2012 – zapraszamy do lektury!

Autor tekstu Krzysztof Bartnik
Opublikowano 4 stycznia 2013
Kategoria Magazyn eKomercyjnie.pl
Czas czytania: 2 min

Zapraszamy wszystkich Czytelników serwisu do lektury najnowszego, szesnastego już numeru magazynu eKomercyjnie.pl. Tym razem przygotowaliśmy ponad 80 stron ciekawych materiałów o e-commerce, a całość zadedykowaliśmy akcji Dzień Darmowej Dostawy 2012.

Nasze pismo ukazuje się jako miesięcznik i jest dedykowane branży e-commerce ze wskazaniem na właścicieli sklepów internetowych. Dużo praktycznej wiedzy o e-handlu gwarantowane.

Pobierz numer, przycisk
Czytaj online, przycisk

W najnowszym numerze przygotowaliśmy zupełnie nowy, bardziej książkowy wygląd. Dzięki temu magazyn o wiele lepiej czyta się na ekranach smartfonów oraz tabletach, również druk całości wygląda lepiej. Nie chcemy dalej iść w kierunku imitowania druku w sieci i tworzyć magazyn idealny dostosowany do czytania online. Od kolejnego wydania powinny pojawić się też wersje ePub oraz Mobi.

W eKomercyjnie nr 16 znajdziecie materiały poświęcone tegorocznej edycji Dnia Darmowej Dostawy – wspólnej akcji sklepów internetowych i firm e-commerce, zachęcającej nowe osoby do robienia zakupów w Internecie. Przygotowaliśmy podsumowanie z perspektywy organizatorów, statystyki oficjalnej strony, wyniki ankiety wypełnionej przez uczestniczących sprzedawców, a także opis DDD z perspektywy konsumentów, którzy tego dnia ruszyli na wirtualne zakupy.

Zapraszamy do lektury!

SPIS TREŚCI – eKomercyjnie #16:

  • Darmowa dostawa czyni cuda
    Krzysztof Bartnik
  • Statystyki oglądalności strony DDD
  • Kulisy Dnia Darmowej Dostawy 2012
    Dawid Marut
  • Partnerzy Dnia Darmowej Dostawy 2012
  • Dzień Darmowej Dostawy oczami brokera usług kurierskich
    Apaczka.pl
  • Hosting podczas Dnia Darmowej Dostawy to podstawa
    Wywiad z Tomaszem Fiedorukiem, zenbox.pl
  • Czy było warto?
    Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród sklepów z DDD 2012
  • Jak sprawić, żeby e-sklep był postrzegany jako bezpieczny i wiarygodny?
    Unizeto.pl
  • Promocja Dnia Darmowej Dostawy 2012 w mediach
    Agnieszki Kuźmy-Filipek, Lawenda PR
  • Jak promować darmową dostawę wśród klientów sklepu internetowego?
    Piotr Krupa
  • Dzień Darmowej Dostawy okiem klienta
    Paulina Wawrzyczek
  • Katalog Firm E-commerce

Regularnie otrzymuj powiadomienia o nowych materiałach. Dołącz do grupy ponad 6500 osób, którzy prenumerują eKomercyjnie!