eKomercyjnie.pl

Szósty numer magazynu eKomercyjnie.pl – zapraszamy do lektury!

Zapraszamy wszystkich Czytelników serwisu do lektury najnowszego numeru magazynu eKomercyjnie.pl.

Pismo ukazuje się jako miesięcznik i jest dedykowane branży e-commerce ze wskazaniem na właścicieli sklepów internetowych. Stawiamy w nim na dłuższe, wartościowe materiały.

Partnerem tego wydania magazynu jest platforma iStore.pl (dziękujemy za wsparcie!). Dużo praktycznej wiedzy o e-handlu gwarantowane.

Pobierz numer, przyciskCzytaj online, przycisk

Magazyn eKomercyjnie.pl #6 to najobszerniejsze pismo, jakie wydaliśmy do tej pory (67 stron). Na łamach najnowszego numeru znajdziecie zarówno przydatne poradniki (reklamacje i zwroty, strategia Google AdWords, wiadomości triggerowane w e-mail marketingu), jak i subiektywne opinie na temat ostatnich wydarzeń w branży e-commerce (Google = Internet?). Obrazu całości uzupełnią wartościowe wywiady (z Answear.com, Rebel.pl oraz Citeam.pl) oraz artykuł o zakupach w subskrypcji (w tym przegląd zachodniego rynku serwisów tego typu!).

Zapraszamy do lektury!

 
SPIS TREŚCI – eKomercyjnie #6 – luty 2012:

  • Wstępniak
  • Przegląd prasy e-commerce
  • Platformy sklepowe – przegląd nowości

BIZNES:

  • Wierzymy w prostą, czytelną komunikację
    Wywiad z Answer.com
  • Polska rośnie najszybciej – rynek e-commerce w Europie w 2011 roku
    Barbara Skórzewska
  • Google = Internet?
    Marcin A. Dobkowski
  • Zakupy w subskrypcji – nowy trend na rynku e-commerce
    Krzysztof Bartnik
  • Osiągnęliśmy więcej, niż zakładaliśmy
    Wywiad z Citeam.pl
  • Rodzaje wiadomości w kampaniach e-mail marketingowych, część 2
    Piotr Krupa
  • Strategie reklamy w Google AdWords
    Łukasz Plutecki
  • Jesteśmy fanami gier
    Wywiad z REBEL.PL
  • Kogo uderzy niewidzialna Ręka Rynku?
    Robert Janeczek
  • Reklamacje i zwroty – co powinien wiedzieć każdy e-sprzedawca?
    Dawid Marut

KOLUMNY:

  • Jak dbamy o ochronę danych w sieci? Raport Bezpieczeństwo w Internecie
    Unizeto Technologies
  • Transformacja e-commerce Jak zmienia się sprzedaż w sklepach internetowych i co z tego wynika dla firm outsourcingowych?
    Pakka.pl

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Zobacz kolejny artykuł

OPONEO uruchamia sprzedaż w Holandii

Spółka OPONEO.PL S.A., lider internetowej sprzedaży opon w Polsce, uruchomiła sprzedaż w Holandii poprzez nowy serwis www.oponeo.nl. Obecnie firma prowadzi sprzedaż na sześciu zagranicznych rynkach: w Niemczech, Austrii, Hiszpanii, Włoszech, Francji i Wielkiej Brytanii. Jeszcze w tym roku zakłada poszerzyć rynek zbytu o Turcję i Belgię.

Strategia rozwoju OPONEO.PL S.A. zakłada intensyfikowanie sprzedaży zagranicznej i ekspansję na nowe rynki. Spółka sukcesywnie otwiera nowe serwisy internetowe i odnotowuje wzrost przychodów z działających już za granicą e-sklepów. Uruchomieniu sprzedaży w Holandii towarzyszą finalne prace nad projektem internetowej sprzedaży w Turcji.

Za pośrednictwem www.oponeo.nl klienci z Holandii mogą dokonywać zamówienia na opony do samochodów osobowych, dostawczych i 4×4 oraz opony motocyklowe. Wkrótce oferta zostanie wzbogacona również o felgi i łańcuchy.

Holandia jest dojrzałym rynkiem pod względem sprzedaży detalicznej przez internet. Według Pan European około 80% społeczeństwa dokonuje zakupów w sieci, to jest jakieś 10 mln konsumentów online korzystających z ofert 37,5 tys. sklepów internetowych (CBS and Blauw Research i.s.m. Thuiswinkel.org). Również rynek sprzedaży opon dobrze rokuje – co roku rośnie w Holandii popyt na opony.

Źródło: OPONEO

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Zobacz kolejny artykuł

Grupa Integer.pl nie zwalnia temapa – Paczkomaty InPost pojawią się w Irlandii

Grupa Integer.pl – dostawca i operator Paczkomatów InPost – wkracza na Wyspy Brytyjskie. Spółka w okresie najbliższych dziesięciu miesięcy 2012 roku dostarczy (w ramach pierwszego etapu umowy) aż 100 Paczkomatów InPost firmie Nightline Couriers, liderowi rynku kurierskiego w Irlandii. Wartość kontraktu szacowana jest na 2,5 mln euro. Urządzenia, poza Dublinem czy Dun Laoghaire, staną także w 12 największych miastach Irlandii.

W czołówce krajów europejskich, które notują najwyższe wydatki mieszkańców na zakupy w internecie znajduje się Wielka Brytania. Zgodnie z wynikami badań – zrealizowanymi przez Centre for Retail Research dla porównywarki cen Kelkoo – Europejczycy wydali w 2011 roku w ramach e-handlu łącznie 200,52 mld euro. Według Centre for Retail Research największymi detalistami online na kontynencie europejskim była Wielka Brytania, a zaraz po niej Niemcy oraz Francja – stanowiąc razem ponad 71% europejskiego rynku e-commerce.

„Procentowy udział e-handlu w całej sprzedaży detalicznej w Wielkiej Brytanii jest najwyższy w całej Europie i wynosi 12%, co oznacza, że jest czterokrotnie większy niż w Polsce. Nie może więc zabraknąć na tym rynku Paczkomatów InPost, czyli rozwiązania dedykowanego wprost sektorowi e-commerce. Zaczynamy od Irlandii, ale docelowo planujemy rozlokowanie 1350 urządzeń na Wyspach, z czego ponad połowa maszyn stanie w największych miastach tak lubianej przez Polaków części Europy. To również z myślą o nich prowadzimy ekspansję w tym regionie. Wierzymy, że popularność, jaką cieszą się Paczkomaty InPost w Polsce w naturalny sposób zachęci rodaków mieszkających na Wyspach do korzystania z tego rewolucyjnego na skalę świata rozwiązania. Jesteśmy przekonani, w szybkim czasie Irlandczycy, a następnie Brytyjczycy i Szkoci przyzwyczają się do tego, by zamawiać swoje e-zakupy wprost do Paczkomatów InPost” – mówi Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl.

Jednocześnie Grupa Integer.pl kontynuuje ekspansję międzynarodową na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Grupa rozpoczęła 2012 rok od wejścia z Paczkomatami InPost na Łotwę w ramach realizacji III etapu kontraktu z Eesti Post, zawartego już w lutym 2011. Współpraca z estońską pocztą publiczną obejmuje projekt, produkcję, dostawę oraz instalację 29 innowacyjnych urządzeń do nadawania i odbierania przesyłek na Łotwie oraz 73 na Litwie i w Estonii.

Kontrakty na produkcję, montaż i wdrożenie Paczkomatów InPost są już realizowane przez Grupę Integer.pl – poza Irlandią – także w Estonii, na Litwie i Łotwie, w Rosji, Hiszpanii, na Cyprze, w Arabii Saudyjskiej i Chile.

Szacowane przychody Grupy Integer.pl z projektów zagranicznych mogą wynieść do 2013 roku około 20-40 mln euro rocznie.

Międzynarodowa ekspansja Paczkomatów InPost

  • IRLANDIA – luty 2012 – Dostawa – w ramach pierwszego etapu umowy – aż 100 Paczkomatów InPost firmie Nightline Couriers, liderowi rynku kurierskiego w Irlandii
  • ŁOTWA – styczeń 2012 – Produkcja, dostawa oraz instalacja 29 paczkomatów na Łotwie w ramach realizacji III etapu kontraktu z Eesti Post
  • LITWA – grudzień 2011 – Produkcja, dostawa oraz instalacja 35 paczkomatów na Litwie w ramach realizacji II etapu kontraktu z Eesti Post
  • CHILE – październik 2011 – Wejście Grupy Integer.pl na amerykański kontynent – umowa z Correiros de Chile zakładająca sprzedaż technologii
  • ARABIA SAUDYJSKA – wrzesień 2011 – Pierwszy pozaeuropejski kontrakt Grupy Integer.pl – umowa z Saudi Post obejmująca produkcję, dostawę i uruchomienie Paczkomatów InPost w Arabii Saudyjskiej
  • CYPR – wrzesień 2011 – Kontrakt z cypryjską pocztą publiczną na produkcje i dostawę Paczkomatów InPost
  • HISZPANIA – sierpień 2011 – Umowa z lokalną firmą kurierską, obejmująca projekt, produkcję, dostawę oraz instalację kilkuset Paczkomatów na terenie Hiszpanii. Pierwszy etap prac wyceniany jest na 0,5 mln euro, a wartość całego kontraktu szacowana jest na 8,5 mln euro. Już w 2012 roku możliwe będzie nadawanie paczek za pośrednictwem Paczkomatów InPost zarówno do Hiszpanii, jak i odbiór w Polsce przesyłek zagranicznych z tego kraju.
  • ROSJA – lipiec 2011 – Kontrakt Grupy Integer.pl z iTech – funduszem nowoczesnych technologii, należącym do Grupy QIWI, zakładający utworzenie spółki celowej QIWI Post, której celem jest rozwój biznesu paczkomatowego w ponad 30 miastach w Rosji. Docelowo na ulicach rosyjskich miast stanie łącznie około 440 Paczkomatów InPost. Grupa QIWI zainwestuje w projekt do 30 mln dolarów.
  • ESTONIA – luty 2011 – Kontrakt na dostawę 38 paczkomatów dla estońskiej poczty publicznej Eesti Post (I etap kontraktu)
  • Umowa zakłada również partnerstwo technologiczne oraz doradztwo biznesowe i consulting w kwestii komercyjnego uruchomienia nowej usługi na terenie Estonii. Wartość I etapu realizacji zlecenia wynosi 950 tys. euro.

Źródło: Grupa Integer.pl

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)