Top Deals 2012 – Citeam.pl podsumowuje rekordowe rabaty (infografika)

Autor tekstu Informacja prasowa
Opublikowano 28 stycznia 2013
Kategoria Newsy
Czas czytania: 3 min

CiTeam.plŻarówki LED, zdjęcia z Empikfoto oraz dania z PizzaPortal – to najchętniej kupowane oferty na Citeam.pl w 2012 roku, które znalazły nawet po kilkanaście tysięcy nabywców. W poszczególnych miastach hitem były zniżki do kina 5D, pierogarni czy wstęp na „Niewidzialną Wystawę”. Kategorię Podróże podbijały natomiast hotele i inne ośrodki wypoczynkowe zlokalizowane w polskich górach.

Niegdyś restauracje i usługi kosmetyczne, a dziś sklepy internetowe oraz inni usługodawcy z branży e-commerce – tak zmieniały się trendy w branży zakupów grupowych.

Obecnie co piąty kupon sprzedawany na serwisie jest wystawiany przez sklepy internetowe. Ponadto trzy rekordowe oferty z 2012 roku, które wygenerowały kilkadziesiąt tysięcy sprzedanych kuponów, również pochodzą od usługodawców internetowych – informuje Marta Krauze z serwisu Citeam.pl.

Co dziesiąty kupon nabywany na serwisie z rabatami dotyczy usług kosmetycznych oraz – w niemal równej mierze – kategorii Podróże. Podobne wyniki sprzedażowe generują oferty z zakresu zdrowia oraz sportu, a nieco mniej te pochodzące z branży gastronomicznej.

Oprócz żarówek LED dostępnych z rabatem 40 proc., niesłabnącą popularnością cieszyły się zniżki na wywoływanie zdjęć, m.in. w Empikfoto czy w FotoAs. Rekordowe deale umożliwiały zakup 100 odbitek zdjęć w formacie 10×15 z rabatem 69 proc.

Co ciekawe, do pierwszej dziesiątki najlepiej sprzedających się ofert w 2012 roku przebojem wdarły się rogale świętomarcińskie wystawione na Citeam.pl przez Urząd Miasta Poznania. Przysmaki, po podaniu kodu zniżkowego z kuponu, można było zamówić na terenie całej Polski za pośrednictwem Allegro.

Top Deals w regionach – najpopularniejsze oferty z dużych miast

Z rabatów chętnie korzystali również mieszkańcy dużych miast poszukujący rozrywki w swoim regionie. Największą popularnością cieszyły się kupony do kin 5D Extreme, sieci zlokalizowanej w największych miastach – sprzedano ponad 9 tys. kuponów.

Na drugim miejscu znaleźli się poznaniacy, którzy szturmem wykupili niemal 5 tys. kuponów (zniżka na poziomie 50 proc.) do pierogarni „Chatka Babuni”. W zestawieniu Top Deals 2012 stolica zajęła dopiero trzecie miejsce – jedną z najpopularniejszych ofert z Warszawy była ta wystawiona przez organizatorów „Niewidzialnej Wystawy”, która jest promowana jako interaktywna wyprawa w głąb całkowitej ciemności. W cenie jednego biletu normalnego można było zakupić dwie wejściówki. Mieszkańcy stolicy bardzo chętnie wybierali się także na sushi za pół ceny.

Połowa najchętniej kupowanych ofert w regionach dotyczyła usług z kategorii Kultura oraz Rozrywka. Równie popularne są jednak rabaty do restauracji, które stanowią 40 proc. sprzedawanych kuponów w dużych miastach – wyjaśnia Marta Krauze z serwisu Citeam.pl.

Top Deals w kategorii Turystyka – góry najpopularniejsze

W kategorii Podróże bezkonkurencyjne okazały się oferty wystawiane przez hotele, pensjonaty oraz innych organizatorów turystyki z polskich gór. To właśnie ta lokalizacja była najchętniej wybierana przez fanów rabatów – propozycja wypoczynku za pół ceny nad morzem zachęciła już nieco mniej
nabywców. Trzecie miejsce na podium zajęły wyjazdy do polskich miast.

Choć górskie destynacje były wybierane najczęściej, to w zestawieniu Top Deals 2012 z kategorii Podróże pierwsze miejsce należy do usługodawcy z Łeby. Trzygwiazdkowy hotel z tej nadmorskiej miejscowości sprzedał łącznie niemal 900 kuponów z rabatem 50 proc. na 3 dni pobytu dla dwojga ze śniadaniami.

W dalszej kolejności ponad 800 kuponów sprzedał jeden z hosteli w Zakopanym, który kusił internautów ofertą noclegu ze śniadaniem w kwocie 17 zł. Z podobnym wynikiem sprzedażowym zakończyła się propozycja trzydniowego pobytu w Szklarskiej Porębie, ze śniadaniem oraz obiadokolacją w cenie 95 zł.

Źródło: Citeam.pl

Regularnie otrzymuj powiadomienia o nowych materiałach. Dołącz do grupy ponad 6500 osób, którzy prenumerują eKomercyjnie!