eKomercyjnie.pl

Trusted Shops

Krótki opis: Trusted Shops jest liderem w dziedzinie certyfikacji sklepów internetowych i współpracuje z ponad 16 000 e-sklepów w Europie. Połączenie znaku jakości z ochroną kupującego pomaga budować zaufanie do sklepu i poprawiać wyniki sprzedaży.

Oferta firmy: Prezentując znak jakości Trusted Shops, sprzedawcy internetowi informują, że w ich sklepie przestrzegane są prawa konsumenta. Ponadto, poprzez zastosowanie ochrony kupującego, Trusted Shops zabezpiecza finansowo zakupy klientów. Zaufanie klientów do sklepu rośnie, a dzięki temu zwiększa się gotowość do dokonywania zakupów. Dla sprzedawcy więcej zaufania = większe obroty.

Korzyści dla sklepu:

  • Znak jakości – większe zaufanie, większe obroty
    Certyfikacja i wyróżnienie znakiem jakości jest dla konsumentów sygnałem wiarygodności. Zwiększony poziom zaufania do sklepu pozytywnie wpływa na wyniki sprzedaży. Obniża się procent porzuceń strony i koszyka zakupowego przez odwiedzających.
  • Ochrona kupującego – mniej przerwanych zakupów
    Klienci objęci programem ochrony kupującego zyskują poczucie bezpieczeństwa. Dzięki gwarancji zwrotu pieniędzy w przypadku braku dostawy lub braku zwrotu pieniędzy po odstąpieniu od umowy mniej klientów decyduje się na przerwanie zakupów.
  • System opinii – klienci zamieniają się w sprzedawców
    Prezentacja opinii klientów za pośrednictwem zamieszczonego na stronie widgeta opinii Trusted Shops pomaga przekonać nowych użytkowników do zakupów na stronie.

Opracowane przez Trusted Shops wzory tekstowe dla polskiego sklepu internetowego, m.in. wzór regulaminu, znajdą Państwo w Podręczniku Trusted Shops, który można otrzymać bezpłatnie zamawiając Ekspercki Biuletyn Trusted Shops. Można w nim przeczytać m.in. o:

  • zmianach przepisów istotnych dla właścicieli sklepów internetowych;
  • klauzulach niedozwolonych regularnie wpisywanych do rejestru UOKiK;
  • najnowszych trendach w handlu elektronicznym;
  • najważniejszych wydarzeniach w polskiej branży e-commerce.

Elementy podlegające weryfikacji: zapisy na stronie sklepu, m.in. regulamin, polityka prywatności, zapisy w koszyku zakupowym

Sposób weryfikacji: audyt prawny strony sklepu internetowego na podstawie katalogu Kryteriów Jakości Trusted Shops, bazujących na europejskich i polskich ustawach oraz zaleceniach specjalistów ds. ochrony konsumentów

Czas trwania weryfikacji: 3-6 tygodni, w zależności od ilości zmian i czasu, który przeznaczył na prace sprzedawca internetowy

Opłaty: Cennik Trusted Shops

Dodatkowe informacje:

Wszystkie nazwy własne, zastrzeżone znaki towarowe i handlowe należące do podmiotów trzecich są używane przez eKomercyjnie.pl wyłącznie w celach identyfikacyjnych i informacyjnych. Redakcja nie odpowiada za treść materiałów reklamowych i promocyjnych.
WWW:
https://www.trustedshops.pl/
Nazwa firmy:
Trusted Shops GmbH
Przedstawicielstwo w Polsce
Adres:
ul. Bonifraterska 17
00-203 Warszawa
E-mail:
sprzedaz@trustedshops.pl
Tel.:
+48 22 462 6400

Katalog firm

  • eCommerce24h.pl

    Oprogramowanie sklepu internetowego, hosting i pomoc techniczna (IT) w jednym.

  • Payeezy

    Kompleksowa obsługa płatności w internecie, która umożliwia sprzedawcom łatwą akceptację płatności online.

  • CS-Cart

    CS-Cart to sklep prosty w obsłudze, funkcjonalny i zaawansowany pod względem możliwości.

  • SMSAPI

    Platforma m-commerce oferująca usługi związane z wysyłką wiadomości SMS, MMS, VMS oraz odbiorem wiadomości SMS i MMS.

  • SalesMedia

    Sieć afiliacyjna specjalizująca się w realizacji programów partnerskich rozliczanych CPS

  • Dostrzegani.pl

    Oferuje elastyczne warunki współpracy oraz innowacyjne zastosowanie technologii marketingu w wyszukiwarkach.

  • Shoplo.com

    Shoplo.com umożliwia tworzenie pięknych sklepów za pomocą kilku kliknięć.

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)