Trwają zapisy do Dnia Darmowej Dostawy 2012! Zgłoś swój sklep jak najszybciej i poznaj pierwszych partnerów akcji!

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Właśnie mija dwunasty dzień od ogłoszenia tegorocznej edycji Dnia Darmowej Dostawy. Akcja, która ma promować zakupy w sieci, przyciągnęła już niemal 600 sklepów i cały czas moderatorzy akceptują nowe wpisy. Dzień Darmowej Dostawy 2012 odbędzie się 3 grudnia, dlatego zapisz swój sklep jak najszybciej!

Czym jest Dzień Darmowej Dostawy (w skrócie DDD)?
Głównym celem akcji Dzień Darmowej Dostawy jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci (jako alternatywy dla odwiedzania tradycyjnych sklepów). Darmowa dostawa dobrze przemawia do osób, które do tej pory nie zamawiały w sieci, ale również dodatkowo zachęca dotychczasowych e-klientów do ponownych zakupów.

W czasie Dnia Darmowej Dostawy 2012 (3 grudnia) sklepy uczestniczące w akcji oferują wszystkim swoim klientom darmową dostawę zamówień, niezależnie od ich wartości*, sposobu płatności i metody dostawy.

(*) powyższa gwiazdka oznacza największą zmianę w najbliższej edycji Dnia Darmowej Dostawy. Postanowiliśmy dostosować regulamin do oczekiwań sklepów i wprowadziliśmy możliwość określenie minimalnej wartości zamówienia realizowanego w sklepie internetowym – chodzi o kwotę 20 zł brutto. Oczywiście sklep sam decyduje czy wprowadza taki limit (informując o tym swoich Klientów). Mamy nadzieję, że to rozwiąże problem zamówień za 5 zł kurierem za pobraniem…

Kliknij i zarejestruj swój sklep w akcji Dzień Darmowej Dostawy 2012 »

Pierwsi partnerzy akcji DDD 2012
Na oficjalnej stronie Dnia Darmowej Dostawy zaczęły pojawiać się też pierwsze logotypy Parterów – firm, które wspierają polskie sklepy internetowe. Do naszej inicjatywy aktywnie włączyli się:

  • Unizeto / Certum – dostawca m.in. wysokiej klasy certyfikatów SSL, które chronią dane osobowe
  • Apaczka.pl – dostawca usług kurierskich, który szykuje dla sklepów wyjątkową promocję
  • RajaPack.pl – producent opakowań i materiałów służących do bezpiecznego transportu przesyłek
  • Ceneo.pl – porównywarka cen, która zapewni akcji zasięg wśród konsumentów
  • LawendaPR – agencja PR, która w tym roku obsługuje całą akcję i odpowiada za kontakt z mediami
  • GetResponse.pl – system do e-mail marketingu, który zapewnia nam bezproblemową komunikację z konsumentami i sprzedawcami
  • KodyRabatowe.pl – serwis z kodami rabatowymi do sklepów, który nagłaśnia akcję swoimi kanałami
  • SENDIT – serwis umożliwiający nadawanie przesyłek kurierskich
  • Kuriernet.pl – usługi pośrednictwa usług kurierskich dla firm oraz osób prywatnych.

Kolejnych partnerów poznamy w ciągu najbliższych dni. Zapraszam do kontaktu!

Dzień Darmowej Dostawy 2012 »

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
15.01.2024

8 funkcji, których nie może zabraknąć w Twoim e-Commerce B2B

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę