eKomercyjnie.pl

Początki w e-handlu. Jak dobrze wybrać firmę spedycyjną dla swojego sklepu internetowego?

spinacz-logoPierwsze kroki w każdej nowej dla nas dziedzinie nie należą do najłatwiejszych. Szczególnie jeśli nie mamy obok nikogo, kto mógłby służyć nam dobrą radą lub pomóc podjąć właściwą decyzję. Gdy brakuje nam wiedzy, możemy popełnić błędy, które staną się “gwoździem do trumny” naszego sukcesu. Te popełnione w trakcie budowania procesów logistycznych mogą wpłynąć przede wszystkim na koszty, czas realizacji zamówień, a w konsekwencji nawet utratę klientów. Dlatego mam dla Ciebie kilka cennych wskazówek, które mogą pomóc Ci uniknąć pomyłki i wybrać najlepszą firmę spedycyjną doręczającą paczki do Twoich klientów.

Dlaczego wybór spedytora jest tak ważny?

Może się wydawać, że sukces e-sklepu zależy głównie od dobrej jakości produktów sprzedawanych w konkurencyjnych cenach i skutecznych działań marketingowych, które będą tę sprzedaż napędzać. To jednak nie wszystko. Tak jak wspomniałem na wstępie, równie istotną rolę odgrywa komunikacja posprzedażowa z klientem oraz sposób, cena i jakość doręczania przesyłki, jednym słowem – logistyka.

logistyka-sklep-internetowy

Oddając paczkę w ręce kuriera, przestajesz mieć wpływ na część procesu realizacji zamówienia, jakim jest dostawa. Nie możesz jednak łudzić się, że kończy się tym samym Twoja odpowiedzialność za jakość usługi świadczonej przez przewoźnika, którego do tej roli wybrałeś. To właśnie od niego zależy, czy paczka będzie doręczona terminowo i w nienagannym stanie. Firma spedycyjna pozostawia po sobie wrażenie, które wpływa również na to, jak Ty, jako sprzedawca, będziesz postrzegany przez klientów. Właśnie dlatego wybór partnera logistycznego jest tak ważny.

Od czego zacząć?

Przede wszystkim zastanów się kim są i gdzie mieszkają Twoi klienci. Może zdarzyć się tak, że większość z nich pochodzi z małych miejscowości. W takiej sytuacji najkorzystniejsza możne okazać się współpraca ze spedytorem, który udostępnia najwięcej opcji dostawy na tych terenach. Wówczas oprócz kuriera warto wziąć pod uwagę również usługi Poczty Polskiej czy RUCHu. Oferty dostawców mogą różnić się nie tylko ceną, ale i liczbą punktów odbioru przesyłek. Każdy z nich ma inaczej zorganizowaną infrastrukturę w poszczególnych rejonach Polski, pomiędzy różnymi krajami czy kontynentami. Ponadto wiele firm przewozowych specjalizuje się w dystrybucji konkretnych typów przesyłek. Jedni przewożą małe i lekkie paczki, inni wielkogabarytowe czy niestandardowe. Dlatego warto porównać je wszystkie i wybrać ofertę najbardziej odpowiadającą Twoim potrzebom.

paczkawruchu_liczba_punktow

Źródło: paczkawruchu.pl

Dlaczego warto skorzystać z usług brokera kurierskiego?

Na samym początku działalności będzie Ci trudno oszacować liczbę wysyłanych paczek. Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług brokerów, którzy działając jako agregatorzy usług kurierskich, oferują korzystniejsze warunki cenowe dla małego wolumenu i pozwalają sprawdzić jakość usług różnych dostawców. Masz pełną kontrolę nad wydatkami i nie musisz wiązać się umową z jedną firmą. Serwisy brokerów są zintegrowane z platformami sklepowymi i aukcyjnymi oraz udostępniają narzędzia generujące dokumenty reklamacyjne i monitorujące spedycje.

Pamiętaj, by od początku monitorować liczbę wysyłanych paczek. Dzięki temu po kilku miesiącach działalności będziesz w stanie określić swoje realne zapotrzebowanie i wybrać ofertę przetestowanego wcześniej dostawcy, który zaoferuje Ci najkorzystniejsze warunki współpracy, i związać się z nim bezpośrednią umową.

Co należy sprawdzić, wybierając przewoźnika?

Szukając odpowiedniego dostawcy, powinieneś przygotować listę pytań, które musisz koniecznie zadać, wysyłając zapytanie ofertowe.

Wskazówka: Dobrym testem firm kurierskich jest wysłanie zapytania ofertowego do wszystkich jednocześnie i obserwowanie, która z nich odpowie najszybciej i czy oferta będzie właściwie przygotowana.

Pytania do przewoźnika, które pomogą zorientować się w jego ofercie:

pytania-do-przewoznika

Szukając najlepszych dostawców, nie kieruj się wyłącznie tym, co sami o sobie mówią. Sprawdź, jaką opinię mają o poszczególnych firmach kurierskich odbiorcy przesyłek oraz właściciele innych sklepów internetowych. Nie bój się pytać. Sprzedawcy chętnie dzielą się taką wiedzą, szczególnie jeśli dany dostawca w jakimś aspekcie zawiódł ich oczekiwania. Musisz jednocześnie pamiętać, że klient końcowy ocenia danego dostawcę przez pryzmat kontaktu z konkretnym kurierem, co może nieco zakrzywiać ogólny obraz spedytora.

Na jakie trendy w logistyce dla e-commerce warto zwrócić uwagę?

Zaczynając analizę ofert poszczególnych dostawców, możesz mieć wrażenie, że są one do siebie bardzo zbliżone, przez co wybór tej najlepszej wydaje się bardzo trudny. Każda z firm spedycyjnych ma jednak coś, co ją wyróżnia, a może się to okazać świetną opcją dla Twojego biznesu. Na rynku wciąż pojawiają się nowe rozwiązania, jedne trendy się umacniają, a inne odchodzą w zapomnienie. Oto kilka przykładów.

1. Punkty dostaw

Większość firm przewozowych już dysponuje stacjonarnymi punktami dostawy. Różnią się one między sobą sposobem działania, dostępnością i liczbą, jednak wszystkie mają tę samą funkcję – dają dodatkową, często bardzo wygodną opcję odbioru paczki. W przypadku Poczty Polskiej są to po prostu jej placówki rozlokowane na terenie całego kraju. UPS zorganizował natomiast sieć Access Pointów, czyli lokalnych firm lub sklepów, w których można nadać i odebrać paczkę. GLS ma swoje Parcel Shopy, a DPD Strefę Paczki.

Warto sprawdzić takie rzeczy, jak:

  • ile punktów ma każdy dostawca,
  • w jakich miejscach się znajdują,
  • czy dana firma planuje rozwijać sieć punktów,
  • jaka jest różnica w cenie doręczenia typu door-to-door i do punktu,
  • w jakich sytuacjach świadczona jest usługa dostawy do punktu:
  • tylko w przypadku kiedy nadawca ją wybrał,
  • czy może również w chwili, gdy kurier nie zastał odbiorcy w domu. Istotne jest również, po ilu próbach doręczenia paczka jest przekazywana do najbliższego punktu odbioru.

swipbox.com_
Źródło: swipbox.com

Nowością na rynku jest usługa SwipBox, podobna nieco do Paczkomatów InPost. Z tą różnicą, że firma NoaTech, dostawca rozwiązania, rozwija sieć automatów w modelu operatorskim i udostępnia je wielu firmom kurierskim. Dla dostawców jest to sposób na optymalizację kosztów tzw. ostatniej mili, a dla odbiorców kolejna, wygodna forma odbioru zamówienia.

2. Dostawa tego samego dnia

To szybko rozwijający się trend, który zyskuje coraz więcej zwolenników, zarówno w osobach klientów, jak i właścicieli sklepów internetowych. Jednym gwarantuje szybkie doręczenie zamówionej przesyłki, drugim stwarza przewagę konkurencyjną.

Obecnie tę formę dostawy świadczą:

sdd_furgonetkadzis
Źródło: furgonetkadziś.pl

W większości przypadków jest to usługa dostępna na terenie największych polskich miast i pomiędzy nimi, ale obserwując jej dynamiczny rozwój, można zakładać, że już w niedalekiej przyszłości będzie dostępna na bardzo szeroką skalę.

3. Zwroty

zwroty-poczta-polska

Źródło: poczta-polska.pl

Kolejnym wyróżnikiem może być podejście operatora logistycznego do obsługi zwrotów. Dąży się do jak największego uproszczenia i przyśpieszenia całego procesu. Możliwość łatwego, pozbawionego dodatkowych kosztów zwrotu zamówionego towaru jest często dodatkowym bodźcem dla konsumenta do dokonania zakupu. Przykładowo, Paczkomaty InPost i Poczta Polska dysponują dedykowanymi rozwiązaniami do obsługi zwrotów. Niektóre firmy oferują również preferencyjne warunki dotyczące przesyłek zwrotnych dla sklepów internetowych. Warto zapytać firmę kurierską, czy posiada taką dedykowaną usługę.

Jak zorganizować dostawę do różnych krajów?

Zakładając sklep internetowy, masz możliwość docierania ze swoją ofertą również do klientów spoza Polski. To okazja na zwiększenie sprzedaży, z której warto skorzystać. Szczególnie, że stopniowo wprowadzane zmiany w prawie ujednolicają zasady prowadzenia działalności handlowej, niwelując konieczność dopasowywania regulaminu świadczonych usług do norm obowiązujących w poszczególnych państwach.

Jeżeli planujesz sprzedawać również poza granicami kraju, upewnij się, że firma spedycyjna, którą wybierasz, oferuje taką usługę. Dowiedz się, czy posiada w danym kraju własną infrastrukturę, czy realizuje usługi we współpracy z lokalnym partnerem logistycznym. Najczęściej konieczne jest podpisanie osobnej umowy na świadczenie międzynarodowych usług transportowych. Bardzo ważną kwestią, o której również powinieneś pamiętać, jest zorganizowanie sprawnej obsługi zwrotów przesyłek. Czasami najefektywniejszym kosztowo rozwiązaniem, zarówno w kontekście dostaw, jak i zwrotów, okazuje się posiadanie kilku magazynów w poszczególnych regionach.

Kluczowa w przypadku sprzedaży międzynarodowej jest profesjonalna komunikacja z klientami. Zadbaj o to, by treści na stronie były pozbawione błędów, a informacja o tym, że odpowiadasz na e-mailowe czy telefoniczne pytania – również w języku angielskim (bądź innym) – była umieszczona w widocznym miejscu. Klient musi mieć pewność, że zostanie właściwie obsłużony.

Ustalając koszt dostawy zagranicznej, musisz zadbać o to, by był on jednocześnie atrakcyjny dla zamawiającego i opłacalny dla Ciebie. Wspomniane wyżej magazyny, rozlokowane w strategicznych pozycjach, lub korzystanie ze wsparcia firmy fulfillmentowej może okazać się najlepszym rozwiązaniem. Dzięki temu niwelujemy konieczność zarządzania zwrotami, możemy zaproponować klientom atrakcyjne ceny przesyłki oraz dysponujemy adresem w danym kraju. Zagraniczni klienci często darzą ograniczonym zaufaniem sprzedawców z Polski, dlatego warto na anglojęzycznej stronie sklepu podać właśnie brytyjski adres.

Podsumowanie

Wybór właściwej firmy spedycyjnej nie jest łatwy, ale nie jest też zadaniem niewykonalnym. Należy do tego podejść na spokojnie, wiedząc już, o co zapytać, jakie warunki współpracy negocjować i czego w kwestii dostawy oczekują nasi klienci.

Biorąc pod uwagę, że kupujący online mają bardzo różne potrzeby i wymagania związane z obsługą zamówienia, musisz liczyć się z koniecznością zaoferowania im różnych form dostawy: od doręczenia pod drzwi, przez możliwość odbioru z punktu stacjonarnego, po dostawę do automatu.

Infografika: Jak wybrać przewoźnika do firmy?

Wybraliśmy pięć najważniejszych rzeczy, o które musisz zapytać firmę przewozową zanim podpiszesz z nim umowę. Możesz ją sobie ściągnąć, aby mieć zawsze pod ręką.

mininfografika_do-tekstu-o-spedytorach

Autorem powyższego poradnika jest Piotr Szymczak – Członek Zarządu Grupy Furgonetka. Od 5 lat odpowiada za rozwój flagowego produktu firmy – serwisu Furgonetka.pl . Pomysłodawca serwisu Spinacz.pl – platformy SaaS dedykowanej m.in. sklepom internetowym, która optymalizuje procesy logistyczne oraz te związane z obsługą klienta.

Artykuł był wcześniej opublikowany na blogu Spinacz.pl – zapraszamy do jego lektury!

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Zobacz kolejny artykuł

Co i jak polscy konsumenci kupują za granicą?

paypal-logo73% dorosłych Polaków dokonało w przeciągu ostatnich 12 miesięcy zakupów online, z czego 29% kupując zarówno lokalnie, jak i za granicą. W zagranicznych e-sklepach Polacy szukają głównie ubrań, obuwia 
i akcesoriów. Wielka Brytania to najważniejszy rynek dla polskich e-konsumentów nabywających produkty za granicą, ale Chiny stają się coraz atrakcyjniejszym kierunkiem.

Rewolucja w e-commerce dokonuje się na naszych oczach, a handel transgraniczny znajduje się w jej centralnym punkcie. Mając to na uwadze, PayPal przeprowadził wraz z Ipsos globalne badanie na 29 rynkach i ok. 23 000 konsumentów, w celu zbadania jak dokonujemy zakupów – online i ponad granicami.**

Chiny wchodzą na listę 3 najważniejszych destynacji zakupowych

Zgodnie z badaniem, 73% polskich internautów dokonało w przeciągu ostatnich 
12 miesięcy zakupów online, z czego 29% kupujących online nabyło produkty zarówno lokalnie, jak i za granicą. Kluczowe rynki dla polskich e-konsumentów stanowią Wielka Brytania (13% polskich kupujących online dokonało tam zakupów), Stany Zjednoczone (12%) i Chiny (10%).

Można zatem mówić o istotnej zmianie względem zeszłego roku. Zgodnie 
z badaniem PayPal i Ipsos z 2014 roku, najważniejsze rynki dla polskich konsumentów transgranicznych obejmowały bowiem Wielką Brytanię, Stany Zjednoczone i Niemcy, podczas gdy tylko 6% z nas kupiło coś w Chinach.

Czego poszukujemy za granicą?

Niemal połowa ankietowanych kupujących transgranicznie (49%) zaznaczyła ubrania, obuwie i akcesoria jako rodzaj produktów, które kupują na zagranicznych stronach internetowych w ostatnich 12 miesiącach. Pozostałe popularne kategorie obejmują elektronikę użytkową (38%), zabawki i hobby (33%), kosmetyki (28%) 
i fizyczne przedmioty z zakresu edukacji i rozrywki (28%). Są to również najważniejsze cztery kategorie, które kupujący transgranicznie wybrali w badaniu przeprowadzonym w 2014 roku.
PL_1

Polscy konsumenci coraz chętniej odwiedzają 
e-sklepy w innych krajach i zwiększają swoją aktywność – wydając więcej pieniędzy, w częstszych transakcjach, na większej liczbie stron, w większej ilości krajów – mówi Matt Komorowski, Szef Sprzedaży PayPal w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzięki badaniom takim jak to, które przeprowadziliśmy z Ipsos, wiemy, że dostęp 
do bezpiecznych, szybkich i wygodnych metod płatności jest jednym z motorów napędowych 
dla tego trendu – dodaje.

Oszczędność nie zawsze jest najważniejsza

Istnieje wiele różnych motywacji, które stoją za wyborami e-konsumentów. 
Co ciekawe, okazje i lepsze ceny wcale nie dominują. Z trzech najpopularniejszych krajów wśród polskich konsumentów transgranicznych, tylko w Chinach lepsze ceny są najpopularniejszym powodem zakupów tam (wybrane przez 85% tych, którzy kupują w Chinach). Inne popularne motywy dla polskich kupujących transgranicznie w Chinach obejmują dostęp do dóbr niedostępnych we własnym kraju (62%), odkrywanie nowych i interesujących produktów (58%) oraz większa różnorodność/dostępność produktów/stylów (57%).

Dla porównania, Polacy kupujący transgranicznie w Wielkiej Brytanii robią to głównie w poszukiwaniu produktów niedostępnych we własnym kraju (powód wybrany przez 65% tych, którzy kupują w Wielkiej Brytanii), możliwości odkrycia nowych 
i interesujących produktów (55%), lepszych cen (54%) oraz wyższej jakości produktów (51%). Dla tych, którzy kupują transgranicznie w USA, najważniejszym powodem jest odkrywanie nowych i interesujących produktów (wybrane przez 56% Polaków, którzy kupują w USA), zaraz przed dostępnością produktów niedostępnych 
we własnych kraju (55%) i wyższą jakością produktów (53%).

PL_2

Co przyciąga nas do zagranicznych sklepów?

Jeśli chodzi o to, co mogłoby nas skłonić do zakupów na zagranicznych stronach, 
44% Polaków kupujących online wskazało dostępność dóbr, trudnych do znalezienia lokalnie, a także obsługę klienta w we własnym języku (43%). Pozostałe czynniki obejmują także darmową przesyłkę (43%) oraz darmową przesyłkę zwrotną (34%). PayPal wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom z pilotażowymi programami darmowej wysyłki oraz zwrotem kosztów odesłania przedmiotu.

Dzięki zwrotowi kosztów odesłania przedmiotu, nawet jeśli cokolwiek pójdzie nie tak, użytkownicy, którzy zamówili produkt i zapłacili za niego za pośrednictwem PayPal, mogą dokonać zwrotu i otrzymać zwrot kosztów odesłania, ciesząc się jeszcze wygodniejszym i bezpieczniejszym doświadczeniem zakupowym podczas kupowania produktów u lokalnych oraz zagranicznych sprzedawców z całego świata.

Zapytani o powody używania preferowanych metod płatności online w zagranicznych sklepach, 39% polskich konsumentów transgranicznych wskazało wygodę jako główny czynnik. Inne motywacje uwzględniają szybki proces płatności 
(wybrane przez 38%), akceptowalności wśród większości sprzedawców (37%), szybszą finalizację transakcji (35%) oraz bardziej bezpieczny sposób płatności (34%).

Wciąż jest jeszcze wiele do zrobienia

Polscy konsumenci online mogliby kupować transgranicznie jeszcze więcej, gdyby nie pewne przeszkody, które powstrzymują ich przed robieniem tego częściej 
– a czasem nawet wcale. Mowa tu przede wszystkim wysokich kosztach dostawy 
– to właśnie one są oceniane jako największa bariera wobec kupowania 
na zagranicznych stronach, zarówno dla kupujących transgranicznie (49% wybrało 
to jakie przeszkodę), jak i tych, którzy jeszcze się na to nie zdecydowali (56% tych zaznaczyli ten czynnik jako przeszkodę).

Ponad 1/3 (35%) kupujących online, którzy porzucili koszyk w ramach transgranicznych zakupów, zrobiło tak ponieważ koszty przesyłki były za wysokie. Pozostałe przyczyny porzucenia koszyka w trakcie zakupów na zagranicznej stronie internetowej wybrane przez Polaków kupujących online obejmują także długi czas dostawy oraz płatność w obcej walucie.

—-

*Badanie Ipsos na zlecenie PayPal, przeprowadzone na reprezentatywnej próbie 800 (23,354 łącznie) dorosłych (w wieku 18+), którzy posiadają/korzystają z urządzenia z dostępem do internetu w każdym z 29 krajów (Wielka Brytania, Irlandia, Francja, Niemcy, Austria, Szwajcaria, Włochy, Hiszpania, Holandia, Szwecja, Polska, Turcja, Rosja, Izrael, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Stany Zjednoczone, Kanada, Brazylia, Meks, Argentyna, Indie, Chiny, Japonia, Korea Południowa, Singapur, Australia, Południowa Africa, Nigeria, Egipt. Wywiady zostały przeprowadzone internetowo, w dniach 17 września 
– 28 października 2015. Wywiady w Polsce zostały przeprowadzone internetowo, w dniach 29 września – 14 października 2015, pośród 811 osób..

Dane zostały zważone pod kątem znanej częstotliwości zakupów kupujących online 
we wszystkich krajach i pod kątem profile demograficznego użytkowników internet 
w 4 krajach (SK, SG, EG & UAE).

Komputer stacjonarny/laptop/notebook/tablet/smartfon/inny telefon mobilny/elektroniczny organizer/ palmtop/konsola do gier z dostępem do internetu (np. Wii)/Smart TV. Wiek, płeć i region przedstawiciela populacji online (wiek i płeć reprezentatywne 
w Szwajcarii). Dane nie były wyznaczone dla Nigerii, gdyż profil online nie jest dostępny 
w tym kraju.

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Zobacz kolejny artykuł

Jak wdrożenie płatności Przelewy24 wpłynęło na zwiększenie transakcji w sklepie OPONEO.pl?

Na rynku pojawia się coraz więcej udogodnień wpływających na obsługę płatności po stronie zarówno klienta, jak i właściciela sklepu internetowego. Na przykładzie OPONEO.pl podpowiemy, jak poprawiając doświadczenia klientów sklepu, zwiększyć wyniki sprzedaży firmy.

Przodujący dystrybutor opon i felg na początku 2015 roku zdecydował się na wdrożenie nowych usług e-płatności na swoim serwisie OPONEO.pl. Jak pokazują wyniki sprzedaży oraz analizy procesu płatności przeprowadzone przez e-sklep, rozwiązania zaproponowane przez Przelewy24 bezpośrednio wpłynęły na opinie klientów na temat dokonywanych transakcji oraz przyczyniły się do wzrostu sprzedaży produktów firmy.

Nowa opcja umożliwiła klientom OPONEO dokonywania płatności w obcej walucie. Dostawca płatności Przelewy24 zaproponował wdrożenie usługi DCC (Dynamic Currency Conversion), czyli dynamicznej wymiany walut. Dzięki temu klienci sklepu i posiadacze karty zagranicznej VISA lub MasterCard mogą wybrać walutę transakcji podczas płacenia kartą. Według danych OPONEO.pl zastosowanie nowoczesnego, w pełni bezpiecznego procesora kart zwiększyło ilość udanych transakcji kartowych (podczas pierwszej próby płatności) o 2,1%.

oponeo

Klienci OPONEO.pl skarżyli się na wygasanie sesji płatności oraz ograniczoną listę dostępnych banków. Zaimplementowanie platformy Przelewy24 , oferującej ponad 160 kanałów płatniczych, pozwoliło rozwiązać powyższe problemy i zwiększyć konwersję udanych transakcji o 3,25%. Dodatkowo w sklepie zmieniono standard obsługi zamówień telefonicznych na automatycznie generowany link do płatności wysyłany w mailu, dzięki czemu udało się uprościć komunikację klienta ze sklepem i znacznie przyspieszyć proces zakupowy.

Jako lider w dystrybucji opon i felg OPONEO.pl chce podążać za trendami technologicznymi i korzystać z usług, które pomogą budować przewagę nad konkurencją. Biorąc pod uwagę pozytywną zmianę w wynikach sprzedaży, firma OPONEO.pl rozważa wprowadzenie kolejnych udogodnień dla klientów sklepu m.in. płatności mobilnych czy usługi IVR umożliwiającej szybką i wygodną płatność kartą przez telefon.

OPONEO.pl obecnie proponuje swoim klientom różnorodne formy płatności dostosowane do ich potrzeb i urządzeń, jakimi najchętniej się posługują. Ze względu na fakt, że klienci sklepów internetowych coraz częściej wybierają elektroniczne formy płatności, wdrożenie usług proponowanych przez dostawców takich jak Przelewy24, to nieodzowny krok w rozwoju każdej firmy operującej e-płatnościami.

Za sukcesem OPONEO.pl stoi trzech bydgoskich przedsiębiorców, którzy mają ogromną liczbę pomysłów oraz aspiracje i możliwości do podbijania kolejnych, zagranicznych rynków. Więcej o serwisie przeczytacie w artykule zamieszczonym na forbes.pl.

Źródło: informacja prasowa

Autor wpisu

2 komentarzy do tekstu

  1. Tomasz Mielewczyk

    Dla mnie osobiście Przelewy24 to postawa we wszystkich sklepach. Jeśli nie mam takiej opcji to automatycznie rezygnuję z zakupu (jeśli podobny produkt mam w wielu innych sklepach)

    Odpowiedz ↓

  2. Lukasz Sz

    To ciekawe bardzo, ze tak to wplywa na twoje decyzje bo z mojego analytics raczej wynika, ze ludzie znaja najbardziej platnosci.pl i w sumie maja to gdzies byle zeby platnosc byla natychmiastowa. Dla mnie z kolei jako wlasciciela z sklepu licza sie najbardziej prowizje i to czy operatora daje gotowe wtyczki do oprogramowania open source.

    Odpowiedz ↓

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)