eKomercyjnie.pl

Wzór regulaminu sklepu internetowego – najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Pod koniec grudnia wystartowaliśmy z usługą Wzór regulaminu sklepu internetowego wraz z roczną aktualizacją za jedyne 99 zł brutto. Z opracowanego przez grupę prawników z wieloletnim doświadczeniem w e-commerce regulaminu korzysta już niemal 100 sprzedawców (dziękujemy!), jednak co jakiś czas dostajemy pytania od osób, które chcą skorzystać z naszej propozycji. Jak dokładnie wygląda wzór regulaminu od eKomercyjnie.pl? Zapraszam do poznania odpowiedzi na najczęściej poruszane kwestie.

Reklama

Ile punktów ma regulamin?
Regulamin sklepu internetowego od eKomercyjnie.pl ma jedyne 19 punktów i zawiera jedynie przepisy wymagane przez polskie prawo. Podczas jego pisania prawnicy kierowali się jedną zasadą: „w regulaminie powinno znajdować się prawem przewidziane minimum i nic więcej”. Dzięki takiemu podejściu właściciel sklepu nie naraża się na posiadanie zapisów niezgodnych z polskim prawem.

 

Co otrzymuję zamawiając Wzór regulaminu sklepu internetowego?

Po złożeniu i opłaceniu zamówienia natychmiast wysyłamy do Ciebie zestaw plików:

  • Wzór regulaminu w formacie .doc (do edycji, wpisania swoich danych)
  • Wzór regulaminu z instrukcją w formacie .pdf

Oprócz tego, e-mail wpisany podczas składania zamówienia zostaje dopisany do naszej listy służącej do informacja o aktualizacjach – jak tylko wprowadzimy jakiekolwiek zmiany do wzoru, to natychmiast wysyłamy o tym wiadomość e-mail do wszystkich sprzedawców. Obecność na liście należy dodatkowo potwierdzić (przyjdzie specjalny e-mail z informacją o wpisaniu na listę).

Raz na miesiąc wysyłamy również informację o rejestrze klauzul niedozwolonych, wraz z omówieniem poszczególnych zapisów.

Poniżej zrzut ekranu z pliku PDF:


Czy regulamin jest wolny od klauzul niedozwolonych?
Tak, jak najbardziej! Żaden ze sklepów, które go stosują NIGDY nie był ukarany za klauzule abuzywne.

Dla kogo jest przeznaczony regulamin?
Regulamin przeznaczony jest dla sklepów zajmujących się odsprzedażą zakupionych towarów (np. z hurtowni lub własnych produktów). Całość nie jest przeznaczona dla sklepów sprzedających wytworzone lub przetworzone / sprowadzone na specjalne zamówienie klienta produkty.


Jeżeli zatem chcesz mieć bezpieczny i sprawdzony przez prawników regulamin w swoim sklepie internetowym i zarazem nie chcesz być pozwany do UOKiK za klauzule niedozwolone, to zapraszam Cię do zakupu: Wzór regulaminu sklepu internetowego.

 

Wzór regulaminu dla sklepu internetowego

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Ebexo – nowy dostawca oprogramowania e-commerce w modelu SaaS

Ebexo.pl to nowy dostawca oprogramowania e-commerce, oferujący swoje usługi w modelu abonamentowym w systemie SaaS. Pisząc „nowy dostawca” mamy na myśli przede wszystkim nową stronę internetową, która ujrzała światło dzienne z początkiem stycznia 2013 roku. Marka Ebexo istnieje bowiem na rynku już od ponad 4 lat. W tym czasie budowaliśmy swoją strukturę, kompletując potrzebne zaplecze oraz doświadczony zespół specjalistów od e-commerce.

Reklama

System Ebexo, który powstał na bazie kilkuletnich rynkowych doświadczeń, może śmiało konkurować z największymi dostawcami usług e-commerce na rynku, zarówno w kontekście dostępnych funkcjonalności, zaplecza , jak i atrakcyjnych warunków oferty dla klientów biznesowych. Potwierdza to także rynkowa praktyka – na bazie systemu Ebexo, bez wielkiej reklamy, zostało postawionych już kilkanaście znaczących sklepów internetowych, w tym m.in. soccerpoint.pl, czy bezokularow.pl, którego właścicielem jest Wojciech Kyciak, autor wielu bestsellerowych publikacji na temat e-commerce.

Ebexo to przede wszystkim stabilne i wydajne oprogramowanie, z gwarancją stałego rozwoju, częste aktualizacje systemu, szybki i sprawny support (w tym oferta Osobistego Trenera Ebexo) oraz kompleksowa baza pomocy. Analizując systemy i panele administracyjne konkurencyjnych firm oraz bazując na własnych badaniach potrzeb rynku e-commerce, doszliśmy do wniosku, że jednym z głównych problemów obecnie funkcjonujących rozwiązań jest ich niewielka intuicyjność i brak stabilności systemowej. Innymi słowy – dzisiejsze systemy sklepowe stawiają na ilość, bardzo często zapominając o jakości. Z tego względu, naszym największym priorytetem było stworzenie stabilnego systemu e-commerce, z prostym w obsłudze i intuicyjnym panelem administracyjnym, oszczędzającym czas i pieniądze naszych klientów. A zaoszczędzony czas to przede wszystkim możliwość poświęcenia go na statutowe cele, a w konsekwencji minimalizacja kosztów utraconych korzyści. Aby dojść do optymalnych rozwiązań, musieliśmy poświęcić sporo pracy i czasu. Opłacało się – w ciągu kilku lat udało nam się przekonać do siebie wiele ciekawych marek e-commerce, takich jak m.in.: bezokularow.pl, landersen.pl  czy soccerpoint.pl, które razem z Ebexo odnoszą wielkie komercyjne sukcesy, stając się jednymi z branżowych liderów.

„Ebexo to system, który pod wieloma względami jest bezkonkurencyjny. Nasze obserwacje pokazały, że idealny dla klienta system to taki, który wcale nie musi być najtańszy – musi za to być wyjątkowy. Za nie najwyższą i jednocześnie nie najniższą cenę musi budzić zaufanie każdego klienta, który będzie miał z nim styczność – musi dać się pokochać od pierwszego kliknięcia. Z jednej strony musi być prosty w obsłudze, a z drugiej posiadać ponadprzeciętne możliwości i korzyści. Tylko taki system może budzić prawdziwe zaufanie. Naturalnym jest, że klient poszukuje najbardziej zaawansowanych rozwiązań w bardzo korzystnej cenie. Dlatego nie nastawiamy się na PR bez pokrycia, lecz na najlepsze rynkowe rozwiązania, które dopracowywaliśmy przez 4 ostatnie lata, nie decydując się na przedwczesne pokazanie Ebexo całemu światu e-commerce. W ciągu kilku lat udało nam się stworzyć kompletne narzędzie, dzięki któremu każdy klient – zarówno mała firma, jak i duża korporacja, mogą postawić sklep na miarę swoich wysokich oczekiwań, za cenę niewielkiego comiesięcznego abonamentu.

Naszym priorytetem nie jest implementacja sklepu w ciągu kilku dni – stawiamy na jakość, celujemy w systemową bezawaryjność, indywidualny design, optymalne funkcjonalności, czyli w pełne zadowolenie klienta – a to siłą rzeczy musi potrwać nieco dłużej. Nie inaczej było ze startem Ebexo. Dopiero kiedy mieliśmy absolutną pewność, że Klient wybierając nasz system, podejmie decyzję trafną pod każdym względem, mogliśmy ruszyć ze stroną www i komunikacją marketingową. Nie ma nic gorszego niż niespełniona obietnica, nie możemy sobie na to pozwolić”- mówi Łukasz Strzelec, dyrektor zarządzający agencji interaktywnej ibero, właściciela marki ebexo.pl.

Czym zatem jest Ebexo? Najprościej rzecz ujmując – Ebexo to najlepsza odpowiedź na bolączki obecnie funkcjonujących na rynku systemów. Ebexo nie zmniejsza problemów technicznych – lecz eliminuje je w zarodku. Ebexo nie pobiera wygórowanych sum za samo podjęcie się stworzenia sklepu, lecz oferuje niezwykle korzystny system opłat abonamentowych, skrojony na miarę potrzeb biznesu, działającego w czasach wysokich kosztów, nieustającego plebiscytu popularności oraz wszechogarniającego kryzysu. Ebexo nie pozycjonuje się jako firma, która może stworzyć sklep w „24 godziny”, bo wiemy, że w takim przypadku klient byłby zmuszony do stawienia czoła problemom technicznym już po starcie swojej strony. Nie wspominając już o indywidualnej grafice, która w wielu przypadkach staje się dziś indywidualnym szablonem graficznym powstałym na bazie innego szablonu – trudno zrobić więcej w ciągu kilku dni pracy. Ebexo nie oferuje miliona nikomu niepotrzebnych funkcji, a pyta o dokładne potrzeby i tworzy konkurencyjny sklep na miarę konkretnych potrzeb z optymalną liczbą funkcjonalności. Ebexo nie pozostawia klientów samym sobie, lecz słucha ich i odpowiednio edukuje, żeby starać się minimalizować ilość pojawiających się pytań systemowych. Ebexo skupia się na tworzeniu trwałych biznesowych relacji, w miejsce ciągłych pytań o funkcjonalność systemu. Najprościej rzecz ujmując – Ebexo nie tworzy bajek, lecz sprawdzone w biznesowej rzeczywistości sklepy, których funkcjonalności sami jesteśmy pewni. W innym wypadku – czy  moglibyśmy spokojnie spojrzeć w oczy naszym klientom?

Serdecznie zapraszamy do współpracy z Ebexo – sklepami internetowymi w najwyższej platFORMIE.

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Spilo – nowa firma na rynku CRM w Polsce

Splio, firma zajmująca się tworzeniem systemów wspomagających relacje z klientem, kontynuuje strategię ekspansji w krajach o dużym potencjale rozwoju. Po otwarciu oddziałów we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Brazylii i w Chinach, czas na podbój polskiego rynku.

Reklama

Polska to kraj o dużym potencjale rozwoju – mówi Donald Pontabry, dyrektor generalny Splio Polska – przez ostatnich 5 lat odnotowała najwyższy wzrost gospodarczy w Europie. Jako jedyny kraj członkowski nie ucierpiała z powodu recesji i kryzysu finansowego – dodaje Donald Pontabry. Polska jest dla nas atrakcyjnym rynkiem ze względu na dynamiczny rozwój branży internetowej oraz pierwszym przyczółkiem ekspansji na rynki Europy Wschodniej.

Firma Splio powstała w 2001 roku, specjalizuje się w tworzeniu systemów wspierających budowanie relacji z konsumentami (CRM), które umożliwiają realizację wielokanałowych kampanii marketingowych oraz koordynację programów lojalnościowych. Dzięki stworzeniu zaawansowanych narzędzi CRM, Splio jest w stanie tworzyć kampanie wykorzystujące e-mail, sms marketing, jak i social media. Ponadto, Splio zapewnia pełne wsparcie klientom od etapu projektowania kampanii, po obsługę  i mierzenie efektywności działań. Firma oferuje swoim klientom dwa podstawowe produkty:

EmailForge4 to platforma do tworzenia wielokanałowych kampanii e-marketingowych, wykorzystujących e-mail, sms oraz social media. Jest ceniona za nowoczesny interfejs użytkownika, zaawansowane funkcjonalności i wysoką skuteczność dostarczania wiadomości. Platforma jest dostępna w 8 językach, 24 godziny na dobę, a jej wydajność to 1 mld e-maili na miesiąc oraz 1 mln sms-ów dziennie. Obecnie z platformy korzysta ponad 200 klientów na całym świecie.

Engage to platforma social CRM, umożliwiająca analizowanie zachowań konsumentów na portalach internetowych, w tradycyjnych sklepach i sieciach e-commerce, w social mediach oraz kanałach sms i e-mail. Ponadto, jest to doskonałe narzędzie do budowania relacji z konsumentami poprzez tworzenie programów lojalnościowych, dostosowanych do indywidualnych potrzeb i zachowań konsumentów.

Firma Splio działa na 3 kontynentach, zatrudnia obecnie ponad 70 pracowników w 6 krajach. Do portfolio 170 klientów, obsługiwanych przez firmę Splio należą m.in.: grupa Accor, France Télévision, Go Sport, Hatier, L’Oréal, Sephora, Ives Rocher, Mini, Radio France oraz Thomas Cook.

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)