eKomercyjnie.pl

Selly.pl umożliwia tworzenie indywidualnych funkcjonalności dla swoich sklepów

Jednym z największych minusów gotowych platform sklepowych jest brak szybkiej możliwości wprowadzania indywidualnych funkcjonalności, w zależności od potrzeb pojawiających się u konkretnego e-sprzedawcy. Oprogramowanie Selly.pl zrywa z tym „standardem” i w nowym planie abonamentowym gwarantuje swoim Klientom bardzo swobodny rozwój.

Do tej pory klienci Selly.pl mogli wybrać dla siebie jeden z dwóch planów abonamentowych: Start za 99 zł miesięcznie (dla małych i średnich sklepów) oraz Plus za 299 zł / m-c (indywidualnie rozwijane projekty). W obu planach firma zrealizowała po kilkadziesiąt atrakcyjnych wdrożeń. Wczoraj w ofercie platformy pojawiła się nowa opcja – Standard (199 zł / m-c), która standardem jest jednak tylko ze swojej nazwy.

– Od początku postawiliśmy na elastyczność i indywidualne podejście do każdego Klienta – mówi Mariusz Połowczuk, właściciel Selly.pl – Sklepy internetowe często potrzebują zmian nie tylko w warstwie wizualnej, ale także w konkretnych funkcjonalnościach czy parametrach panelów administracyjnych. Nie mogą na to liczyć w większości systemów dostępnych obecnie na rynku, dlatego zaoferowaliśmy to w Selly.pl.

Wybierając opisywane oprogramowanie sklepowe w nowym planie abonamentowym, firmy zajmujące się handlem w sieci otrzymują nie tylko zestaw narzędzi dostępnych dla wszystkich użytkowników systemu. Mogą również dostosowywać poszczególne mechanizmy pod swoje potrzeby i tworzyć zupełnie nowe opcje, specyficzne tylko dla ich działalności. Dzięki temu zdobędą przewagę i wybiją się wśród konkurencyjnych e-sklepów.

– Naszym celem jest dostosowanie oprogramowania nawet do specyficznych wymagań Klientów. – mówi Mariusz Połowczuk – Liczymy na to, że słowo standard nabierze teraz nowego znaczenia wśród dostawców oprogramowania sklepowego.

Selly.pl to platforma sklepowa, która pojawiła się na rynku w sierpniu poprzedniego roku. Od momentu debiutu jest cały czas rozwijana o nowe możliwości dla sprzedawców – w ostatnim czasie pojawiły się m.in. integracja z brokerami usług kurierskich, szczegółowe raporty sprzedaży czy integracje z zewnętrznymi systemami, w tym fakturowymi i księgowymi. Aktualnie Selly.pl obsługuje ponad 110 aktywnych sklepów.

Więcej informacji o oprogramowaniu Selly.pl można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej.





Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Jak wygląda praca w magazynie dużego sklepu internetowego? Tak działa zaplecze sklepu Gram.pl

Gram.pl to jeden z największych serwisów/sklepów internetowych dotyczących gier video. Z okazji premiery gry Battlefield 3 wspomniana firma przygotowała ciekawy materiał wideo, w którym pokazuje, jak wyglądała praca w magazynie podczas wysyłki tego bestsellerowego tytułu.

Właścicielem gram.pl jest ACTION S.A. i to właśnie zaplecze logistyczne tej firmy możecie oglądać w poniższym filmiku. Musicie jedynie wytrzymać krótkie wprowadzenie od autorów programu, ale zdecydowanie warto to zrobić. Życzę każdemu polskiemu e-handlowcowi takiego magazynu! :)

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Ruszyła platforma afiliacyjna dla e-Commerce – Buily Product Ads

W połowie października ruszyła nowatorska platforma afiliacyjna o nazwie Buily (czyt. bajli). Nowa platforma kieruje swoją ofertę do sklepów internetowych oraz portali tematycznych. W efekcie działania systemu Buily, użytkownicy odwiedzający partnerskie serwisy tematyczne mają możliwość bezpośredniego przejścia z tych serwisów do sklepu internetowego oferującego produkt, który jest kontekstowo dopasowany do treści odwiedzanej witryny.

Generowanie reklam odbywa się automatycznie i nie wymaga żadnego nakładu pracy zarówno ze strony partnerskiego serwisu jak ze strony reklamującego się sklepu. W wielkim uproszczeniu można porównać działanie systemu do działania Google Adwords z tą różnicą, że w reklamach wyświetlane są informacje o produkcie, takie jak jego zdjęcie czy opis oraz aktualna cena, a informacje te są automatycznie zaciągane z oprogramowania sklepu.

– W internecie można znaleźć wiele wartościowych serwisów tematycznych, które posiadają potencjał do promowania produktów oferowanych przez sklepy internetowe – twierdzi Piotr Jarosz, Prezes Zarządu. – Problem w tym, by umiejętnie skojarzyć obie strony i wśród milionów produktów, w pełni automatycznie dobrać te, które najlepiej pasują do potrzeb użytkowników.

Biorąc pod uwagę konkurencję panującą na rynku sieci afiliacyjnych, twórcy nowej usługi postawili przed sobą nie lada wyzwanie.

– Zainteresowanie ze strony reklamodawców przekroczyło nasze oczekiwania, bo już w pierwszym tygodniu od uruchomienia platformy zarejestrowało się ponad 100 sklepów internetowych – informuje Piotr Jarosz. – Świadczy to o tym, że wielu sprzedawców zna zalety pozyskiwania klientów na partnerskich portalach i doceniło przewagę Buily w tym zakresie.

Podobnie jak w Google Adwords, ale odmiennie niż w pozostałych sieciach afiliacyjnych, rozliczenia za reklamę w Buily są realizowane w modelu Pay Per Click (PPC), czyli za przekierowania.

W Buily sklepy internetowe mają możliwość śledzenia liczby zamówień generowanych przez każdego z wydawców i w razie potrzeby mogą dowolnego z nich wykluczyć ze współpracy. – W mojej opinii model PPC jest najsprawiedliwszy, gdyż każda strona odpowiada za swoją część zadań, a dzięki transparentności rozliczeń można pozyskać do współpracy najbardziej wartościowych wydawców, z korzyścią dla sklepów – podkreśla Piotr Jarosz.

Nie każdy serwis może być wydawcą w sieci Buily Product Ads. – Wszyscy kandydaci na wydawcę są przez nas gruntownie weryfikowani – zapewnia Piotr Jarosz – Sprawdzamy nie tylko treść serwisu i jego merytoryczną przydatność, ale także to, kto za niego odpowiada oraz czy przestrzega przepisów prawa oraz norm społecznych.

Jednym z miejsc, gdzie można już podpatrzeć, jak działa platforma Buily.pl, jest wyszukiwarka produktów Kangoo.pl, w której jest promowana część z reklamujących się sklepów. Więcej informacji o nowej usłudze można znaleźć na stronie Buily.pl.

Autor wpisu

1 komentarzy do tekstu

  1. Tak – tylko mnie olali (pomoc techniczna). Miałem problem z konfiguracją pliku xml. Ponad 14 dni próbowałem uruchomić (na końcu oczywiście doładować konto) program – niestety nie udało mi się. Rzadko spotyka się firmę której w ogóle nie zależy na zakupie jej usługi – kto zawinił? Pomoc techniczna? Próbowałem się dodzwonić na telefon podany w stopce i zakładce kontakt nikt niestety nie wiedział co to jest buily.pl. Szkoda bo miał to być jeden z nowych kanałów marketingowych kilku projektów internetowych. Komentarz – ku przestrodze straty czasu.

    Odpowiedz ↓

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)