eKomercyjnie.pl

Brandbank wchodzi do Polski

Firma Brandbank, dostawca rozwiązań w zakresie tworzenia i zarządzania danymi o produktach, otworzyła swoje pierwsze biura, studia fotograficzne i magazyn w Polsce. Brandbank wszedł na polski rynek dzięki fuzji z lokalną firmą GlobalProduct o ugruntowanej pozycji na rynku. Do Polski wnosi doświadczenie wypracowane przez 14 lat obecności na brytyjskim rynku spożywczych zakupów internetowych.

Usługi Brandbank zapewniają osobom robiącym zakupy spożywcze przez internet natychmiastowy dostęp do pełnych informacji o produkcie, takich jak zdjęcia, marka, skład, wartości odżywcze a nawet alergeny. To znacznie ułatwia kupującym podjęcie decyzji o zakupie.

Brandbank ma już swoich pierwszych klientów w Polsce. Firma współpracuje już z Tesco oraz z wieloma e-sklepami, między innymi z Frisco.pl, A.pl, Alma24.pl oraz z ponad setką mniejszych firm.

Brandbank i GlobalProduct połączyły swój personel i zasoby w Polsce. Brandbank utrzyma zespół pracowników oraz biura zlokalizowane w Szczecinie oraz otworzy nową siedzibę w Warszawie. Brandbank podjął także współpracę z organizacją krajową GS1 Polska, która wdraża do praktyki gospodarczej globalne standardy GS1, obejmujące m.in. kody kreskowe i elektroniczną wymianę danych.

Otwarcie polskiego biura jest kontynuacją ekspansji firmy Brandbank na Europę Wschodnią, rozpoczętej wraz z otwarciem biura w Pradze w 2011 roku. Brandbank współpracował z Tesco przy udanym projekcie otwarcia nowego sklepu internetowego Tesco dla klientów w Czechach, uruchomionego w styczniu 2012 roku.

Źródło: Brandbank / Lewis PR

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)