eKomercyjnie.pl

Brandbank wchodzi do Polski

Firma Brandbank, dostawca rozwiązań w zakresie tworzenia i zarządzania danymi o produktach, otworzyła swoje pierwsze biura, studia fotograficzne i magazyn w Polsce. Brandbank wszedł na polski rynek dzięki fuzji z lokalną firmą GlobalProduct o ugruntowanej pozycji na rynku. Do Polski wnosi doświadczenie wypracowane przez 14 lat obecności na brytyjskim rynku spożywczych zakupów internetowych.

Usługi Brandbank zapewniają osobom robiącym zakupy spożywcze przez internet natychmiastowy dostęp do pełnych informacji o produkcie, takich jak zdjęcia, marka, skład, wartości odżywcze a nawet alergeny. To znacznie ułatwia kupującym podjęcie decyzji o zakupie.

Brandbank ma już swoich pierwszych klientów w Polsce. Firma współpracuje już z Tesco oraz z wieloma e-sklepami, między innymi z Frisco.pl, A.pl, Alma24.pl oraz z ponad setką mniejszych firm.

Brandbank i GlobalProduct połączyły swój personel i zasoby w Polsce. Brandbank utrzyma zespół pracowników oraz biura zlokalizowane w Szczecinie oraz otworzy nową siedzibę w Warszawie. Brandbank podjął także współpracę z organizacją krajową GS1 Polska, która wdraża do praktyki gospodarczej globalne standardy GS1, obejmujące m.in. kody kreskowe i elektroniczną wymianę danych.

Otwarcie polskiego biura jest kontynuacją ekspansji firmy Brandbank na Europę Wschodnią, rozpoczętej wraz z otwarciem biura w Pradze w 2011 roku. Brandbank współpracował z Tesco przy udanym projekcie otwarcia nowego sklepu internetowego Tesco dla klientów w Czechach, uruchomionego w styczniu 2012 roku.

Źródło: Brandbank / Lewis PR

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

System Przelewy24 rozwija płatności mobilne

Przelewy24Współpraca poznańskich firm DialCom24 (Przelewy24) i Appchance zaowocowała stworzeniem biblioteki do obsługi transakcji on-line na urządzenia mobilne z systemem Android. Już od teraz dostępna jest biblioteka będąca rozszerzeniem popularnego systemu Przelewy24 z przeznaczeniem na urządzenia mobilne.

AdvertisementReklama

Ze wzrostem ilości smartfonów wzrasta ilość zakupów mobilnych. Aby spełnić oczekiwania klientów, usługa Przelewy24 została rozszerzona o intuicyjne i wygodne rozwiązanie ułatwiające zakup towarów i usług na systemie Android.

„Zaletą biblioteki jest przede wszystkim prosta integracja z aplikacjami mobilnymi. Bez wychodzenia z aplikacji można dokonać płatności przez Przelewy24 i natychmiast otrzymać zwrotne potwierdzenie wpłaty” – mówi Michał Bzowy, wiceprezes firmy DialCom24. „Jesteśmy pewni, że biblioteka spotka się z dużym zainteresowaniem użytkowników systemu Android. Już wkrótce zaprezentujemy kolejne rozwiązania ułatwiające dokonywanie płatności mobilnych.”

Biblioteka przeznaczona jest dla firm tworzących aplikacje mobilne, dostępna będzie również w rozwiązaniach oferowanych przez firmę Appchance. Odbiorcą docelowym będą firmy zainteresowane realizacją płatności on-line w swoich aplikacjach mobilnych.

„Dzięki temu rozwiązaniu klienci, którzy zdecydują się na tworzenie aplikacji m-commerce razem z nami, otrzymają ją szybciej i poniosą niższe koszty. Ponadto, ścisła współpraca z Przelewy24 owocować będzie wprowadzaniem coraz lepszych rozwiązań na polu płatności mobilnych, co przyniesie wiele korzyści naszym obecnym i przyszłym klientom” – mówi Maciej Borowiak, współwłaściciel Appchance.  

Do końca miesiąca uruchomione zostanie również rozwiązanie dla systemu iOS (iPhone, iPad), umożliwiające realizację płatności użytkownikom tej platformy.

Źródło: DialCom24

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Case study: wdrożenie sklepu internetowego dla SOLAR Company przez Divante

Pod koniec listopada Divante.pl pochwaliło się opracowaniem sklepu internetowego dla marki odzieży damskiej SOLAR (link). Zapraszamy do przeczytania tekstu Tomasza Karwatki (prezesa zarządu Divante), w którym dość szczegółowo opisał jak wyglądała realizacja projektu i jakie efekty udało się uzyskać po debiucie sklepu.

AdvertisementReklama

Case study: Divante dla SOLAR Company

SOLAR Company to polska marka odzieżowa. Posiada 80 sklepów firmowych, 13 franczyzowych (m.in. w Lubece, w Gent i we Lwowie) i 7 outletowych oraz 120 odbiorców sieci zewnętrznej i 25 partnerów w krajach sąsiadujących.

Cel projektu
Celem realizowanego projektu było umożliwienie klientkom SOLAR bezpośredniego zakupu on-line (zarówno aktualnej kolekcji jak i outletowej).

Ponadto zdefiniowano dwa cele taktyczne:

  1. Narzędzie dla klientek off-line.  Tworzenie listy zakupów i zapoznanie się z nowinkami kolekcji przed wizytą w sklepie.
  2. Sklepy SOLAR znane są z bardzo częstych dostaw nowych produktów. Sklep on-line ma umożliwić śledzenie nowinek w kolekcji ale także ma pozwolić na odnalezienie i zakup produktów, które trudno już odnaleźć w salonach.

Dwa powyższe cele miały wspierać efekt ROPO (Research Online, Purchase Offline). Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Divante oraz IMAS International w branży odzieżowej Internet ma bezpośredni wpływ na 6,5% sprzedaży ogółem. To znaczy przez Internet bezpośrednio kupowanych jest 3,1% produktów, a dodatkowo Internet służy jako decydujące źródło informacji przy kolejnych 2,4% zakupach realizowanych już offline.

Realizacja
Projekt został zrealizowany zgodnie z niżej prezentowanym schematem:

Po zebraniu wymagań biznesowych klienta oraz przeprowadzeniu analiz przygotowano interaktywne prototypy systemu (w programie Axure). Interaktywne prototypy umożliwiają pokazanie jak aplikacja będzie działać. Pozwala to na weryfikację wyobrażeń projektanta z oczekiwaniami Klienta oraz klientów docelowych. Praca koncepcyjna na makietach umożliwia tanie i szybkie weryfikowanie pomysłów – zmniejsza się ilość zmian w kolejnych etapach projektu. Łącznie wykonano 9 wersji interaktywnych prototypów. Prace na prototypach trwały 3 tygodnie.

Równolegle do prac projektowych prowadzono integrację z systemem Microsoft Dynamics NAV. Microsoft Dynamics NAV to zintegrowane rozwiązanie biznesowe dla średnich firm. Aplikacja wspomaga zarządzanie: finansami, budżetowanie, produkcję, dystrybucję, zarządzanie relacjami z klientami, zarządzanie serwisem, e-biznes oraz zaawansowane analiz (Business Intelligence) i kontroling. Prace rozpoczęto od opracowania projektu integracji w kooperacji z działem IT Klienta. Dokument taki zawiera szczegółowy opis mechanizmów synchronizacji, zabezpieczeń oraz formatów danych.

Dzięki integracji umożliwiono dwukierunkowa wymiana danych. Przesyłane są informacje o stanach magazynowych, cechach produktów i zamówieniach. Testowanie mechanizmu integracji na wczesnym etapie wdrożenia pozwoliło wyłapać wszystkie błędy i upewnić się, że nie będą wpływać na funkcjonowanie aplikacji.

Na bazie dostarczonej identyfikacji wizualnej i zgodnie z ułożeniem elementów z prototypów interaktywnych przeprowadzono projektowanie graficzne. Jak zwykle w Divante, opracowano tylko jedną linię graficzną, skupiając się na jak najlepszym dopracowaniu projektu, a nie na mnożeniu wersji.

Projekty graficzne nie konkurują ze zdjęciami produktów i grafiką kolekcji. Są dla nich oprawą. Nad projektami graficznymi czuwali projektanci SOLAR, by zapewnić ich spójność.

Opracowano także storyboardy dla animacji początkowych. Animacja jest dostosowana do pracy ze zmieniającymi się kolekcjami (kolorystyka, produkty). Po akceptacji look&feel przygotowano projekty graficzne dla kolejnych podstron. Prace graficzne zajęły 2 tygodnie.

Sklep został uruchomiony w oparciu o oprogramowanie PrestaShop. PrestaShop to najpopularniejsza europejska platforma sklepowa Open-Source. Oferujemy naszym klientom oprogramowanie PrestaShop, rozbudowane o autorskie pluginy Divante. Na potrzeby klienta dokonaliśmy modyfikacji oprogramowania, rozbudowując je o następujące funkcje:

  • Podział bazy produktów – aktualna kolekcja oraz outlet.
  • Narzędzia dla klientek off-line – np. tworzenie listy zakupów i zapoznanie się z nowinkami kolekcji przed wizytą w sklepie.
  • Showroom.

Sklep został uruchomiony pod adresem: http://www.e-solar-company.com.pl/.

Efekty

Zaraz po uruchomieniu sklepu złożono wiele zamówień. Konwersja w sklepie wynosi aż 2,21%. Uzyskano także wysoką średnia wartość zamówienia.

Wysoka użyteczność sklepu sprawia, że aż 68% zakupów realizowany jest przy pierwszej wizycie. Po miesiącu od uruchomienia sklepu już 15,9% zakupów jest realizowanych z SEO.

Tomasz Karwatka
Prezes Zarządu Divante.pl

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)