eKomercyjnie.pl

Dobre praktyki w projektowaniu sklepu internetowego: Travelplanet.pl

Travelplanet.plW branży turystycznej mamy ogromną konkurencję, ale tak naprawdę tylko kilku liczących się graczy. Jednym z nich jest Travelplanet, który postawił na jakość oraz kompleksową obsługę klienta. „Sklep internetowy”, w którym możemy zamówić wycieczki, wczasy lub zarezerwować hotel został wybrany w 2011 roku najlepszym w kategorii turystyka według rankingu money.pl i wyborcza.biz. Warto przyjrzeć się bliżej tej witrynie internetowej, gdyż proces zamawiania jest niezwykle przyjazny użytkownikowi.

Strona główna to tak naprawdę pigułka, w której znajdziemy wszystko, co jest nam potrzebne do rezerwacji upragnionego urlopu. W górnym menu każdy znajdzie coś dla siebie. Niezależnie, czy chcemy pojechać na wczasy, znaleźć kolonie dla dzieci czy po prostu zwiedzić wybraną stolicę w dowolnym kraju, to każda z zakładek menu jest umieszczona tak, aby nie wprowadzać zbędnego chaosu. Poza menu, mamy tu informacje o wybranych ofertach z katalogu firmy. Tutaj też możemy zapoznać się z krótkimi artykułami opisującymi wycieczki, atrakcje i miejsca, do których warto się wybrać.

Travelplanet.pl

Na stronie głównej znajduje się też zaawansowana wyszukiwarka, która pozwala na wyszukanie dowolnego wyjazdu. Jeśli nie jesteśmy zdecydowani na konkretną propozycję sugerowaną przez Travelplanet, możemy sami poszukać ofert, filtrując je według miast, dat, kontynentów.

Travelplanet.pl

Poza możliwością zamówienia wyjazdu, dzięki stronie możemy również zabookować hotel (gdy chcemy wyjechać na własną rękę), wynająć samochód czy ubezpieczyć się na czas podróży. Wszystko jest przemyślane tak, aby kupujący wycieczkę klient nie musiał już szukać dodatkowej pomocy u konkurencyjnych firm.

Travelplanet.pl

Warto zwrócić uwagę na proces zamawiania wyjazdu, który idealnie obrazuje poniższa grafika.

Travelplanet.pl

Gdy na stronie znajdziemy interesujący nas wyjazd, możemy go zamówić poprzez formularz www, infolinię lub odwiedzić jeden z punktów obsługi klienta, które znajdują się przeważnie w centrach handlowych dużych miast. Po wykonaniu tego kroku jesteśmy już cały czas obsługiwani przez przypisanego nam opiekuna. To on prześle nam odpowiednie dokumenty potrzebne do rezerwacji wraz z linkiem do płatności elektronicznych. To także od niego otrzymamy interesujące nas informacje. Tak naprawdę, od momentu pierwszego kontaktu i potwierdzenia chęci rezerwacji jesteśmy prowadzeni za rękę aż do samego wyjazdu. Dzięki takiemu podejściu, klient płacący niemałe pieniądze za wycieczkę czuje się bezpieczniej i bardziej komfortowo.

Kompleksowość usług, które podane są w pigułce, to bardzo mocna strona Travelplanet.pl. Przyjazny interfejs i przejrzyście podane informacje zachęcają do skorzystania z oferty firmy. Dużym plusem jest także obsługa telefoniczna, dzięki której na każdym etapie zamówienia otrzymamy fachową pomoc. Mimo zadawania całej masy pytań, call center zgrabnie przebrnęło przez moje marudzenie :) Jest to ogromny plus, gdyż ten rodzaj kontaktu wybiera bardzo duża część klientów (szczególnie tych, którzy nadal nie ufają Internetowi). Jeśli świadczymy usługi, które mogą być sprzedawane w pakietach (bardziej kompleksowo), warto zapożyczyć procedurę sprzedaży lub jej część ze strony Travelplanet.pl.

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Zobacz kolejny artykuł

Pakka.pl

Krótki opis: Internetowa platforma do zamawiania kurierów bez konieczności podpisywania umów. Wiele niespotykanych funkcjonalności, intuicyjny panel.

Oferta firmy:

Nasz system posiada:

  • intuicyjny interfejs
  • książkę adresową
  • możliwość zdefiniowania szablonów paczek
  • możliwość zdefiniowania szablonów przesyłek – ten sam nadawca do tego samego odbiorcy z taką samą przesyłką
  • statystyki odnośnie wysyłanych paczek – moduł ten jest stale rozwijany
  • bieżące informowanie o statusach przesyłek
  • pasek u dołu ekranu z ważnymi informacjami oraz bieżącymi statusami przesyłek
  • pełną integrację z Allegro
  • innowacyjny i nieznany na rynku moduł pobrań zintegrowany z bankiem, działem handlowym i działem księgowości danego klienta

Nie wymagamy podpisywania żadnych umów. Wystarczy wejść na stronę PAKKA i wybrać odpowiedni dla siebie pakiet.

Dodatkowe możliwości:

  • składanie zamówień w dniu podjęcia przesyłki
  • składanie zamówień z wielodniowym, a nawet wielotygodniowym wyprzedzeniem – system w przeddzień podjęcia poprosi zleceniodawcę o potwierdzenie jego aktualności
  • możliwość sprawdzania historii przesyłek
  • tworzenie zleceń seryjnych – jedno miejsce nadania do różnych odbiorców
  • mailowe informowanie nadawcy i odbiorcy o statusie przesyłki
  • jako opcja: SMS-owe informowanie nadawcy i/lub odbiorcy o statusie przesyłki

Dostępne firmy kurierskie: DPD, DHL

Opłaty abonamentowe: brak

Opłaty za nadanie paczki: w zależności od wybranego pakietu, cennik dostępny na stronie: www.pakka.pl

Konieczność podpisania umowy: NIE, podmioty posiadające umowy z DPD lub DHL obsługiwane są na warunkach z tych umów

Czas potrzebny na rozpoczęcie współpracy: natychmiast

Forma współpracy: prepaid

Dodatkowe informacje:

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Zobacz kolejny artykuł

Sklepicom – nowe oprogramowanie sklepowe od nazwa.pl

nazwa.plNazwa.pl, jeden z największych usługodawców w branży internetowej, wprowadził do swojej oferty usługę sklepów internetowych, wkraczając tym samym na rynek produktów e-commerce. Wdrożenie sklepów do oferty nazwa.pl jest kolejnym krokiem w stronę poszerzenia zakresu usług oraz odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie wśród Klientów.

Usługa jest skierowana zarówno do osób, które chcą rozpocząć prowadzenie własnego sklepu internetowego, jak i do tych, które wcześniej korzystały z rozwiązań e-commerce – komentuje Krzysztof Jagliński, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w nazwa.pl.

Oferta sklepów w nazwa.pl została udostępniona w dwóch wersjach do wyboru – Sklepicom i Sklepicom PRO, spośród których Klient może wybrać opcję dostosowaną do indywidualnych potrzeb. Sklepicom oferuje możliwość wprowadzenia 2000 produktów, zarządzania sklepem przez 2 administratorów oraz integrację z Allegro i Facebookiem.

Wersja rozszerzona – Sklepicom PRO jest skierowana do bardziej wymagających użytkowników, ponieważ takie parametry, jak liczba produktów, administratorów, a także kont e-mail czy baz danych, są nielimitowane. Sklepicom PRO umożliwia również prowadzenie sklepu na Facebooku oraz dostęp do API sklepu. Obie wersje umożliwiają korzystanie z intuicyjnego panelu zarządzania oraz dokonywanie zmian w projekcie graficznym. Każdy Klient, który zakupi sklep, może liczyć również na bezpłatną pomoc od specjalistów nazwa.pl przy wdrożeniu materiałów graficznych i tekstowych.

Na rynku e-commerce dostępnych jest wiele rozwiązań, dlatego mamy świadomość, że wyróżnienie się z naszą ofertą nie będzie proste. Jesteśmy jednak przekonani, że zaawansowane zaplecze technologiczne oraz profesjonalny support skłonią użytkowników do wybrania właśnie naszej usługi – dodaje Jagliński.

Wraz z wdrożeniem sklepów internetowych, nazwa.pl rozpoczęła współpracę z firmą Unizeto Technologies SA, dostarczającą rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo informacji. Współpraca obejmuje udostępnianie certyfikatów SSL dla sklepów internetowych zamówionych w nazwa.pl. Certyfikaty SSL oferowane przez nazwa.pl zapewniają szyfrowanie aż do 256 bitów i są dostępne w dwóch opcjach do wyboru.

Źródło: nazwa.pl

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)