Fablo.pl – zewnętrzna wyszukiwarka dla sklepów internetowych

Autor tekstu Krzysztof Bartnik
Opublikowano 25 maja 2010
Kategoria Newsy
Czas czytania: < 1 min

Za każdym razem kiedy sprawdzam jak działa wyszukiwarka na Amazon.com, trochę żałuję, że w polskich sklepach nie stosuje się podobnych rozwiązań. Z pomocą w tym zakresie najpewniej przyjdzie projekt o nazwie Fablo.pl, który – jak zapowiadają twórcy – będzie wyszukiwarką nowej generacji dla sklepów internetowych. Całość wygląda bardzo ciekawie.

Fablo działa jak lokalna wyszukiwarka produktów w zakresie bazy danych e-sklepu, jednak wyrózni się wyższą trafnością wyników (zwłaszcza dla branż, gdzie zapytania są nieprecyzyjne).

Silnik Fablo ma sobie świetnie radzić z odmianą wyrazów, literówkami czy synonimami i na bieżąco dostosowuje się do potrzeb klientów na podstawie tego, co wybierają. To wszystko ostatecznie powinno się przekładać na szybsze i łatwiejsze zakupy.

Podczas ostatniej Auli (20 maja) Jan Rychter z Fablo dość konkretnie opowiedział o swoim projekcie – zapraszam do zapoznania się z nagraniami wideo:

Część 1:

Część 2:

Część 3:

Dodatkowo, Artur Kurasiński przepytał Jana Rychtera po prezentacjach:

Przyznam szczerze, że projekt Fablo.pl bardzo mnie zaciekawił i chętnie sprawdzę, jak wygląda w praktyce. Twórcy zapraszają do kontaktu na oficjalnej stronie – można tam podać swoje dane w specjalnie przygotowanym formularzu.

Zobaczymy, czy Fablo spełni oczekiwania.

Regularnie otrzymuj powiadomienia o nowych materiałach. Dołącz do grupy ponad 6500 osób, którzy prenumerują eKomercyjnie!