Platforma eCommerce24h wprowadza sklepy na Facebooku

Autor tekstu Informacja prasowa
Opublikowano 9 lutego 2012
Kategoria Newsy
Czas czytania: 2 min

Od dzisiaj właściciele sklepów internetowych na platformie eCommerce24h.pl mogą w kilka chwil uruchomić swój sklep na Facebooku. Aplikacja integruje się ze „Stroną na Facebooku” i widoczna jest jako dodatkowa zakładka o nazwie „Sklep internetowy” poniżej standardowych zakładek strony („Tablica”, „Informacje”, „Zdjęcia”, itp.).

Przygotowując standardowy szablon dla sklepu na Facebooku staraliśmy się, aby był jak najbardziej uniwersalny a jednocześnie prosty i przejrzysty. Kolorystycznie dopasowany jest do wyglądu Facebooka – mówi Paweł Walaszek, który kieruje eCommerce24h.pl.

Tak jak wszystkie rozwiązania na omawianej platformie, facebookowy sklep jest rozwiązaniem bardzo elastycznym i otwartym na wszelkie modyfikacje i rozbudowy. Każdy użytkownik może samodzielnie (lub zlecając to eCommerce24h lub firmie trzeciej) dokonać dowolnej modyfikacji wyglądu witryny sprzedażowej.

Aktualnie aplikacja jest prostym katalogiem produktów linkującym do sklepu internetowego, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by został rozbudowany o dodatkowe pola banerów reklamowych, wyszukiwarkę, stronę produktu i wiele wiele innych.

Sklep na Facebooku dostępny jest we wszystkich sklepach eCommerce24h.pl bezpłatnie, wymagane jest tylko przełączenie sklepu na jedną z nowych taryf dostępnych od 29 stycznia 2012 lub utworzenie nowego konta.

Demonstracja działania aplikacji Sklepu na Facebooku w standardowej szacie graficznej (bez certyfikatu SSL) dostępna jest tutaj. Więcej informacji o sklepach na Facebooku od eCommerce24h.pl dostępnych jest na oficjalnej stronie platformy.

Źródło: eCommerce24h.pl





Regularnie otrzymuj powiadomienia o nowych materiałach. Dołącz do grupy ponad 6500 osób, którzy prenumerują eKomercyjnie!