Platformy sklepowe – przegląd nowości (sierpień 2012)

Autor tekstu Krzysztof Bartnik
Opublikowano 4 września 2012
Kategoria Newsy
Czas czytania: 2 min

Czas na nową listę najważniejszych nowości wdrażanych w ramach platform sklepowych, które działają na polskim rynku. Dzięki poniższemu zestawieniu możemy wspólnie śledzić rozwój konkretnego oprogramowania, co bez wątpienia ma duże znaczenie podczas jego wyboru dla swojej firmy. Zapraszamy wszystkich dostawców rozwiązań e-commerce do kontaktu z nami.

IAI-Shop.com
Sklepy internetowe IAI-Shop.com otrzymały nowy zestaw narzędzi do prowadzenia kampanii e-mail marketingowych (m.in. możliwość wysyłania e-maili personalizowanych dla każdego odbiorcy czy szczegółowe śledzenie statystyk). Koszt usługi E-mail marketing Pro to 39 zł netto. W oprogramowaniu pojawiła się opcja generowania ofert dla porównywarek cen w wybranych godzinach, dodano też integrację z międzynarodowym katalogiem produktów Kelkoo. Pod koniec miesiąca wprowadzono dedykowane tabele rozmiarów dla sklepów sprzedających odzież czy obuwie.

Selly
Oprogramowanie Selly.pl uzupełniono o opcję integracji z systemem księgowości online ifirma.pl, dzięki czemu w panelach sklepów można generować faktury od razu w programie fakturowym i w łatwy sposób wysyłać je do klientów. Firma wdrożyła także szereg mniejszych poprawek optymalizacyjnych.

RedCart.pl
Klienci systemu RedCart.pl mogą korzystać z rozwiniętego systemu integracji, który posiada ponad 0,5 mln produktów i ponad 50 dostawców. Firma rozpoczęła także współpracę z kurierem K-EX i oferuje przesyłki od 8,50 zł netto. Powoli dobiegają końca prace nad wprowadzeniem nowej wersji oprogramowania (v3). W sierpniu rozbudowano również system automatycznych powiadomień oraz rozwinięto integrację z Paczkomatami InPost. Na dniach powinien pojawić się system obsługujący sprzedaż plików elektronicznych (ebooki, audiobooki, inne).

i-sklep.pl
Na platformie i-sklep.pl wprowadzono możliwość otrzymania kuponu na darmową dostawę (kupon może być łączony z innymi formami promocji, czyli z kuponami procentowymi i kwotowymi). Dodatkowo pojawiło się wsparcie do testów AB stron sklepów w celu porównania przynajmniej dwóch wariantów oraz możliwość dodawania flag do poszczególnych produktów oraz klientów (np. w celu późniejszej wysyłki dedykowanych newsletterów). Twórcy i-sklep.pl rozbudowali też API w celu zapewnienia lepszej integracji z zewnętrznym oprogramowaniem.

CS-Cart
Firma SoftSolid przeprowadziła integrację platformy CS-Cart z księgowością internetową iFirma. Teraz w prosty sposób można wystawiać faktury z każdej transakcji, generować faktury proforma oraz udostępniać klientom faktury do pobrania. Kolejną nowością jest możliwość stworzenia księgarni internetowej na bazie programu CS-Cart poprzez integrację z hurtownią książek WIKR (łatwy, zautomatyzowany dostęp do bazy kilkudziesięciu tysięcy książek). CS-Cart Polska wprowadziła również do sprzedaży kilkanaście nowych tematów graficznych o zróżnicowanej kolorystyce, układzie graficznym oraz tematyce branżowej.

cStore.pl
Oprogramowanie cStore.pl zaktualizowano do wersji oznaczonej numerem 4.0. Główna zmiana polega na usunięciu barier komunikacyjnych dla sklepów, czyli wprowadzeniu obsługi różnych wersji językowych. Zarządzanie wersjami językowymi jest bardzo proste, zadbano też o spójność kodowania i linki przyjazne wyszukiwarkom.

eCommerce24h.pl
We wszystkich sklepach działających w ramach platformy eCommerce24h.pl udostępniono nowy, bezpłatny szablon sklepu, przygotowany ze wszystkimi obecnymi standardami. Na bazie tego szablonu będą teraz wykonywane modyfikacje dla klientów firmy. Dodatkowo, przygotowano autorskie rozwiązanie (aplikację pod MS Windows) pozwalające na integrację e-sklepu z systemem sprzedaży Subiekt GT firmy Insert.

Powyższy artykuł pochodzi z Magazynu eKomercyjnie #12. Zapraszamy do przeczytania całego numeru!





Regularnie otrzymuj powiadomienia o nowych materiałach. Dołącz do grupy ponad 6500 osób, którzy prenumerują eKomercyjnie!