Poczta Polska dostarcza przesyłki konsultantkom firmy AVON

Autor tekstu Informacja prasowa
Opublikowano 30 lipca 2012
Kategoria Newsy
Czas czytania: 2 min

Poczta Polska nawiązała współpracę z liderem branży kosmetycznej, firmą Avon. Umowa została zawarta na świadczenie usług dostarczania przesyłek do konsultantek firmy. W ciągu pierwszych 2 tygodni współpracy, Poczta obsłużyła około kilkunastu tysięcy przesyłek Avon. Szacuje się, że wielkość kontraktu zwiększy przychody Spółki z tytułu usług paczkowych w segmencie klienta biznesowego o około 5 procent rok do roku.

Avon to jedna z największych firm działających w branży kosmetycznej – notowana na nowojorskiej giełdzie. Działa w ponad 100 krajach i współpracuje z ponad 6 milionami konsultantek na całym świecie.

Oferta dostosowana do potrzeb klienta biznesowego

Poczta Polska wdrożyła usługę w pełni dostosowaną do złożonych potrzeb klienta biznesowego. Usługa obejmuje proces nadawania, współpracy informatycznej, wsparcia obsługi konsultantów, monitorowania jakości i terminowości dystrybucji. By spełnić wymagania firmy Avon, Poczta zmodernizowała wiele elementów swojego łańcucha logistycznego oraz wprowadziła nowe rozwiązania technologiczne, organizacyjne i informatyczne.

KEP czyli Kurier Ekspres Przesyłka w Poczcie Polskiej

Rynek usług paczkowych i kuriersko-ekspresowych w Polsce wart jest nawet 4 mld zł. Obecnie 65 procent przychodów Poczty w tym segmencie rynku pochodzi od klientów indywidualnych. Ważnym krokiem jest rozwój współpracy z klientami biznesowymi. Poczta zamierza stać się istotnym graczem na rynku e-commerce oraz obsługi łańcucha dostaw. Oferuje, zatem usługi kurierskie, ekspresowe i paczkowe spełniające wymagania dużych, średnich i małych klientów biznesowych.

„Nasza współpraca z Avon pokazuje, że Poczta Polska jest przygotowana do świadczenia usług na rynku Kurier Ekspres Paczka spełniających złożone wymagania jakościowe, operacyjne i informatyczne dużych, średnich i małych klientów biznesowych” – mówi Łukasz Gołębiowski, Dyrektor Pionu ds. Klienta Biznesowego i Instytucjonalnego Poczty Polskiej.

Jak współpracę ocenia AVON?

„Wybierając dostawcę usług kierowaliśmy się, przede wszystkim, możliwościami, jakie niesie serwis poszczególnych dostawców z perspektywy dostarczenia naszym Konsultantkom jak najlepszych rozwiązań. Patrząc na dotychczasowe efekty współpracy, Konsultantki Avon bardzo dobrze odbierają usługi Poczty Polskiej w zakresie odbiorów własnych jak i dostaw kurierskich. Pierwszy okres po wdrożeniu potwierdza słuszność naszego wyboru.Nasza współpraca jest jeszcze „młodym” dzieckiem. Avon i Poczta pełnią funkcję rodziców czuwających nad jego właściwym rozwojem. Na pewno chcemy, aby dalsza współpraca dalej była kontynuowana w partnerskiej atmosferze, z koncentracją na ciągłym doskonaleniu usług świadczonych przez Pocztę Polską.” – mówi Sebastian Krzymowski, Menedżer Transportu Avon Operations Poland.

Źródło: Poczta Polska

Regularnie otrzymuj powiadomienia o nowych materiałach. Dołącz do grupy ponad 6500 osób, którzy prenumerują eKomercyjnie!