Roadshow Akademii Empathy, czyli e-commerce bez tajemnic

Autor tekstu Informacja prasowa
Opublikowano 13 września 2011
Kategoria Newsy
Czas czytania: 2 min

Dlaczego warto wybrać się na roadshow Akademii Empathy? Każdy, kto trafi na jeden z cyklu seminariów E-commerce w Praktyce, zostanie uzbrojony w pakiet kluczowych informacji dotyczących sprzedaży internetowej. Eksperci i praktycy branży dotrą tym razem aż do pięciu polskich miast. Akademia Empathy startuje 19 września w Krakowie. Począwszy od spotkania pod Wawelem, przez Wrocław, Poznań, Gdańsk aż po Warszawę. Dzisiaj poznaliśmy tematy wystąpień.

W gąszczu prawa, chwytów marketingowych i nowinek technologicznych

Podobno w miłości i na wojnie wszystko jest dozwolone. W walce z konkurencją, zdecydowanie należy trzymać się zasad. Prowadzenie sprzedaży internetowej wiąże się bowiem z szeregiem przepisów i norm prawnych. Odnaleźć się w tym świecie, pozwoli pierwsza pula poruszanych zagadnień – prawo i finanse. Wykłady w tym zakresie poprowadzi radca prawny Marianna Poproch-Wesołowska. W swoich wystąpieniach dotknie m.in. tematu regulaminów sklepów internetowych, prawa autorskiego w wirtualnym świecie oraz dobrych zasad e-commerce.

Kiedy przepisy przestaną być już tajemnicą, przyjdzie pora na kolejny tematy biznesowe i marketingowe. W tym czasie, uczestnicy spotkań wysłuchają prelekcji Anny Rak z Trusted Shops na temat podstawowych zagadnień w sektorze e-commerce jak identyfikacja sprzedawcy, obowiązki administratora danych, czy kwestia zdobycia i utrzymania zaufania klienta w sieci.

W Krakowie gościć będzie również Tomasz Tybon z Shoper.pl, który wyjaśni specyfikę gotowych sklepów internetowych, a o dropshippingu jako modelu logistycznym korzystnym dla e-biznesu opowie Tomasz Wesołowski z Empathy Internet Software House. W innych miastach – o trendach i wizjach e-commerce będzie mówił Piotr Przybyłkiewicz. Całościowe spojrzenie na branżę umożliwi też wystąpienie eksperci Home.pl – „7 wizji e-commerce”.

Ostatnie w kolejności zostaną wzięte pod lupę zagadnienia technologiczne. Tu gwiazdą będzie m.in. twórca Edisondy – Hubert Turaj, który przybliży temat użyteczności w serwisach e-commerce. Eksperci Unizeto opowiedzą o bezpieczeństwie w sprzedaży internetowej, a PayByNet naświetli możliwości instrumentów płatniczych w handlu elektronicznym. O użyteczności opowie też Anna Boguska z Użyteczna Strona.

Swoje spostrzeżenia na temat e-commerce wymienią również eksperci z mediów – Krzysztof Bartnik (ekomercyjnie.pl) na seminarium w Krakowie, oraz Paweł Lipiec (ecommerce.edu.pl) w Warszawie. Uzupełnieniem zamykającego cykl seminarium w Warszawie będzie wystąpienie Konrada Latkowskiego, który opowie jak sklepy internetowe mogą budować relacje z mediami.

Ucz się od najlepszych, zgarniaj nagrody

To nie koniec atrakcji. Każde ze spotkań zamkną goście specjalni, którzy podzielą się z uczestnikami historią swojej drogi do sukcesu, wśród nich m.in. twórcy Answear.com (w Krakowie), Brand24 (Wrocław) Motoricusa (Warszawa) i Mebli VOX (Poznań). To świetna okazja do konfrontacji własnych pomysłów.

Organizatorzy przygotowali dla uczestników wiele nagród o łącznej wartości 36 tys. zł. W czasie seminariów będzie możliwość przeprowadzenia mini-audytu Trusted Shops, a jako nagrody – oprócz pozycji książkowych, rozlosowane zostaną m.in. analizy biznesowo-technologiczne oraz analizy i badania użyteczności. Przypominamy, że aby wziąć udział w seminariach, należy zarejestrować się na stronie www.ecommerce.evenea.pl.

Regularnie otrzymuj powiadomienia o nowych materiałach. Dołącz do grupy ponad 6500 osób, którzy prenumerują eKomercyjnie!