Selly i 100sklepów – dwie nowe platformy do prowadzenia sklepu internetowego

Autor tekstu Krzysztof Bartnik
Opublikowano 1 września 2010
Kategoria Newsy
Czas czytania: < 1 min

Na rynku oprogramowania sklepowego jest już dość ciasno, jednak kolejne firmy cały czas próbują zdobyć klientów dla siebie. Im większy wybór, tym niższe ceny i lepsza jakoś usług (przynajmniej w teorii), dlatego powinniśmy się cieszyć, że powstają kolejne podmioty tego typu. Wczoraj otrzymałem informacje o dwóch nowych platformach: Selly i 100sklepów, dlatego zapraszam na ich krótki przegląd.

Rzut oka na strony główne prezentuje oba systemy nie pozwala wskazać wyraźnego faworyta, chociaż bardziej przemawia do mnie oprawa 100sklepów.

Odwrotnie jest w przypadku sklepów demonstracyjnych opisywanych rozwiązań – polegając tylko na nich najprawdopodobniej zdecydowałbym się na Selly. Generalnie bardzo dużo zależy tutaj od gustu potencjalnego klienta, aczkolwiek Selly ma możliwość przygotowania unikalnej wersji graficznej a w przypadku 100sklepów zauważyłem tylko możliwość zmiany określonych elementów, 100sklepów również oferuje podobną usługę.

Z kolei 100sklepów z pewnością wypadnie taniej w użytkowaniu po szybkim przejrzeniu cenników.

Mam nadzieję, że powyższym opisem nie wskazałem wyraźnego faworyta wśród nowych systemów – wybór pomiędzy Selly a 100sklepów jest dość trudny. Duże znaczenie z pewnością będzie miał tutaj dalszy rozwój obu rozwiązań i systematyczne pojawianie się nowych opcji.

Selly 100sklepów
Strona główna systemu Selly.pl 100sklepow.pl
Sklep demonstracyjny sprawdź sprawdź
Panel administracyjny sprawdź sprawdź
Opłaty sprawdź sprawdź

Zapraszam do podzielenia się Waszymi opiniami o nowych platformach sklepowych w komentarzach. Czy mają szanse znaleźć swoje miejsce na rynku?

Regularnie otrzymuj powiadomienia o nowych materiałach. Dołącz do grupy ponad 6500 osób, którzy prenumerują eKomercyjnie!