Warsztaty E-commerce Pro od eKomercyjnie.pl – przenieś swój sklep internetowy na wyższy poziom!

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Na eKomercyjnie.pl od kilku lat regularnie publikujemy poradniki dla właścicieli sklepów internetowych. Zgromadziliśmy już ponad 1300 materiałów, dlatego zdajemy sobie sprawę, że przebrnięcie przez nie stanowi spore wyzwanie. Dlatego postanowiliśmy przygotować specjalne Warsztaty E-commerce Pro, które będą dużym zastrzykiem wiedzy o e-commerce dla właścicieli sklepów internetowych.

  • Jeśli potrzebujesz dużej dawki motywacji…
  • Jeśli chcesz usystematyzować swoją wiedzę na temat różnych aspektów e-handlu (regulaminy, optymalizacja kosztów, promocja)…
  • Jeśli nie masz czasu na dokładne śledzenie mediów branżowych ani czytanie opasłych książek…
  • Jeśli chcesz przedyskutować z innymi przedsiębiorcami swoje pomysły…
  • Jeżeli chcesz przenieść swój sklep na wyższy poziom, ale nie wiesz, od czego zacząć…

To Warsztaty E-commerce są właśnie dla Ciebie! :)

 499 zł brutto (405,69 zł netto)

 

Skorzystaj z ponad 10 lat doświadczenia ekspertów z eKomercyjnie.pl w prowadzeniu biznesu internetowego!

Skuteczne rozwijanie sklepu internetowego wymaga nieustannego pilnowania wielu elementów – od optymalizacji wyglądu e-sklepu, przez działania promocyjne, po codzienną obsługę klientów. Każda rzecz jest ważna i może okazać się kluczowa w drodze do osiągnięcia rynkowego sukcesu.

W pewnym momencie niemal każdy sprzedawca potrzebuje jednak wskazówek, które wyznaczą nowe kierunki rozwoju jego sklepu. Czym mam zająć się teraz? Które zmiany czy poprawki najbardziej wpłyną na osiągane wyniki finansowe? Co mogę zrobić, aby zwiększyć sprzedaż? Jeżeli w Twojej głowie choć raz pojawiły się te pytania, to z przyjemnością odpowiemy na nie podczas pierwszych warsztatów od eKomercyjnie.pl – E-commerce Pro.

 

„Dzięki prowadzeniu własnych sklepów internetowych oraz pracy przy różnorodnych projektach e-commerce wiem doskonale, że sukcesu nie da się osiągnąć z dnia na dzień.. Tylko wytrwałość i konsekwencja w działaniu mogą zapewnić firmie stabilny rozwój, a właścicielowi spodziewane zyski. Macie już podstawową wiedzę, idźmy więc o krok dalej. Przygotujcie się na naprawdę pracowitą sobotę!”

– Krzysztof Bartnik


Warsztaty E-commerce Pro przeznaczone są dla właścicieli i pracowników sklepów internetowych, którzy:

  • zauważyli, że zarabianie na sklepie internetowym nie jest tak proste, jak jego założenie;
  • szukają prostych, ale skutecznych rozwiązań optymalizujących sklep i zwiększających sprzedaż;
  • wiedzą, czym jest inwestycja w wiedzę i jak duże zwroty przynosi.

 

„Nie da się ukryć, że jedną z największych bolączek e-przedsiębiorców są przepisy prawa, rzadko dostosowane do biznesowych realiów. Ale to nie jedyne pułapki na drodze do sukcesu, bo e-commerce w Polsce wciąż jest w fazie intensywnego rozwoju. Jeśli chcecie dostać swój kawałek tortu, nie możecie dłużej zwlekać z wprowadzeniem zmian w Waszych firmach. Czy macie odwagę zrobić pierwszy krok? Spotkajmy się 25 sierpnia w Warszawie!”

– Marcin A. Dobkowski


Dlaczego właśnie teraz (pod koniec sierpnia)?

Jeśli zmiany mają przynieść firmie trwałe korzyści, muszą być przemyślane. Masz jeszcze czas, żeby znacznie usprawnić swoje sklepy i przygotować je do okresu zwiększonej sprzedaży pod koniec roku. Zdążysz przemyśleć wszystko, co razem wypracujemy podczas warsztatów i będziesz mieć wystarczająco dużo czasu, żeby przetestować wybrane rozwiązania.

Podczas warsztatów E-commerce Pro stawiamy przedstawimy takie zagadnienia, jak:

  • rozwój biznesu jako całości;
  • optymalizacja kosztów;
  • zwiększanie sprzedaży;
  • podnoszenie konwersji;
  • zwrot z inwestycji;
  • budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej.

Program warsztatów E-commerce Pro (25 sierpnia 2012, start o godzinie 9.00):

I. Przywitanie gości, wprowadzenie do konferencji
Krzysztof Bartnik
(15 minut)

II. Polskie prawo w kontekście sklepu internetowego
Marcin A. Dobkowski (1 godzina 45 minut)

  • BHP w kontaktach z prawem;
  • Jakim przepisom podlega sklep internetowy? Które postanowienia są kluczowe? Z jakimi ustawami należy się zapoznać?
  • Jak napisać dobry regulamin sklepu internetowego?
  • Klauzule niedozwolone – omówienie najpopularniejszych, sposoby na ich unikanie
  • Co i kiedy warto konsultować z prawnikiem?

przerwa kawowa (15 minut)

III. Sprawdzone sposoby na ulepszenie i promocję sklepu internetowego – część 1
Krzysztof Bartnik (1h 45m)

  • Jak i kiedy wprowadzać zmiany w swoich sklepach internetowych (realia polskiego rynku e-commerce)?
  • Proste sposoby na maksymalny zwrot z inwestycji w rozwój e-sklepu
  • Gdzie, jak i za ile promować sklep internetowy? Konkrety

przerwa obiadowa (45 minut)

IV. Sprawdzone sposoby na ulepszenie i promocję sklepu internetowego – część 2
Krzysztof Bartnik (1h 45m)

  • Jak tworzyć własne, niezależne źródła promocji swojego e-biznesu?
  • Case-study i best practices z polskich i zagranicznych sklepów internetowych
  • Trendy na polskim rynku e-handlu

przerwa kawowa (15 minut)

V. Jak przejść ze sklepem internetowym na wyższy poziom?
Marcin A. Dobkowski, Krzysztof Bartnik (1h 45m)

  • Jak rozwijać sklep internetowy i nadążyć za jego wzrostem?
  • Jak i kiedy zatrudniać pierwszych pracowników?
  • Optymalizacja kosztów sklepu internetowego
  • Dlaczego rodzimi inwestorzy nie interesują się sklepami internetowymi?
  • Jak wycenić i sprzedać sklep internetowy?
  • Współpraca pomiędzy sprzedawcami internetowymi – korzyści, obawy ze wspólnych działań

Dzięki udziałowi w warsztatach E-commerce Pro:

  • Usystematyzujesz swoją wiedzę na temat zagadnień prawnych związanych z prowadzeniem działalności handlowej w Internecie.
  • Otrzymasz sprawdzony wzór regulaminu sklepu internetowego z gwarancją jego aktualizacji przez 6 miesięcy.
  • Będziesz mieć zeszyt pełen pomysłów, których wdrożenie pozwoli Ci być o krok przed konkurencją.

Prelegenci:

Marcin A. Dobkowski – absolwent prawa na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. W latach 2003-2008 prezes zarządu Browar Fortuna sp. z o.o. – członek BCC i SRB. Od 2008 roku interim menedżer specjalizujący się w zarządzaniu kryzysowym. Właściciel Genius Creations, współwłaściciel Madbooks.pl i Bookiatryk.pl.

Krzysztof Bartnik – redaktor naczelny eKomercyjnie.pl. Z branżą e-commerce związany zawodowo od 2006 roku, a w samym Internecie działa od 2000 roku. W latach 2007-2010 był project managerem w Grupie o2, gdzie stworzył porównywarkę cen Radar.pl oraz platformę otwarte24.pl. Doradza sklepom internetowym i różnym projektom z zakresu e-commerce, prowadzi sklep GameClub.pl.

 

BONUS dla wszystkich uczestników:

WZÓR REGULAMINU SKLEPU INTERNETOWEGO
+ aktualizacja wzoru przez kolejne 6 miesięcy

(wartość: 249 PLN)

Termin, miejsce

Warsztaty E-commerce Pro odbędą się w Warszawie, 25 sierpnia 2012 roku w budynku Knowledge Village (ul. Wiertnicza 141).

Dla wszystkich uczestników zapewniamy całodniowy serwis kawowy (kawa, herbata, woda, ciastka) oraz lunch (dwa dania). Sala, w której odbędą się warsztaty E-commerce Pro jest klimatyzowana, posiada też dostęp do Internetu.

Cena

Wstęp na warsztaty E-commerce Pro dla jednej osoby kosztuje 499 zł brutto (405,69 zł netto). Wystawiamy faktury VAT.

Każdy uczestnik warsztatów otrzymuje od organizatorów wzór regulaminu sklepu internetowego wraz z gwarancją jego aktualizacji przez 6 miesięcy GRATIS (bonus o wartości 249 zł brutto).

 


499 zł brutto (405,69 zł netto)

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
15.01.2024

8 funkcji, których nie może zabraknąć w Twoim e-Commerce B2B

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę