Zakupy grupowe B2B w nowej odsłonie

Autor tekstu Informacja prasowa
Opublikowano 13 lutego 2012
Kategoria Newsy
Czas czytania: 2 min

B2Bdeal.plB2Bdeal.pl, portal zakupów grupowych dla biznesu, wprowadził nowe rozwiązania do dotychczasowego modelu funkcjonowania platformy. Zmiany już są widoczne, a na dobre pojawią się w przeciągu tygodnia.

Podstawową modyfikacją wprowadzoną do schematu działania serwisu jest rozszerzenie modelu zakupów grupowych. B2Bdeal.pl dzieli oferty na promocje długoterminowe z mniejszym rabatem – Deal, oraz krótkoterminowe z większym upustem – Super Deal. W zależności od typu promocji zmieni się także wysokość pobieranej prowizji.

Największą zmianą na B2Bdeal.pl jest wprowadzenie oferty Deal, która jest emitowana na stronach portalu w okresie od 31 do 365 dni. Rabat udzielony na daną usługę czy produkt mieści się wtedy w granicach od 5 do 19 proc. Treść oferty oraz grafikę do niej klient wykonuje we własnym zakresie, dzięki czemu od wartości zakupu pobierana jest znacznie niższa prowizja. To rozwiązanie wyróżnia ten portal zakupów grupowych od modelu stworzonego dla sektora B2C.

„Chcemy stworzyć swoiste „Allegro dla firm”, gdzie każdego dnia będzie można znaleźć interesujące i przede wszystkim pożądane przez biznes oferty z każdego regionu Polski. Poczynając od biura księgowego, a kończąc na firmowym samochodzie. Każdy będzie mógł znaleźć coś interesującego dla wykonywanej profesji. Jest to rozszerzenie standardowego modelu zakupów grupowych do modelu profesjonalnej platformy zakupów i promocji dla biznesu” – mówi Tomasz Krobski, pomysłodawca i właściciel B2Bdeal.pl. Dopełnieniem tego modelu, a zarazem esencją zakupów grupowych dla biznesu jest Super Deal. To promocyjna oferta na vouchery z rabatem od 20 do 90 proc, które mogą być prezentowane na portalu w okresie do 30 dni.

To nie koniec zmian w działaniu serwisu. Nowym rozwiązaniem dla biznesu jest także system oszczędnościowy, w którym klient nabywający voucher oszczędza 2 proc. jego ceny. Kwota ta odkładana jest na indywidualnym, wirtualnym koncie użytkownika i gotowa do realizacji przy kolejnej transakcji. Nowością jest również katalog B2Bfirmy.pl, gdzie wpisywana jest każda firma oferująca swoje usługi w promocyjnych cenach jako partner biznesowy wart polecenia. Do wyszukiwarki ofert wprowadzono nowe kryteria w postaci kilkunastu kategorii biznesowych. Powstał także blog prowadzony przez zespół B2Bdeal.pl, gdzie publikowane są artykuły dotyczące biznesu i prowadzenia własnej firmy.

B2Bdeal.pl powstało w czerwcu 2011 rokui od tego czasu pozyskało już 60 tys. subskrybentów. Na portalu każdego dnia pojawia się od 3 do 6 nowych ofert voucherów w specjalnie stworzonych biznesowych kategoriach.

Źródło: B2Bdeal.pl

Regularnie otrzymuj powiadomienia o nowych materiałach. Dołącz do grupy ponad 6500 osób, którzy prenumerują eKomercyjnie!