100 tysięcy klientów SuperKoszyk.pl w 2012 roku

Autor tekstu Informacja prasowa
Opublikowano 26 lutego 2013
Kategoria Newsy
Czas czytania: 2 min

Sklep SuperKoszyk.pl, jedna z największych internetowych drogerii w Polsce, w 2012 roku obsłużył ponad 100 000 Klientów i zanotował 27% wzrost przychodów w porównaniu do 2011 roku. Zaprezentowane wyniki są potwierdzeniem rosnącego zainteresowania zakupami w sieci oraz ugruntowanej pozycji sklepu na rynku.

Po siedmiu latach na rynku SuperKoszyk.pl zyskał spore grono lojalnych konsumentów. W 2012 roku sklep obsłużył 102 356 Klientów (wzrost o 25% względem 2011), realizując dla nich 158 329 przesyłek (wzrost o 23,5% względem 2011).

W 2012 roku firma została uznana przez Rzeczpospolitą i Opineo.pl za najlepszy sklep internetowy w kategorii „Artykuły dla dzieci” oraz znalazła się na najwyższym podium rankingu Money.pl i Gazety Wyborczej.

Jednocześnie w grudniu 2012 i styczniu 2013 SuperKoszyk.pl został uznany, przez niezależną porównywarkę cen Comparka, za najtańszy sklep internetowy w kategorii chemicznej.

Przeczytaj też: Dość dźwigania ciężkich toreb ze sklepu do domu, czyli jak SuperKoszyk.pl
robi e-handel w Polsce »

„Możliwość zakupów artykułów drogeryjnych przez Internet wpływa na zmianę przyzwyczajeń konsumentów. Dziś nie trzeba tracić czasu na stanie w kolejkach i dźwiganie ciężkich produktów – zakupy przez Internet to oszczędność czasu, pieniędzy oraz wygoda. Ponad 100 000 Klientów obsłużonych w ciągu ostatniego roku i ponad 60 tysięcy pozytywnych opinii to dla nas niezbity dowód na to, że Polacy polubili tę formę zakupów. Każdego dnia staramy się, by oferta produktów dostępnych na naszej stronie odpowiadała oczekiwaniom Klientów, ich zakup był jak najprostszy, a zamówienie dotarło w ciągu 24 godziny. Profesjonalna obsługa oraz konkurencyjne ceny przełożyły się na 27% wzrost przychodów w 2012 roku” – powiedział Tomasz Grygieńć, współwłaściciel sklepu internetowego SuperKoszyk.pl.

W ciągu ostatnich trzech lat internetowa drogeria SuperKoszyk.pl zrealizowała w sumie niemal 385 000 zamówień dla ponad 250 000 Klientów.

Sklep powstał na bazie ponad 20-letniego doświadczenia jego twórców w tradycyjnej sprzedaży oraz dystrybucji kosmetyków i środków czystości. Posiada rozbudowany asortyment (7000 produktów), realizuje zamówienia i dostarcza zakupy na terenie całej Polski w ciągu 24 godzin. Od wielu lat wyróżniany jest w najbardziej prestiżowych rankingach sklepów internetowych w Polsce.

Źródło: SuperKoszyk.pl





Regularnie otrzymuj powiadomienia o nowych materiałach. Dołącz do grupy ponad 6500 osób, którzy prenumerują eKomercyjnie!