Siódmy numer magazynu eKomercyjnie.pl – zapraszamy do lektury (86 stron)!

Autor tekstu Ewa Bartnik
Opublikowano 29 marca 2012
Kategoria Magazyn eKomercyjnie.pl
Czas czytania: 2 min

Zapraszamy wszystkich Czytelników serwisu do lektury najnowszego numeru magazynu eKomercyjnie.pl. Tym razem przygotowaliśmy ponad 80 stron ciekawych materiałów o e-commerce.

Partnerem tego wydania magazynu jest platforma iStore.pl (dziękujemy za wsparcie!). Dużo praktycznej wiedzy o e-handlu gwarantowane.

Pobierz numer, przyciskCzytaj online, przycisk

Nasze pismo ukazuje się jako miesięcznik i jest dedykowane branży e-commerce ze wskazaniem na właścicieli sklepów internetowych.

Pod względem objętości, magazyn eKomercyjnie.pl #7 pobił poprzedni numer, który miał 67 stron. Tym razem „zmieściliśmy się” na 86 stronach i po raz kolejny zdecydowanie jest co czytać! :) Od wywiadów: z Vitem Endlerem, country managerem MALL.pl, Pawłem Kucharzakiem z Opineo.pl oraz Mateuszem Maksymiukiem z TradeWatch.pl, przez wartościowe poradniki (komunikacja z klientami, negocjacje B2B, SEO dla sklepu internetowego, ambasadorzy marek w e-commerce), aż po felietony i przemyślenia o branży.

Zapraszamy do lektury!

 
SPIS TREŚCI – eKomercyjnie #7 – marzec 2012:

  • Wstępniak
  • Przegląd prasy e-commerce
  • Platformy sklepowe – przegląd nowości
  • II edycja Targów eHandlu – fotorelacja

BIZNES:

  • Jak Czesi zdobywają polski rynek
    Wywiad z MALL.pl
  • „Elementarna szyna komunikacyjna” w sklepie internetowym
    Tomasz Cynar
  • Kto rządzi na Allegro?
    Wywiad z TradeWatch.pl
  • Bardzo niedobre Allegro!
    Marcin A. Dobkowski
  • Rozbieramy SEO sklepu na czynniki pierwsze
    Łukasz Plutecki
  • Webinary w strategii marketingowej i sprzedażowej e-sklepów, cz. 1
    Piotr Krupa
  • Promocyjny samograj
    Robert Janeczek
  • Case Study: ŚwieżoPalona.pl
    Paweł Małkowski
  • Wstęp do negocjacji i zawierania umów B2B
    Marcin A. Dobkowski
  • Sukces na dwóch frontach
    Wywiad z Opineo.pl
  • Jak wykorzystać zmiany wprowadzone przez Facebook do efektywnej promocji sklepu internetowego?
    Michał Chołuj, Urszula Holik
  • Ambasadorzy marki w eCommerce. Skąd się biorą?
    Dawid Marut

PROMOCJA:

  • Wyprzedź konkurencję, postaw na bezpieczeństwo
    Unizeto Technologies
  • Katalog firm eCommerce

Regularnie otrzymuj powiadomienia o nowych materiałach. Dołącz do grupy ponad 6500 osób, którzy prenumerują eKomercyjnie!